User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
107 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: E30

  1. #39
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    b6 yı sahibende görmüştüm cok ii ya
    1881 - 193

  2. #40
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



  3. #41
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  4. #42
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siyah e30 m3 beni benden aldı çok güzel.

    Eray sen bilirsin,sonradan m3 görünümlü yapılmış e30 var mı?varsa görmek isterim fotolarını.










    aradaki en büyük farkı ayırt edebilmen için örnek koyayım bagaj kısmındaki farktan hemen anlarsın çakma m3 olduğunu.

    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #43
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    O kadarcık fark olsun ya,çamurluklarına hastayım m3'ün zaten

    2.fotodakinin kaputu da seninkini hatırlattı

  6. #44
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dışardan bakıldığında öyle gözüküyo ama e30m3 ü m3 yapan bir o bagajın şişik olması ve tamponları yani ben e30 cu olduğum için a-z ye dikkat ederim. ama tabiki e30a o çamurlukları koymak bile bir başka güzel duruyo


    ben buna benzeticektim ama kışladan telefonla iş yaptırınca .oku çıktı ricer takılıyodum ztn ellemedim ondan sonra hiç bişeyini
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  7. #45
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)






    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  8. #46
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  9. #47
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu çok güzelmiş bizde de keşke borbet deil de BBS CH moda olsa

  10. #48
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dip not:
    Standart coupe bir E30 un Ön ve arka çamuluklarına işlem yapabilirsiniz...M3 çamuluğu olur
    standart coupe bir E30 un çamuluklarını yaptıktan sonra tamponlarını da takabilirsiniz...M3 e iyice benzer.

    Ancak E30 M3 lerin arka bagaj kapakları farklıdır; Rügar akışı için yükseltilmiştir... Bunun yanında Arka cam direkleri yani C sutunu komple farklı bir ek çerçeveye sahiptir, Bu da arka cam açısını değiştirerek rüzgar akışını rahatlatmak amaçlıdır.

    Bu bagaj kapağı ve arka cam çerçevesi bulunması ve uygulanması M3 Optik yani M3 görüntüsü çalışmalarında bütün dünyada en zor parçalardır. Standart karosere kolay uyum sağlamaz işlem gerektirir. Hatta kaza yapan rally spec e30 m3 lerde bu parçalara birşey olduğu taktirde düşük bütçeli takılmar ve şahıslar tekrar alıp kullanmazlar... standart coupe parçaları kullanırlar. Böylece maliyet düşer.

  11. #49
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dip not:
    Standart coupe bir E30 un Ön ve arka çamuluklarına işlem yapabilirsiniz...M3 çamuluğu olur
    standart coupe bir E30 un çamuluklarını yaptıktan sonra tamponlarını da takabilirsiniz...M3 e iyice benzer.

    Ancak E30 M3 lerin arka bagaj kapakları farklıdır; Rügar akışı için yükseltilmiştir... Bunun yanında Arka cam direkleri yani C sutunu komple farklı bir ek çerçeveye sahiptir, Bu da arka cam açısını değiştirerek rüzgar akışını rahatlatmak amaçlıdır.

    Bu bagaj kapağı ve arka cam çerçevesi bulunması ve uygulanması M3 Optik yani M3 görüntüsü çalışmalarında bütün dünyada en zor parçalardır. Standart karosere kolay uyum sağlamaz işlem gerektirir. Hatta kaza yapan rally spec e30 m3 lerde bu parçalara birşey olduğu taktirde düşük bütçeli takılmar ve şahıslar tekrar alıp kullanmazlar... standart coupe parçaları kullanırlar. Böylece maliyet düşer.

    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  12. #50
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakınıs...Arka cam çerçevesi yok mesela, bagaj kapağı cama saçma bir açı yapmış Zordur yani.

  13. #51
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar... FBC 38in eski sahibiyim. Konuyu Eray yolladı FBCyi de görünce dahil oldum hemen mevzuya dayanamadım FBCye övgüler için teşekkürler
    Sonradan M3 yapılmış güzel bir örnek ekliyim ben de... Ne olursa olsun orijinalinin yerini tutmuyor tabi. Özellikle çamurluklar kötü duruyor keskin hatlara sahip değil. Motor 3,5 M30...



    Ayrıca Randy'nin e30unda 321hplik değil 240hplik US spec motor vardı. +supercharger ve koca bir mod. listesi vardı.

  14. #52
    JaSoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet arka cam çerçevesi de yokmuş yeni fark ettim. Bu arada Eray sana gönderdiğim gibi koymuşsun fotoyu hemen

  15. #53
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşkilat sağlam hehehe
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  16. #54
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi detayları atlamamak ta lazım...

    Cabro karoserde arka cam ve bagaj eki yoktur, o yüzden güzel bir çalışma ile aynı M3 haline gelebilir.

    Ön çamurlukları avrupada para verip almak mümkün olabilir...kolay kolay kimsenin şaseye ait arka çamuluğu soküp yerine M3 çamuluğu puntolayacağını sanmam... Elle yapmak lazım...

    Kapı çıtası yoktur M3 lerde...Diğer modellerde vardır, çıta söküldüğünde bir oluk kalır...Ancak m3 Optik çalışırken yeni kapı sacına gerek yoktur, polyester dolgu veya sacla kapanarak halledilebilir.

    Jason un dediği gibi hatların keskinliği çok önemli, Orj hatlar ne jilet gibi çok keskin ne de çok ovaldir. Arasında gözü rahatsız etmeyen ama kusursuz bir şişkinliği vardır.Sonradan yapılan şişirmelerde ön ve arka çamuluk bitiş noktalarını çok muntazam yapabilende azdır.

    Diğer bir detay...E30 m3 lerin hepsi 87 ve öncesi "bence daha kibar olan" makyajsız kasanın arka stop takımı ve paneline sahiptir, eğer halk dilinde M40 olarak tabir edilen makyajlı kasayı M3 optik yapacaksanız arka stop paneli ve stop lambaları değişmelidir...Soketler vs de yanından extra masraf listesine eklenebilir.

  17. #55
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aşagıdaki e30 isveçten bir arkadaşımın e30 bayagı ugraştı karel m20 b27 cp piston custom rods custom egzantrik kasnagı custom egzantirik megasquirt vs vs bişeyler var en kısa sürede siteyede davet edebilirim...






    Renault Sports & ///MPower

  18. #56
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm sevdim bu çocuğu ama okadar işlem yapmış keşke emiş manifoldunuda değişseymiş. s52m3 throttle iyi giderdi
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  19. #57
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakında onuda yapar bmw ile kafayı sıyırmış bir eleman youtube.com/karel021 bakın bir cok videosu var ....
    Renault Sports & ///MPower

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •