jant pert bence o ne ööleee verdiğin paraya bek janta bak![]()
jantlar Teşko jantı gibi. Jantı begenmedim ama araç iyi.
Bence kalite vs olarak Cupra daha iyidir bu arabadan. Kaputun içi bile görünüm olarak rezalet.
Dun gidip inceledim...
İci malesef o para etmiyor.
Tasarim guzel ama wow dedirtmiyor.
Motor atmosferik'e gore guclu ama turbo 2.0 olmaliydi!
Bu aracin fiyati 35 euro olmaliydi...
Guzel yani,bu sinifta bir otomobilin cikmis olmasi,zamanla gelisicektir...
Aşşağ yukarı yorumları takip ettim bir çok kişi fiyattan dolayı aracı kötülemiş.
kasa benzerliği olarak genesis le benzerlik gösteriyor. ama concept çıkısı olarak lexus lfa. p. rcz diyenler var, sahsen nereden karşılastırma yapıldı anlamadım. TT rcz ve gt86 yan yana görünce yuhh dedim
bu araçlar tamamen birbirinden ayrı ve farklı kullanıcılara hitaben üretilmiş araçlar. RCZ için yorumum TT nin çakması degil direkt hatta kopya tasarımı 350Z birebir. fransızların tipik özelliği. çok guzel çakmalar yaparlar. Aynen çin ve kore gibi. o yuzden de ne zaman bi rcz görsem aklıma hep aynı kelime geliyor. 350 çakması. Ben TT yi rcz ile karşılastırmam bile. aynı kefeye bile koymam. Hakaret etmis olurum çunku.
konu dağılmasın GT 86 dan bahsediyorduk. aracın çizgileri son derece güzel. kendine has özel çizgileri var. Tabiki concept tasarımı ilk çıktığında çakmacılar hemen piyasaya çıkmıştı. Toyota piyasaya çıkardıgı 86 modelınde bu duruma noktayı koyarcasına aracı çıkardı.
Henüz gidip göremedim ama incelemerle bile araçtan keyf alıdım.
Nissan a karsı zaafım vardır. özelliklede Z serilerine karsı ister sevgi deyin iser sempati ama bu araç farklı. Z serileri bilen bilir parçaları hem pahalı hemde hem bulunmaz hemde zahmetli araçlardır. resmen uyuz eder adamı. buna ragmen hayalini kurdugum 370z den once 350 icin baya bi hazırlık yapmıstım kendimi ona sartlamıstım hatta 370 cıktı ama halen 350 zaafım vardı ama bır anda ne olduysa 370 e sardım bu sefer hayranlıktan cok elde etme yolunu cızdım ama TR deki vergilendirmeler yuzunden yıne bundan caydım. 56.000 $ lık arac burya gelıyor 110.000$ 120.000 $ gibi ucuk rakamlara. bu nedenle de hafıfte olsa bi sogukluk geldi artık markadan.
Taa ki toyota 86 yı tr de piyasaya çıkartacagını duyurana kadar. oouuvv yeeaaahh mann diyesim gelmisti
Alına bilecek elde edilebilecek kaliteli safkan bir araçtan bahsediyoruz değil mi. burada ki bir çok kişi bunun için dil dökmüş en azından.
Bence araç 10 numara bir araç. gerek iç kokpiti gerekse tasarımı 10. tek prüzlü kısmı fiyatı biraz pahalı. 10.000 €uro kadar. bence ideal rakam 42.000 € olsa araç parasının tam karşılığı olur. o yüzden beklemek en mantıklı hareket![]()
300zx'ini yürütebilsen markaya tekrar ısınabilirsin![]()
GT86;
yurt dışında işini iyi yapan bir pizzacı çocuğun dahi ulaşabileceği bir araba iken ülkemizde neredeyse 2. el bir Ferrari fiyatına satılması çok talihsiz bir durum. Toyota binek araçlarını yıllardır satıp iyi karlar elde ediyorken sınırlı sayıda satılabilecek bu araçtaki kar payını minimize etmesi gerekirdi. Piyasadaki 0km arka itiş neredeyse tek rakibi genesis coupe olduğunu da düşünürsek en azından 100bin altı bir fiyat hedeflenebilirdi.
genesis coupe de yukarıda bahsettiğim fiyat politikasının uyguladığını düşünüyorum zira yurt dışındaki 0km fiyatları gt86dan daha ucuz değil, her ne hikmetse TR de araçların fiyatları arasında 45bin TL gibi bir fark oluşuyor..?!
Ayrıca saf sürüş konusunda deneyimi olan bir kullanıcının da bu aracı tercih edeceğini pek düşünmüyorum.
bende sile'de yakaladım 2 tanereklam filmini cekiyolardı biraz izledim yuklediler cekicilere gittiler
![]()
arkadaşlar genesis i sürdüm hatta chipli vs 280 hp civarlarındaydı lakin gitmiyordu o torku gücü tam hissedemiyorsunuz.hatta dip gaz yaptım otobanda 210 u çok çok zor geçtim.aşırı yakıt sarfiyatı ayrı bir durum zaten.Birde genesis te kilitli diferansiyel yok manuel yok vs şu anki kasa alınmaz.
RCZ 156 lık otomatiği sürdüm 225 i gördüm rahat bir şekilde.genesisi tokatlar(her iki araçda stocksa)
iç mekan kalitesi çok güzel bence her yer deri oturma pozisyonu çok şık ve dışardan bence çok güzel duruyor ve harbi dikkat çekici bir araba 2nci elini alın 60 bine 200 hp gazlayın turbolayın swap yapın ne bilym pek anlamam motor olaylarından.
toyota gt 86 ve subaru brz olaylarına bakmadan önce evo top gear gibi dergileri mutlaka okumalısınız derim.çünki evo dergisi editörü bu araçlar konusunda toyota gt86 yan vermeye yatkın subaru brz ise bu konuda daha isteksiz yazmıştı bir cümlesinde.
İkisini de denemiş bilgili tecrübeli bir editörden bahsediyorum.Ki bu dergilerdeki chris harris herry matcalfe(sanrm böle yazılıyordu) den bahsetmeyeceğim bile..
o paraya bence kesinlikle değecek araba değil lakinnn)
eğer zenginseniz gerçekten alınıp yüklenecek araç
BOXER MOTOR var arkadaşlar subarusu olanlar benden 100 kat iyi bilir.
zenginsen al jant vs takarsın önemli değil birde fotoda gördüm TRD paketmiymiş neymiş çok güzel duruyor.Yurtdışı firmaları performans paketleri hazırlamış bile taktır uygula bilmiyorum yap işte deliler gibi drift yap yada gazla
Ama zenginde olsam bu aracı almazdımİnanın Rcz çok daha keyiflidir bence tamam arkadan itişli vs değil lakin verdiğin paraya iyi keyifler yaşatıyor.
Birde araçta turbo yok maksimum devirler torklar 7000 lerde başlıyor bu ne şimdi ya böle bir saçmalık olamaz.Motoru modifiye etmedikçe bi halta yaramaz bence.
Bu aracı alıcaklar kesin tavsiyem 2013 genesis coupedir.tasarımı kışkırtıcı motor 2.0 turbo 275 hp tork 350 idi sanırım birde kilitli diferansiyel var diye okumuştum.Alın size arkadan itişli gerçek coupe buduriç donanımları malzeme kalitesi gerçekten gayet güzel genesisin şu anki aracı bile.
Ayrıcahyundai genesisin bakım maliyetleri düşük hehe
karar sizin
![]()
işte genesis coupe 1570 kg idi sanırım hem çok ağır hemde turbo motou inanın çok verimli değil ben çok kasmadan aracı 16.7 lt ortalama elde ettim.ama 2013 hyundai genesis coupe 275 hp olacak sanırım o zaman tadından yenmez işte![]()
Herkes s2000 delip geçer demiş ama amaçları bu olsaydı tam tersi olurdu emin olun.
Bi jant bide coil ile görsellik hat safada olur ki motoru da yeterli.
Amaçları eğlenceli sürüşü olan bir araç yapmak ,
Toyota GT-86 - YouTube
Baştan sona izleyiniz
Tasarım hakkında bir çok yorum yapıldı. Benim merakım ise Drift yönündeki etkisi.
Reklamlarda paso drıft halınde gosterılen bu araç belli ki Drift piyasasında boy göstermek istemek istiyor. Bütün spor araçları zaten keyifli sürüş vermek üzere tasarlanıyor demekki 86 nın pazara giriş sebebi, sürüş keyfinden ziyade Drift gibi vurucu bir noktadan olmalıydı. Nissan bu işte hep ön sırada gitti ama Hyundai gibi bir marka da Driftte bu denli boy gösterince Toyota eski zamandaki efsane AE86 sından sonra meydanı kurtlara bırakmak istememiş olabilir.
Direksiyon açısını ve tepkilerini merak ediyorum ve tabii modifiye ve swap gibi işlere uyumluluğunuda. Sonuçta sen bunun içine V8 Amerikan bile koysan Drift yarışlarında yada milletin ağzında Toyota 86 diye anılacak. Emin ol Driftlerde bu araba güzel sonuçlar çıkartırsa, genç nesil bu aracı ailesine aldırmak için heyecandan havalara uçup taklalar atacaktır.
Drift çok hızlı gelişen ve her geçen gün daha çok meraklı kazanan bir motorsporudur.Dolayısıyla araç talebi de artmaktadır. Bugün Drift aracı almak isteseniz ne alabilirsiniz? muhtemelen 2000 yılı altı bir araç . Yeni modellerde BMW dışında alabileceğiniz araç bile yok. Hyundai vardı ama şimdi bu da çıktı. Drifti öne sürmek Toyotanın avantajına olacaktır... Yine de bu fiyattan değil.
Haftaya test etme şansını yakalayacağım, tecrübemi paylaşırım...
Drift king Dogukan http://www.youtube.com/watch?v=CmEPaqmevZo
ilk satılan gt 86 nınn resimleri var bende aksarayda sanayide çekicinin üzerinde sahibi içinde uyuyodu![]()
AS GARAGE
Herkes, insanlığı değiştirmeye çalışıyor, kimse, kendini değiştirmeyi aklından geçirmiyor.
İnci beyazı güzel![]()
Yeni kasa Subaru WRX sahibi arkadaşım bile satıp Subaru BRZ alsam diye düşünmüyor değil![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)