User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: LPG,koli bandı,güm?

  1. #20
    enginetune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara / Mersin
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o nasıl iştir öle normalde karbiratörlü araçlara yaparlar bant çekme işini ki filtre çanakta olan arabalarda sıkıntı olur. Kapatmalarının nedeni de fazla hava almaması içindir. Fazla hava aldığında yanma odasının içinde ki patlama söner ve araç stop eder. Bunun çözümü iki çeşittir ya gaz ayarı yükseltilir yada bant çekilirdi. Şimdi ise genelde filtre çanağının hava aldığı boruyu uzatıp farın arkasına veriyorlar. Karbiratörlü araçlara lpg bağlıyken açık filtre taktığında mikserin değişmesi lazım oluyor yoksa stop ediyor araba sürekli. Mikser değişip gaz ayarı arttırıldığında ise düzen tutuyor. Gelelim enjeksiyonlulara enjeksiyonlu araçlarda lpg de kullanılsa bile benzin motor içinde dolaşıyor bu sayede stop etme gibi durumlar olmuyor araba zaten ısınana kadar yada lpg nin yetişmediği yerlerde benzine geçiyor. Şimdi full enjeksiyonlu araca kara düzen lpg takmak full enjeksiyonlu arabaya yarım enjeksiyonlu arabanın yakıt pompasını takmak gibidir ki yetiştiremediği için vitesi boşa attığında sürekli stop eder ( not ne kadar gaz ayarını da yükseltsen bu sorun devam eder ) Nasıl böyle bir hataya düştünüz ?
    Etrafında olmasını istediğin kişiler, aslında senin kim olduğunu gösterir.”

    Drift King: Do you know who I **, boy?
    Shawn Boswell: You're like the Justin Timberlake of Japan.

  2. #21
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    murat hocam bmw 520 nin filtreyi koyaabileceğim en kısa yer akışmetreden dolayı hemen farın arkasında nerdeyse, gelen hava muhtemelen soguk olacaktır klasik bir short ram'a göre.. bu haldeyken filtreyi takıp lpg miktarını arttırmak da saglıklı sonuc verirmi acaba?
    geçici çözüm olarak yapabilirsin ama ayar tutturman çok zor wideband alıp onunla sürekli kalibre etmen gerekecek. benzer bir belada benim kuzenin başında var.

  3. #22
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçici çözüm olarak yapabilirsin ama ayar tutturman çok zor wideband alıp onunla sürekli kalibre etmen gerekecek. benzer bir belada benim kuzenin başında var.
    bir şekilde sıralıya gecmek en mantıklısı sanırım lpg hususunda
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  4. #23
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enginetune Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o nasıl iştir öle normalde karbiratörlü araçlara yaparlar bant çekme işini ki filtre çanakta olan arabalarda sıkıntı olur. Kapatmalarının nedeni de fazla hava almaması içindir. Fazla hava aldığında yanma odasının içinde ki patlama söner ve araç stop eder. Bunun çözümü iki çeşittir ya gaz ayarı yükseltilir yada bant çekilirdi. Şimdi ise genelde filtre çanağının hava aldığı boruyu uzatıp farın arkasına veriyorlar. Karbiratörlü araçlara lpg bağlıyken açık filtre taktığında mikserin değişmesi lazım oluyor yoksa stop ediyor araba sürekli. Mikser değişip gaz ayarı arttırıldığında ise düzen tutuyor. Gelelim enjeksiyonlulara enjeksiyonlu araçlarda lpg de kullanılsa bile benzin motor içinde dolaşıyor bu sayede stop etme gibi durumlar olmuyor araba zaten ısınana kadar yada lpg nin yetişmediği yerlerde benzine geçiyor. Şimdi full enjeksiyonlu araca kara düzen lpg takmak full enjeksiyonlu arabaya yarım enjeksiyonlu arabanın yakıt pompasını takmak gibidir ki yetiştiremediği için vitesi boşa attığında sürekli stop eder ( not ne kadar gaz ayarını da yükseltsen bu sorun devam eder ) Nasıl böyle bir hataya düştünüz ?
    vallahi hocam stop etme problemim yok acıkcası.. benim derdim açık filtre takmak sadece hiç boştayken stop ettiğimi hatırlamıyorum..trafikte felan olsun yada uzun yolda olsun başıma gelmedi böyle birşey
    edit : bu arda araca bunu ben yapmadım, aldıgımda böyleydi
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  5. #24
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir şekilde sıralıya gecmek en mantıklısı sanırım lpg hususunda
    en mantıklısıda zaten sıralıya geçmen olacak.

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uno 70s 96 model 60 binde aracımda normal lpg vardı band mand yoktu muhteşem çekiş düşük yakıt vardı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •