plakalarına kurbann![]()
Motor Özellikleri + Performans
Silindir hacmi 15.930 cc
Tork 2100 Nm / 1080 dev/dak
Motor tipi OM 502 LA
Maksimum Güçü 476 PS DIN (350 kW) / 2000 dev/dak
Emisyon normu Euro III
Vites Kutusu Özellikleri
Şanzuman Mercedes-Benz GO 210 - 6/6.5, yağ soğutmalı
Vites adedi 6+1
Yürüyen Aksam
Frenler Ön ve arka aksta disk frenler, çift devreli, kuru basınçlı
EBS (Elektronik Fren Sistemi)
BA (Fren Destek Sistemi)
ESP (Elektronik Stabilite Sistemi)
ABS, ASR
Ön aks ZF RL 75 E, bağımsız askılı sistem. 2 hava körüğü, 2 amortisör, stabilizatör.
Arka aks MB HO6 / 1DCL(S) - 13, hidrolik olarak aktif kumanda edilir. 4 hava körüğü, 4 amortisör
Tahvil oranı 3.583
Direksiyon ZF 8098, hidrolik, yükseklik ve açı ayarlı
Park freni Basınçlı hava ile kumanda edilen, arka aksa etkili
Retarder VOITH R 115 E, şanzumana entegre
İlave aks ZF RL 75 A, 2 hava körüğü, 2 amortisör,stabilizatör
Ölçüler + Ağırlıklar
Dingil Aralığı 7.110 mm / 1.350 mm
Uzunluk 13.850 mm
Ön Uzantı 2.600 mm
Arka Uzantı 2.750 mm
Azami Yükseklik 3.970 mm
Genişlik 2.550 mm
Diğer Özellikler
Karoseri indirme kaldırma sistemi
Tempomat (hız sınırlayıcı ve sabitleyici)
Arka park sensörü
54+1+1 koltuklandırma, tüm koltuklarda ayak dayama yeri
Sürücü bölümü kliması
Hostes koltuğu solunda eşya dolabı
Orta kapı solunda sürücü yatma yeri
Elektrik kumandalı - rezistanslı sürücü camı
Acil durum için yedek ayna
Emniyet ana şalteri
Blaupunkt Professional Line audio sistem, radyo, kaset ve CD çalar
TV, DVD Player (DVD, VCD, CD, MP3), önde ve ortada 15'' LCD monitör
Su ısıtıcılı ve buzdolaplı mutfak ünitesi
Torpidoda ilave buzdolabı
Acil çıkış olarak kullanabilen elektrik kumandalı havalandırma kapakları
Elektrik kumandalı, 2 parçalı ön cam perdesi
YENİLERİNDE İSE
->acil durum freni destekli takip mesafesi kontrolü radarı (otobüs öndeki hareket halindeki bir araca tehlikelice yakalaştığı zaman otomatik olarak fren yapılıyor)
-> Setra Topclass'ta tanıştığımız, yeni "FCG" - Önden Darbe Korunma Sistemi.
-> İyileştirilen kokpit ergonomisi
-> Yeni 8 ileri yarı-otomatik "PowerShift" şanzıman
-> Yağmur/Far sensörleri
-> Viraj lambaları
mbclub tan alıntı
tourismolar varken artık travego satılmaz pek tr de.
tavanı yüzünden 50,000km altı travegolarda bile tavan rafında birşey durmaz.sallantısından sesinden öldürür adamı.gece uyurken pat diye bişey düşer kafanıza.koltukları çok sallantıdadır sabit durmaz.hatta önünüzdeki koltuk boşsa onun titremesi can sıkıcı bi hal alır bi saatten sıonra.hız sabitleyicisi açık konumda bir tarvego kadarda rahatsız birşey yoktur.bir gaz verir bir bırakır durmadan ileri geri sallana sallana gider boş otobanda bile.tam devrinde vites değiştirildiğinde bir üst vitesin yakaladığı devir özellikle arklada oturanlara motorun aşırı titremesi olarak geri döner.retarderin sesi güzel olsada bu sesten zevk almayan insanlar için işkence olur retarder açıkken çıkardığı uğultu-çığlık arası ses.neyseki bikaç yıl önce o tıs tıs tıslayan amortisör sistemini bırakıp yükseklik ayarlı körüklü sisteme geçtilerde bütün yol boyunca tıs tıs tıs o sesi duymak zorunda kalmıyoruz.bazılarına güzel gelsede sonuçta o da konforu olumsuz etkileyen birşey
5 senede nefret ettim, bu kadar adi bir otobüs olmaz yolcu için.mercedesle tek alakası önündeki logosu diye düşünüyorum o bindiğimiz şeyin.kendi fikrim
man fortunalar açık ara iyiydi o 403lerden, neoplan tourliner larda travegodan.bu da kendi fikrim![]()
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
hey gidi travegolar allah razı olsun az getirip götürmediniz bizi.
bilet alırken otogardan sorardık mansa gitmezdik travego olsun veya neoplan derdik.![]()
çekicilere çok hevesli değilim ama bu uzun yol otobüslerini az da olsa kullanmayı çok istiyorum ,,, boş bi zamanımda sırf bunun için bi üst sınıf ehliyete başvurucam![]()
Klasik olsun bütün Mercedes'ler.![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)