tam aklımdakı proje d16 yo ef ye koyucan keyfıne bakcıan hem ekonomık olucak hem gderlı .b serısıne gerek yok bnce ef de.
tam aklımdakı proje d16 yo ef ye koyucan keyfıne bakcıan hem ekonomık olucak hem gderlı .b serısıne gerek yok bnce ef de.
Bahsettiğin bütçelere B serisi swap zor olur. Bana sorarsan o bütçeyle ya D16 koy, ya da kendi motorunu güzelce toplayıp enjeksiyona geç.
Bu arada alacağın çıkma motor genelde al-tak durumda olmayacak. Yani tek masrafın motor-şanzıman olmayacak. Swap veya kendi motorun arasında seçim yaparken bunu da göz önünde bulundur. Ayrıca bu konuda bilgisi ve bütçesi sınırlı birisi için swap göründüğünden çok daha zor bir iş.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
çanakkalede swap işi ne kadar randımalı olur orasıda muamma kardeşim çanakkalede okuyor aracı için daha doğru düzgün lpg ayarı yapan yer bile yok bnce iyi düşünmen lazım ef'in kendi motorunu bile düzgün toplayacak usta bulman gerekiyor öncelikle ... şimdiden kolay gelsin ...
eğer swap işini kendin yapmayacaksan veya yapabilecek bir tanıdığın yoksa girme hiç. 3000 bütçenin hadi 5000 olduğunu sayalım d16 koysan, işçiliğiydi ıvırı zıvırı işletmesi vs. maddi manevi üzer.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
o bütçeni biraz daha yukarı çekebilirsen ,sana bi güzellik yaparım![]()
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
iyi düşün taşın ha ben swap yapacam demekle olmuyor kendim yapmadım ama arkadaşlar bilgilerini paylaşmışlar en güzel örnek diyorsun ya 3000 lira ayırdım b16a2 motor kulağı ef'e uyumlu o bile 600 tl mertcan arkadaşımız satıyor en güzeli aracının motorunu topla enj ve sohc vtec yap keyfini sür hee bu bile çok kolay olmayacak çanakkale şartlarında ...
Kenan, orkutun ve bazı arkadaşların dediği gibi sohc vtec uygun maliyetli olur. Hem enjeksyonlu bir aracın olur hemde performanslı. Ayrıca Denizli'deki arkadaşlar İzmir'e araçlarını yaptırmaya getiriyor, Denizli'de bu dönüşümü yapan fazla yok demişlerdi sohbetlerde.
Swap ciddi maliyetli bir olay düşündüğün rakamlar ne yazıkki yetersiz.
Direksiyondaki eşşek olursa arabanın kaç beygir olduğunun ne önemi var...
Araç çanakkalede mutlu aykut biliyor aracı bahsetmişti hatta bi zamanlar bbs filan vardı yanılmıyorsam ...
Swap isi sikintili olur butce kisitli oldugu icin bencede kendi motorunu enjeksiyona cevir yapabiliyorsanda vtec yap bak keyfine en azindan motor icinde ne oldugunu kendin bilirsin
evet nerden buluyor böle special araçları bilmiyorum ef'de klimalı 4 cam otm special edition'du nyse iyi düşün taşın hesabını iyi yap hiç bi zaman evdeki hesap çarşıya uymuyor kolay glsin şimdiden ...
Kendi motorumu sohc vtec e cevirmek istediğimde zorunlu olarak şanzımanımıda elden gecirmem gerek sonucta otomatik şanzımanımı değiştirmek isteğecegim buda külfetli olacak . Ama dedğiniz gibi swap yapmaya kalktıgımda daha maliyetli ve eziyetli olacak gibi duruyor acıkcası . Peki sizce kendi motorumu sohc vtec yaparsam ve şanzımanımı düze cevirmek istesem bu bütceyi aşmış olurmuyum
Aslında her başlıkla ayrı ayrı yazmanın pek manası olmadığından aşşağıdaki linkten istediğin tüm sorulara cevap bulabilirsin.
http://www.techturkey.com/forum/atmo...-bilgiler.html
Kişisel tercihimi soracak olursan şanzımanada el atmışken onuda manuel yapmak en iyisi. Satılıklar bölümde satış yapan arkadaşlarda var ordanda fiyatlar hakkında bilgi alabilirsin
Bkz : http://www.techturkey.com/forum/modi...tec-kapak.html
Direksiyondaki eşşek olursa arabanın kaç beygir olduğunun ne önemi var...
Bu işler görüldüğü kadar kolaydeğil ben kendi ef ime b18 Swapladım 12000tl yi geçti)
35 FC 995
35 HY 110
35 EMR 99
35 LF 106
35 VA 663
35 EK 756
D16A9 Civic Si motoru ya da B18A2 Integra motoru oldukca yeterli olur EF uzerinde
34 RRP 52
1994 Honda Civic 1.6 Si Sedan (35 CUK 85)
2003 Jeep Cherokee Liberty 3.7 Limited Edition (34 TS 2079)
2005 Honda Civic 1.6 VTEC ES (07 CVC 11)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)