User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
22 sonuçtan 20 ile 22 arası

Konu: Buji porselenindeki karartı ?

  1. #20
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buji kablosunun yerinden çıkmasıyla bujinin alakası yok. Kurumun veya komprasyon kaçağının da. Sonuçta buji kablosu dıraşıda. Bujiye de vidalanmıyor, tutunuyor sadece. Bilmiyorum aynı şeyden mi bahsediyoruz ama buji kablosu sadece distribütör veya bobinden bujiye akımı taşıyan kablodur. O silindirin buji kablosunun klemensi, kıskacı gevşemiştir. Zaten çok sık sök taka gelmez. Buji kablolarını değiştirmende fayda var.
    Buji kablosu oldukça derin ve sıkı olmasına rağmen öyle oluyor. 10 cm den fazla bir derinlikte bujinin üzerine sıkı bir biçimde oturuyor. Öyle ki çıkartırken zorlanıyorum. Ama bahsettiğim durumda kendiliğinden yukarıya doğru çıkıyor.
    ''Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya, cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur." Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #21

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrudur, temiz kahverengi-gri tonları bujinin güzel ateşleme yaptığını, deposit bırakmadığını gösterir. Yağ veya kurum varsa o zaman ateşleme veya karışımda sorun var demektir.
    bende fazla forum kirliliği olmasın diye okurken dikkatimi çekti 95 model s14 üm var stock arife günü tekleme şikayeti ile servise gittim bujilerimi açtığımda 4 üde kapkara kurum bağlamıştı ngk 11 sıcaklık ta kullanılan buji çıktı içinden bujilerin üst kısımlarındada kahverengı yanık gıbı bı sey gordum 4 adet sıfır ngk aynısından aldım taktım arac 4 gun sıkıntısız bındım yaklasık 400 km yol yaptım bu sabah caıstırdım tekrar aynı sorun tekleme ve ilk kalkışta gaz yememe var bujileri açıp bakmadım muhtemelen aynı sorun yorum ve yardımlarınızı beklıyorum teşekkürler
    Techturkey.com Post 1
    NİSSAN 200SX S14A
    AVK SERVİS
    Orcunnn
    Ecu Fast
    THANKS

  3. #22
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı basykbm44 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende fazla forum kirliliği olmasın diye okurken dikkatimi çekti 95 model s14 üm var stock arife günü tekleme şikayeti ile servise gittim bujilerimi açtığımda 4 üde kapkara kurum bağlamıştı ngk 11 sıcaklık ta kullanılan buji çıktı içinden bujilerin üst kısımlarındada kahverengı yanık gıbı bı sey gordum 4 adet sıfır ngk aynısından aldım taktım arac 4 gun sıkıntısız bındım yaklasık 400 km yol yaptım bu sabah caıstırdım tekrar aynı sorun tekleme ve ilk kalkışta gaz yememe var bujileri açıp bakmadım muhtemelen aynı sorun yorum ve yardımlarınızı beklıyorum teşekkürler
    Techturkey.com Post 1
    11 bujinin sıcak soğuk kademesi değil, tırnak aralığıdır. 1,1mm elektrot aralığı anlamına gelir. BKR8EIX-11 gibi. İlk 3 harften sonraki rakam sıcak-soğuk kademesini gösterir.

    Buji çok kararıyorsa enjeksiyon sistemine de bakmak gerekir. Motor zengin çalışıyor veya yağ yakıyor, bu yüzden bujiler hızla deposit kaplanıyor olabilir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •