o nasıl iştir öle normalde karbiratörlü araçlara yaparlar bant çekme işini ki filtre çanakta olan arabalarda sıkıntı olur. Kapatmalarının nedeni de fazla hava almaması içindir. Fazla hava aldığında yanma odasının içinde ki patlama söner ve araç stop eder. Bunun çözümü iki çeşittir ya gaz ayarı yükseltilir yada bant çekilirdi. Şimdi ise genelde filtre çanağının hava aldığı boruyu uzatıp farın arkasına veriyorlar. Karbiratörlü araçlara lpg bağlıyken açık filtre taktığında mikserin değişmesi lazım oluyor yoksa stop ediyor araba sürekli. Mikser değişip gaz ayarı arttırıldığında ise düzen tutuyor. Gelelim enjeksiyonlulara enjeksiyonlu araçlarda lpg de kullanılsa bile benzin motor içinde dolaşıyor bu sayede stop etme gibi durumlar olmuyor araba zaten ısınana kadar yada lpg nin yetişmediği yerlerde benzine geçiyor. Şimdi full enjeksiyonlu araca kara düzen lpg takmak full enjeksiyonlu arabaya yarım enjeksiyonlu arabanın yakıt pompasını takmak gibidir ki yetiştiremediği için vitesi boşa attığında sürekli stop eder ( not ne kadar gaz ayarını da yükseltsen bu sorun devam eder ) Nasıl böyle bir hataya düştünüz ?