User Tag List

Sonuçlar: sizce ?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 2e mi?

    0 0%
  • abf mi?

    6 8.45%
  • 1.8t mi?

    40 56.34%
  • vr6 mi?

    26 36.62%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
97 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: mk2 golf swap icin fikirleriniz?

  1. #58
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tiff Needell en sevdiğim test/yarış pilotu
    Golf Mk2 GTI en sevdiğim Golf kasası, safkan hothatch.
    Videoyu her izleyişimde bi tuhaf oluyorum.
    Dur bakalım a3 'ü versek mi ne yapsak

    Şafak güzelce açıklamış. Teşekkür ede ede katıldığımı dile getirmeye çalıştım.
    Umarım herşey istediğiniz gibi, sıkıntısız olur.
    İyi bir ustanız varsa, olmayacak iş değil zaten.
    Dünya üzerinde vr6 turbo olarak bile dolaşan sayısız mk2 var. Sizin söylediğiniz onlar yanında 2 günlük iş kalır. Ama tabi ki, iyi işçilik ve kaliteli malzemeler önemli.
    orasi oyle tabi cok ornek var yurtdisinda..
    hatta yurtdisina bakacak olursa r32 ler falanda var ama iste tr sartlari imkanlar falan isin icine girince bilmiyorum artik nasil olacak bu is..
    icimde hala vr6 sevdasi yok degil ama benzin olmus anasinin nikahi..
    ne bilim vr6 biraz mantik cercevesinin disinda kalmaya basladi sanki..
    1.8t agirlikta suan
    If you have no LAG, you have no turbo..

  2. #59
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t kapak bile açmadan 400+hp'lere çıkabiliyorsun mk2'de 400+ oda kesmezse yuh artık

  3. #60
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t kapak bile açmadan 400+hp'lere çıkabiliyorsun mk2'de 400+ oda kesmezse yuh artık
    ben onu motor icine girmeden max 300 civarlari diye biliyorumki o da zaten anasinin nikahi tutuyor
    If you have no LAG, you have no turbo..

  4. #61
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim çevrede 400+ örneği var, stock eksantrikler, stock makina içi
    ama ucuza gelmediği aşikar.
    size k03-s (benim setup) ya da k04 ideal olur. kasa zaten fazlasıyla hafif.
    şuursuzca hızlanan, hatta çoğu zaman tutunamayan bi araba yerine, kontrollü hızlanan bi araba benim tercihim olur.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  5. #62
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim çevrede 400+ örneği var, stock eksantrikler, stock makina içi
    ama ucuza gelmediği aşikar.
    size k03-s (benim setup) ya da k04 ideal olur. kasa zaten fazlasıyla hafif.
    şuursuzca hızlanan, hatta çoğu zaman tutunamayan bi araba yerine, kontrollü hızlanan bi araba benim tercihim olur.
    birden bu kadar gaz vermeyin launch control yapacam yoksa birazdan
    ben suan sadece stock makineyi mk2 ye koyabilmek derdindeyim
    hele bunu bi halledelimde gerisi zamanla gelir elbet..
    ben bu haftasonu cikmacilar underground party yapim en iyisi bi
    biraz fiyat arastirayim bakalim..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  6. #63
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yurtdışında 450+ yapan sapıklar bile var

    burada da 756hp çıkartmış heyvanlar
    MK2 GTi Golf - AWD 20V 756.6hp 1.8t Dyno Run - YouTube

  7. #64
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Naptınız

  8. #65
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben stock makina olarak demiştim.
    Türkiye'de de var 600+ 1.8t.
    Ama aynı turboyu iese taksan, onu elek eder. O yüzden foruma girip yazmıyor. Yürüse muhakkak denerdi
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  9. #66
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurtdışında 450+ yapan sapıklar bile var

    burada da 756hp çıkartmış heyvanlar
    MK2 GTi Golf - AWD 20V 756.6hp 1.8t Dyno Run - YouTube
    terbiyesizlik cok afedersiniz baska birsey degil yani

    bu arada agu gibi olan yani kollari kalin emme portlari daha genis vs olan 1.8t ler hangileriydi?
    agu dan baska hangi kodlar vardi?
    haftasonu dedigim gibi bi cikmacilar turu yapayim, ona gore bakayim motorlara..
    zibilyon tane 1.8t var *****
    If you have no LAG, you have no turbo..

  10. #67
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Naptınız
    ahahahah gayet hos bi giris oldu konuya tekrardan


    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben stock makina olarak demiştim.
    Türkiye'de de var 600+ 1.8t.
    Ama aynı turboyu iese taksan, onu elek eder. O yüzden foruma girip yazmıyor. Yürüse muhakkak denerdi
    150 hp 150
    suan bukadariz fazlasi yok
    If you have no LAG, you have no turbo..

  11. #68
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    agu, aeb.
    bunlar iyidir
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  12. #69
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    agu, aeb.
    bunlar iyidir
    tamamdir motor bakarken kodlara gore bakip ona gore fiyat alayim..
    bakalim fiyatlar nasil olacak
    If you have no LAG, you have no turbo..

  13. #70
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    agu, aeb.
    bunlar iyidir
    Dünden beri diyorum, doğuştan üfleyeni varken... sonradan üflenti yapmayın die


    schumi nick li üye nin fikirlerine de önem veriyoruz... bence oda yazmalı buraya.
    vr6'ya oy verip kaçmakla olmaz
    neden vr6? :P

  14. #71
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasa klasik makinada klasik olsun. Hem 200 beygir adama olana yeter o kiloda. Sonra mazallah kupayı 2 eşit parçaya bölmek var maxi 106 gibi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #72
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasa klasik makinada klasik olsun. Hem 200 beygir adama olana yeter o kiloda. Sonra mazallah kupayı 2 eşit parçaya bölmek var maxi 106 gibi.
    ben o 200hp konusunu duzenleyim en iyisi ya..
    170kusur hp imis vr6 lar..
    24v olan mk4 de cikan v6 lar 201 hp imis..
    o motorun elinde oldugunu iddia eden kiside kesin yoktur ya gidicem bakicam kesin alayi 12v vr6 cikacak

    bu arada aklima geldi de..
    aslinda soyle guzel komple bi synrko alt takimi bulup gecirmek lazim bizim kasaya..
    4 ceker olur tutunma derdide biter ilerisi icin
    ben bunuda atiyim hafizaya dursun en iyisi, beyin bedava nasilsa..
    olur mu olur denk gelir falan bi yerden
    If you have no LAG, you have no turbo..

  16. #73
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasa klasik makinada klasik olsun. Hem 200 beygir adama olana yeter o kiloda. Sonra mazallah kupayı 2 eşit parçaya bölmek var maxi 106 gibi.
    Oda büyük başarı ama...
    Viraj dönerken boylamasına mı ikiye ayrılmış, rolling yaparken enlemesine mi?

  17. #74
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 çeker iyidir.
    o kadar kısa wheelbasede 4 çeker pek de güzel olmaz. yağmur çamur hariç tabi.
    kaldı ki bulacağın syncro aktarması teknoloji harikası değil.
    hothatch ön çeker olur. boşver. gelme böyle oyunlara

    bir de vr6 dediğin, 174 hp mi ne. 200 değil.
    abf 'ye çok minik dokunuşlar ile 160 165 arası alırsın. yaktığın yakıta değmez gibi duruyor.
    ilerisi için diyorsan, turboyla abf de çok güzel sonuçlar veriyor.
    wrc 'de bile kullanıldı turbo abf.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  18. #75
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben o 200hp konusunu duzenleyim en iyisi ya..
    170kusur hp imis vr6 lar..
    24v olan mk4 de cikan v6 lar 201 hp imis..
    o motorun elinde oldugunu iddia eden kiside kesin yoktur ya gidicem bakicam kesin alayi 12v vr6 cikacak

    bu arada aklima geldi de..
    aslinda soyle guzel komple bi synrko alt takimi bulup gecirmek lazim bizim kasaya..
    4 ceker olur tutunma derdide biter ilerisi icin
    ben bunuda atiyim hafizaya dursun en iyisi, beyin bedava nasilsa..
    olur mu olur denk gelir falan bi yerden
    Sizin fwd mk2'nin altı muhtemelen syncro dan farklı, o yürüyen size uymayacaktır... komple taban şasesi ile geçirmeniz lazım

  19. #76
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 çeker iyidir.
    o kadar kısa wheelbasede 4 çeker pek de güzel olmaz. yağmur çamur hariç tabi.
    kaldı ki bulacağın syncro aktarması teknoloji harikası değil.
    hothatch ön çeker olur. boşver. gelme böyle oyunlara

    bir de vr6 dediğin, 174 hp mi ne. 200 değil.
    abf 'ye çok minik dokunuşlar ile 160 165 arası alırsın. yaktığın yakıta değmez gibi duruyor.
    ilerisi için diyorsan, turboyla abf de çok güzel sonuçlar veriyor.
    wrc 'de bile kullanıldı turbo abf.
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin fwd mk2'nin altı muhtemelen syncro dan farklı, o yürüyen size uymayacaktır... komple taban şasesi ile geçirmeniz lazım

    tamam yuklenmeyin hemen bi fikirdi sadece
    ahahahha
    himmm olmuyor anlasilan..
    neyse zaten hothatch dedigin fwd olur di mi ??
    If you have no LAG, you have no turbo..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •