detaylardan çok anlamıyorum fakat çekim için seçilen yerler,araçlar ve çekimler çok hoş gözüküyor,ellerinize emeğinize sağlık![]()
detaylardan çok anlamıyorum fakat çekim için seçilen yerler,araçlar ve çekimler çok hoş gözüküyor,ellerinize emeğinize sağlık![]()
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Ben kontrasttan çok biraz kadraj konusunda sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Mümkün olduğunca farı, jantları yakından çekmeye çalışmışsın. Ancak o fotoğraflarda öyle yerleri göstermişsin ki ne jant gözüküyor ne de aracın gözükmesi gereken diğer yerleri. Jant çekerken ya tamamını göstermeye özen göster ya da hiç çekmemeye dikkat et. Şayet göbek kısmında özel bir detay varsa yakın çekebilirsin. Çekim için seçtiğin mekanlar güzel ancak çekim için seçtiğin zamanlar yanlış. Güneşin nerede olduğuna ve ışığın aracın neresine düştüğüne hep dikkat et. Fotoğraf çekmek denklanşöre basmak değil, ışığı iyi kullanmaktır. Işığı kim iyi kullanırsa fotoğraf daha da değer kazanır. Mümkünatı var ise kompakt makineden amatör sınıfta bir slr makineye geçmeni tavsiye ederim. Bu şekilde kendini geliştirebilir ve daha iyi fotoğraflar çıkarabilirsin ortaya. Bir miktar da photoshop uygulamanda fayda var. Bahsettiğim fotoğrafın doğasıyla oynaman değil, keskinlik, kontrast, level ve doygunluk ayarları... Ufak ayarlarla fotoğraflar daha bakılabilir oluyor. Kullandığın imzan fotoğraflarda biraz büyük durmuş. Burada ön plana çıkarmak istediğin fotoğraflar mı yoksa kendi imzan mı öncelikle buna karar vermelisin. İnsanlar fotoğrafa baktıklarında hiç imza kullanmasan bile "Bunu xxxx çekmiş" diyebilmeli. Herkesin tarzı farklıdır nihayetinde. Üst kısımdaki web sitenin linkini de aşağıdaki imzanın yanına almanı tavsiye ediyorum. Bu şekilde reklam panosu gibi duruyor. Normalde yorum yapmıyordum ama bugün nedense yorum yapasım geldi. Umarım biraz da olsa desteğim olabilmiştir.
Kendini geliştirmek için fotoğrafını çekeceğin aracın yanına gitmeden önce internetten bir sürü otomobil fotoğrafına bak. Ne kadar çok fotoğraf incelersen ancak o zaman geliştirebilirsin kendini. Fotoğraf, bireysel çabalarla öğrenilen bir olgu değil, başkalarının uyguladığı sanatın temelini öğrenip üzerine bir şeyler yapma çabası içinde olursan geliştirebileceğin bir olgudur.
Loading World's Best Magazine...
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
Masallah güzel fotolar..Ellerine sağlık
Sarı hondanın biara burdada konusu acılmıstı detaylı fotosu sorulmustuAma otomatik oldugunu bende yeni ögrendim
![]()
Daha fazlası için : http://www.gokhanaydogdu.com.tr/?p=681#awp::?p=681
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
2.fotonun kapı kapalı iken ve hafif sağ taraftan çekilmiş olanı varmı ?
ellerine sağlık..
Böyle bişey var iş görür mü
![]()
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
masallah basarıların devamı gelır ıns.. sarı cıvıce asık oldum sahıbı satarsa sole bana.. yanlız ımzanı daha renksız ufak kullansan daha ıyı olur fotoların onune gecıyor benım sahsı fıkrım![]()
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
Bursanın en sıkılarından TAYYAR
Devamı için: http://www.gokhanaydogdu.com.tr/?p=1369#awp::?p=1369
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
www.gokhanaydogdu.com.tr // Tuning Car Photographer
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)