190 başkasın başka
W221'in kapıları olmamış..
BMW ve AMG için konusursam bence en sade ve sportif çizgiler M ve AMG departmanından cıkan araclarda.Sonradan yapılan brabus veya alpine aracın dizaynını bozmaktan başka işe yaramıyor.GUzelim sls i ne hale getirmişler..Zevk tabi.
Bence güzel değil.
Yeni CLS iyi hoş ama coupévari duruşu eskisi gibi değil..
Araç Tipi : W201 Brabus 190 E 3.6 Light Weight
Üretim Yılı : 1989
Motor : 3,6 S Brabus (Aslında Mercedes M103), Brabus -Krank Mili, -Kam Mili, -Piston, - Silindir Kapağı, güçlendirilmiş Piston Kolu, TEZET marka manifold, 3590 ccm hacim, 8 sübap, KE-Jetronic.
Güç : 272 Bg / 6.000 Dev/dak, Tork : 365 Nm / 4.800 Dev/dak.
Jant ve Lastik : Brabus Monoblock I 8 x 16“ ET 35 , Yokohama Street Slicks 225/45 R16.
Frenler : ATE - Disk
Süspansiyon / Amortisör : Eibach, Bilstein...
Boya : Signalrot (568)
Spoiler : Difransiyel soğutma kanallı.
Boş Ağırlık : 1340 kg
Beygir başına düşen kilo : 4,9 kg
Performans:
V-Max: 270 km/h...
0-100 km/h: 6,3 sn...
Fiyat : 128.212 DM yaklaşık olarak 64.000 Euro...
Bu aracın orjinali ne yazıkki yok... 1989 yılında üretilen tek araç Prototip idi... Tanıtımlardan sonra araç tekrar modifiye edilerek satılmıştır...
Fakat aracı çok seven Sven Gramm (Brabus Pazarlama ve Basın şefi) 1'e 1 kopyasını yapmıştır... Orjinalinin plakası BOT - YC - 1 iken, tamamen orjinaline saygıdan ötürü Sven Gramm BOT - YC - 11 plaka kullanmayı tercih etmiş...
Hockenheim pistini 1.19,8 dakika'da dönebildiğini yazmışım ama kaynağı yazmayı unuttuğum için ne derece doğrudur bilemiyorum...
1993 model BMW M3 (e36 286PS 4door) 1:20.49...
1988 model Porsche 911 (964 kasa) Carrera 1:20.52...
1988 model Lamborghini Countach 5000 25TH Anniversary 1:20.1...
ALINTIDIR
daha önce verildiysa affola
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)