ozan git yeni akü al bide şalter taktır arabanı kullanmadığın zaman şalteri kapat akımı kes bitsin
ozan git yeni akü al bide şalter taktır arabanı kullanmadığın zaman şalteri kapat akımı kes bitsin
Kesinlikle doğru söylüyorsun. Çekilen akım çok fazlaydı ama tepemize buz yağıyordu ve kablomuz kısa olduğundan kaputu kapatıp, köşede arabanın tamamen uykuya geçmesini bekleyip akımı kontrol etme şansımız olmadı. Bu arada bu işleri elektrikçi veya akücü yapmıyor. Biz kendi imkanlarımızla yapıyoruz.Dün akşam arkadaşım senin resmini koyduğun test aleti ile de test ettik ancak aracın üzerinden yeni aldığımızdan testi geçti. Fakat şarja taktığımızda yine boşalmıştı. Bizde dolu başka bir aküyü arabaya taktık. Araba 3-4 gün yatacak. Bakalım bu aküyü de boşaltabilecek mi? Bu arada akım için kabloları uzatıp dışarıda bir 15 dk. kontrol edeceğiz. Eninde sonunda bulacağız inşallah.
sen bir ara bana uğrada kaçak testi yapalım arabaya
oraya buraya boşuna düğme ekleme
eğer kaçak varsa dünyanın en iyi aküsünüde taksan gene biter
bende kucuk multimetre var onunla yapiyim mi kacak testi ( ampermetre olarak kullanabliliyorsun|)
Built to fall....
yap
araç tamamen hiç birşey çalışmazken ne kadar akım çekiyor aküden
tüm ışıklar sönük, tavan lambası kapalı
teyp anfi kapalı bak ana beslemeyi sökmeden, normal kapalı
kapılar kapalı
kontak anahtarı takılı değil
sadece ön kaput açık
akünün + kablosuna seri olarak gireceksin ölçü aletini biliyorsun
kaç mA çekiyor ?
Hic kacak yok 0. Yada o kadar az ki gosteremedi.
Alarmi acmayi unuttum. bir de onu acip olcecegim.
Built to fall....
peki belki çok kroca bir soru olucak ama arabanın ışıklarını açında iç gösterge ışıkların kısılmasıda aküden midir ?
74 model sehpa...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)