kardeşim görmediğim için değil gırtlağına kadar doldurman lazım o aracın b serisi gibi yürümesi için
4000 lira para harcadık işçilik rektifiye parçalar dahil aldığımız güç SORUNSUZ 190hp teker sen bu gücü almak için neler yapacaksın bu iş böyle
ayrıyetten stock vtec var bizde ben hiç sanmıyorum öyle plaka okutmayacağını ki geçmeden öte yanında yürüsen bu araba süper derim fn2 type-r la yürüyor
biriniz yazınya şöyle f-h-e type-r la yürümek için kaç para gider ne kadar sağlıklı çalışır bi liste yapın
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
Stock vti ınız var fn2 typer ile yürüyor. Güzel abi bak ne diorum keşke imkan olsada oralara gelebilsem yada siz buralara gelebilseniz.
Herkesin arabası yürüsün isterim ama D serisini hor görüyorunuz buna biraz takılıyorum ben. Liste konusunu erkut abi daha iyi bilir ben onun doğrultusunda yaptım herşeyi.
Siz typer ile yürttüğünüz vtec için 4000 harcamışsınız. 25 lira vtec 4000 malzeme 30000 bin de hadi. İes i ele alalım 13 14 liraya alalım bir ies hadi 15 liraya alalım MAX 10 bin masraf edelim 25 bin olsun Çok rahat o yürüdüğünüz typerı geçeceğine inanıyorum abi ve Tek egzantrik bu araba. fiyat konusunda yine cok bilgim yok erkut abi daha iyi biliyor o yazar mutlaka.
Birde FN2 typer ile stock vti yürüyosunuz abi millet neden 2000cc makinaya binsin ki o zaman vti alsın mantıklı mı ?
anla işte derler ya vti var vti var aslında hepsi aynı ayarları güzel olsun sonuç bu 179hp 4.40 final var d serisini yürüten şanzıman motorun çok iyi olduğu değil birde 13-14 e ies nerde varla18-19 altına alınacak ies yok birde d serisini hor görmüyorum yanlış anlıyorsun bende d serisi ile çok uğraştım halada uğraşıyorum ki emin ol altındaki araç yetmemeye başlayınca b serisi diye tutturucan oda yetmeyince k diyeceksin d serisi sadece para çokomel olarak tepkisiz beygir almak zor birde bunun sıkıntıları var limitlerinde çalıştırıldığı için bende hala uğraşıyorum ama halada bana mantıksız geliyor bu motorla uğraşmak şimdi yeni bi tane daha yaptık d16a9 doldurduk bakalım biraz km yapsın yazılımı yapıp denemelere çıkıcaz egzantrik pistonlu aklına ne gelirse var motor içinde hor görmüyoruz sadece bu işin içinde olmayan adamlar için sıkıntılı ve güç almak zor
işin aslı d serisinin limiti b serisinin başı oluyor
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
Harbi satmasaydın Okan su an dolu 106larla yürüyebilen bi b16 yok varsa da daha gormedik gercek bu fn2 de varsa çok az muhtemelen benim setup 10000 rahat yer 4000ve üstü harcanmış her vtecle denerim dolu olup 10 lira yetmeyen araba mı var 500 e sanzuman alırım sen 1500 e 200 tl pistonum senin en ucuzu ne kadar stage 4 egz aldım 500usd bu kadar sen eğer D Sohc yukleseydin bi tane bosa diye konusmazdinbunu biliyorum da neyse arabam 12000 ederdi şimdi fazlası eder
ECUTECH İstanbul
abi dolusu boşu pt52 li pistonlu kısalı yazılımlı 106 tılarla yürüyor şuan cvc vti
sen kendine 10 000 diyorsan dışarıdan bi adamın yaptırması işçiliği bilmem nesi osu busu 13-14 bin gider K swap yapılır demek istediğim bu güç kolay çıkmıyor para çokomel
abi akhisara k24 rexle gelicem bu sene eğer düşündüğüm gibi giderse bazı şeyler gerçekten sırf görmek için bide b16 rex yapıcam eğer b serisi rex yetişirse sohc larıda orada görmek isterim
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
emrah erkan@
dostum senin ies'le f-h-e'lu bi typerla yürüyemezsin malesef.
zır stock bi ep3 typerla anca yürürsün. neye dayanarak söylüyorum, ankaradan mertcan abinin zır stock typerla denemesi var. f-h-e'lu idi yanlış hatırlamıyorsam ve kafa kafaya gidiyorlardı. mertcan abinin arabasının nasıl yürüdüğü de belli. hadi diyelim ki 1-2boy daha hızlısın 1-2boy typerın önünde yürürsün belli bi yere kadar. özellikle söylüyorum ama zır stock typer bu.
araban çok güzel maşallah çok beğeniyorum da.
e0041@
cvc'yi hangi plakalı 106 ile denediniz? istanbulun 52'lileri biraz farklı çünkümaşallah cvc'yi çok güzel hazırladınız emeğinize sağlık.
bladerk@
abi senin yaptığın süreyi b serisinden kimse yapmadı ama yapamaz anlamına gelmiyor bu çok rahat çıkartılabilir bi süre b makinesi için bence dolu olduktan sonra.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
istanbula gidersiniz ya da nazmiyle denersiniz de o araba b16 değil b1735 cap strok değişince yürüyolar fena olmuyo haa hacim girince white rs var o da dener
asla ben kendime 5000 anca normal adama 10000 tutmaz bile işçilikler dahil benim listeyi aç bak parçalar para değil topla çarp kendin ben hiç hesaplamadım
okan bu sene olmaz seneye olur para çokomel bunu hepimiz biliyoruz yeterki sonunda istediğin gibi yürüsün hepimiz aynı işi yapıyoruz benden de sana müjde 2.2 sohc eg yapıyorum deneriz onlarıeminim ikisi de insan gibi yürümez B rexlere her zaman kapım açık biliyosun
haaa 4000 tl parça işçilik dahil b16 190 hp olmaz sana olursa bile müşteriye olmaz 500 rekteve 250 kapak 275 conta seti 230 yatak seti 250 segman 300 p28 150 harnes 300 ayar 240 triger 300 yağ yağ filtresi kayışlar buji antifreeze v.s. 1000 işçilik = 3795 tl ne kaldı 205 tl ye ne taktınız da 30 hp aldı hadi grup indirimi 600 kalsın
B motor ne zaman yürür biliyo musun b16b pistonu bırakıp harbi sıkıştırmaya stage 3 lere geçince yürür o pistona stage 2 bile fazla aslında
ECUTECH İstanbul
istanbul 106ları bi ayrı yürüyo o tartışılmaz bursa istanbul buluşması yapılsın![]()
bak b serisi tabiki yapar ben inkar etmiyorum güzel makine ama iyi para yer D den de çok yer bunu biliyoruz prof hazırlandıktan sonra insan gibi gitmez tabiki 3000 5000 liraya olmaz o iş ama 106 da yüklesen geçen selçuk yazdı 10000 taş diye hepsi öyle bi de 1590 ccyle zor hacmi seven makinedir B zaten 84mm e geçmek bi para üstünü doldurmak bi para
ECUTECH İstanbul
1250 tl egzantrik yay şapka ayarlı kasnak
270tl yataklar
400 tl piston segman
250 rektifiye
250 tl conta
200 kapak
400 tl supap
900 tl neptune(üzerinde vardı)
750 işçilik
filtre headers egsoz neptune arabanın üzerinde vardı bizim masraf bu tuttu abi keşke bütçe büyük olsaydıda düzgün piston segman kullansaydık sıkıştırmamız düşük kaldı
şimdi birde d16a9 doldurduk bunda olan herşey ondada var 160-170 versin allah bereket versin dicez her sıktığımızda aklımız acaba birşey olurmu olacak
yani olay sohc vtec kötü olayı değil desteklemiyorum olayı bu araca 1.4 is 5000 tl harcasan sohc vtec çevirip piston egzantrik alacağın güç max 160 ve limitlerinde çalışlan bi araç olacak butür projesi olanlara demek istediğim 5000 cebinde kalsın sat motorunu al faturalı b16 bu motor nerden baksan 4000 tl eder 5000 üzerine koy faturalı çıtır modlu 170 hp lerde soft güvenli sürebileceğin bi motorun olsun mantığı ki 170 ler işin başı yüklersen çoğuda var
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
okan dediğin liste 4420 tutuyo daha bi sürü eksik var aynı araca 84 gömlek 84 12.4 koysan ne olur biliyosun sen de o zaman işte 200 küsür hp olur ecu egz b16b piston genelde 180 lerde kalıyo 190 iyi rakam aynı motorun all motor spec listesi o rakamın bi kaç katı yapıyo ondan sonra da yürüyo d16a9 devir dönmeyi çok sevmez ve sohc motora hiç benzemez ama korkma bile gayet güzel gider
gelelim 1.4 konusuna pm2 piston delta 272 egz emme kelebek egsoz ecu kısa sanırım en kötü 6000 yapar kendi kapağıyla 14000 15000 1.4 is 6000 harca 20000 e vtila çok rahat yürüyen 1.4 ekonomik güçlü (egzantiriksizi vardı konya pistinden bilen bilir aracı vtilarla rahat yürüyodu ) bişey elde edersin kapak değişimine gerek bile yok yani
ben seni çok iyi anlıyorum aslında o motor limit de olmuyo işte limit motorsa benimki yeni hali limit olacak bakalım hayırlısı diyoruz ona da
yani aldığın verime de değer aradaki hp farkına bak o paraya başka motordan o güç kolay çıkmaz bunu demek istiyorum sana ben
ECUTECH İstanbul
iki iyi ustanın lafları üzerine birsey söylemek dogru olur mu olmaz mı bilmiyrum ama söylemek istedım.
kafamdaki proje su şekildedir.
bir tane EX alıcam 9 ile 10 bin tl ye benım denedigim vteclerden bir tanesi ile deneyip video çekicem araçla
sonra yapıcagım işlemler su şekilde bu işlemleri antalyadan mustafa ustamla yapıcaz.
shoc vtec kapak emme gaz kelebegi tesisat beyin 1500 tl
piston 150 tl erkut abiye sormak lazım pm7 mı yüksek sıkştırma pm2 mı ??
rektifiye 400tl
işçilik 600 tl
conta 250tl
acle race yatak 400 tl fazla yazdım bilmiyorum fiyatını oem leri iyise onu kullanırız.
segman 100 tl
yay şapka nekadar bilmıyorum 500 tl
egzantirik takmadan vtecle deneyip videosunu çekip yayınlayacam
sayet gecemezsem 1000 tl egzantirik ayarlı kasnak koyucam tekrar videosunu cekicem teche yayınlayacagım.
benım tahmınım 10 bıne aracı alsam 5 bın motora gömsem 15 bine vtecle yürüyen aracım olur ki keyifli keyifli binerim.
artı ben istanbulda stoc vtecler içindeyim sürekli denemelerimizi yapıyruz. bazen diyorum shoc vtec e para bayılcagına vtec makına koy..
bir ex alsam ucuzundan motor bitik kasa düzgün motoru suan maximum 2000 tl obile etmez.
suan tam takım saglam bir stock vtec motor ve faturlı olmak kaydıyla
herseyı içinde 8 bınden asagıya yoktur diye düşünüyorum o motorunda nekadar cigerli oldugu muamma olur hadi 6 liraya tam takım bitik motor aldık rektefiyesınede 4000 tl bayılırız
işçilikle beynıyle ayarıyla 11 - 12 tl bulur.
oooo fiyat arttıda arttı bir vtec motor yapmak çok para gidicek düşük bütceli sorunsuz vtecle 106 ile deneme yapabiliecegim en guzel araç shoc vtec olur gibime geliyor benım
tabi fiyatları net olarak yazamıyorum sizin gibi tam için içinde degilim asagı yukarı suanda kafamada 3 proje var
eg swap vtec
eg shoc vtec
eg turbo motor non-vtec bunu daha önce ustamla yaptık 300 hp ye kadar çıkarmıştık
bunların üçünüde ölmez sag kalırsam 2 sene içerisinde yapıcam sizlerden yardım alarak degerli fikirlerinize ihtiyacım olucak tabi...
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
hacimsiz atmomu kaldı bu devirde gizli spec rulez..
std b16b yada b18c takıp std beyn ile swaplayın huzur dolu binin![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)