User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
41 sonuçtan 39 ile 41 arası

Konu: oil pump failure ew10

  1. #39

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok gecmis olsun kardesim, olur boyle seyler bu islerde onemli olan bir daha ayni sikintinin yasanmamasi icin sebebi net olarak tespit edip kesin cozum uretmek.

    Karterdeki yag suzgecinin resmi var mi veya soktugunuzde yag pompasinin icinde cabak var miyidi? diger yataklardada bariz asinti , egzantriklerde asinti veya piston pimlerinde asinti var mi?
    incelemeden fikir yurutmek cok zor ama belki faydasi olur diye aklima gelen seyi soyliyim,
    bana sanki capak alip yag pompasi kilitlemis, bu sebeplede krank kamasinin gectigi yerden kopartmis gibi geldi yani oncelikle kol yatagi dokmus , cikan capaklarla da pompa kilitlenip rotoru kirmis olabilir, cunku hicbir arabada kullanilan yag pompasinin rotoru zayif kirilacak bir malzemeden uretilmez, guvenli katsayisi cok yuksektir.
    Diger bir sebepte krankta veya volanda balans olmasi sebebiyle, rotorda vuruntuya sebep olup kamanin gectigi yeri kirmasi olabilir. Bunu ana ciplaklardaki asintidan tespit edebilirsin.
    Fakat benim bu resimlerden cikardigim kadari ile once yag pompasinin kitlemesi daha mantikli geliyor.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  2. #40
    MyDream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    538
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok geçmiş olsun abi inşAllah çok daha iyi çok daha hızlı şekilde döner sizin sayenizde tekrar büyük geçmiş olsun.
    USPerformans by UtkuSELAMOĞLU

  3. #41
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok gecmis olsun kardesim, olur boyle seyler bu islerde onemli olan bir daha ayni sikintinin yasanmamasi icin sebebi net olarak tespit edip kesin cozum uretmek.

    Karterdeki yag suzgecinin resmi var mi veya soktugunuzde yag pompasinin icinde cabak var miyidi? diger yataklardada bariz asinti , egzantriklerde asinti veya piston pimlerinde asinti var mi?
    incelemeden fikir yurutmek cok zor ama belki faydasi olur diye aklima gelen seyi soyliyim,
    bana sanki capak alip yag pompasi kilitlemis, bu sebeplede krank kamasinin gectigi yerden kopartmis gibi geldi yani oncelikle kol yatagi dokmus , cikan capaklarla da pompa kilitlenip rotoru kirmis olabilir, cunku hicbir arabada kullanilan yag pompasinin rotoru zayif kirilacak bir malzemeden uretilmez, guvenli katsayisi cok yuksektir.
    Diger bir sebepte krankta veya volanda balans olmasi sebebiyle, rotorda vuruntuya sebep olup kamanin gectigi yeri kirmasi olabilir. Bunu ana ciplaklardaki asintidan tespit edebilirsin.
    Fakat benim bu resimlerden cikardigim kadari ile once yag pompasinin kitlemesi daha mantikli geliyor.
    teşekkürler abi,

    yağ tertemiz abi, egzantriklerde de aşınma gözükmüyor.
    aynen dediğin gibi abi kamanın geçtiği yerden kırılmış. Büyük ihtimal ya kasnak ya da krank balansından diye tahmin ettik.
    pompa dağıldıktan sonra 4. göz kol yataklarından sıkmış bırakmış Allah'tan gazlarkenn değil de motor kitlenip kalmış.
    yeni krankımızı bulduk toplayacağız geri hemen motoru kontrolleri yapıp

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •