4 te 154 mü yapıyor bu araba? Hiç kompresyon testine soktunuz mu yağ eksiltiyor dediniz ya..
bu arabanın motor u bitmiş sen bu arabayı bana satolmaz mı
Dr.Ecu AntaLya
hayır 4 te 190 lara yaklaşıyor.Kompresyon testine sokmadım ama büyük büyük bir yağ eksikliği yok aracta.onun icin ciddiye almadım o konuyu.
2 dakka kat iptali yaptırmalısın![]()
Dr.Ecu AntaLya
2000 km de yağ ışığı yakması ciddidir siz ustanızı değiştirn.. 10.000 de en fazla yarım litre 1 litre yakarsın da 207 gt 80.000 de araba daha çok yeni bu bile fazla.. Kompresyon testine sokun belki de segmanlarınız kaçırıyor.. Ayrıca yağ nereye gidiyor gazlarken baktınız bu egzozdan mavi duman çıkması lazım..
bir yerlerde hata var. baskı balata bitmiş olabilir. sizdeki elektrovana arızasıda olabilir. turbo hortumu kaçağıda olabilir. arıza yakmaması ilginç.
yetkili servise götürün aracı. bende rc vardı. temeli aynı motor. 10bin km yağ değişene kadar yağ eksiltme yoktu.
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
onur bence kat iptaliyle düzelicek bi durum değil butorka baksana 145
yetkili servise götürüp arıza tespit cihazına bağladınız mı aracı ? varsa arıza kodlarına bakıldımı ve silindimi ? eğer bi arıza kaydettiyse onu silip öyle denemeniz lazım.
Yağ lambası yanması için yaklaşık 1 litre yakması lazım ki 2000 km'de 1 litre demek sen yeni bir motor icat ettin demek. Eskiden benzinli, mazotlu, LPG'li vardı bir de yağlı motor çıkarmışsın.
Benim impreza turbo 10000 km'de 1 litre yakmıyordu.......
Okumadan imzalamam.....
Arıza kodlarına bakıldı.dediğim gibi bilgisayara cok bağlandı zaten bu sorunu görebilmek icin.bilgisayarda hic bir sorun cıkmıyor.
aracınızın altın da ortada boru şeklinde yarım metrelik bi susturucu olması lazım doğrumu ?
Dr.Ecu AntaLya
arabanın orta susturucusunu iptal ettim ben.onluk bir durum yok zaten ortada
Please can someone help with diagnosing the problems I face with my peugeot.
Car is just under 4 years old. 35600 Miles
The Depollution Light has been on for sometime now, initially going off intermittently.
The car is very limp, no power often difficult to get above 40mph. Foot to floor accelerates very slowly.
The engine judders and splutters, often misfiring. Will calm down after a short time but still judders.
To prevent siginicant judders, I often pull over turning the engine off, this resets the sensation but doesnt remove it completely.
The fan engages whether hot or cold for a few minutes, whether engine running or not.
I have tried almost everything.
Changed the Cam Sensor;
Had the four coils replaced recently (although only one not sending signals); mechanic noticed that my turbo wasn't working (oil had spilled onto Vacuum pipe following a botch job by PUG causing the vacuum pipe to soften and block the air travelling through to turbo)
Fixed my turbo;
Used Redex to sort out fuel mix;
Reset ECU a number of times.
After the repairs car worked fine for about 30 minutes, it reverted to the above problems, when I was in 4th gear into 40mph.
Mechanic says that I may have a problem with my CAT as it may be blocked from all the gunk that the engine throws out but doesn't clear due to blockages.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)