Motul candır, denedik gördüksabaha kadar gazla don't sıkıntı hep sabit 90 derece
![]()
Gösterdiğin yağ özellikle Motul tercih etmeni gerektirecek bir yağ değil. Standart tam sentetik, dpf'li veya katalizörlü motorlar için PAO bazlı bir motor yağı. Piyasadaki Mobil ve Castrol tam sentetiklerin hepsi aynı işi görür. SM / C3 class yüksek dayanım ve performans anlamına gelmez. Ekonomi ve çevre amaçlı bir yağdır. Tüm üreticilerin onayını alır, çünkü tüm üreticiler yağın dayanımından çok salınıma, tüketime, dpf'ye etkisine bakarlar.
Motul'a para verecekseniz POE bazlı, yüksek HTHS değerine sahip, ağır yük ve yüksek sıcaklık altında yüksek dayanımlı 300V serisini tercih edin. Çünkü çift ester bazlı yağı diğer markalarda bulamazsınız. Motul'u Motul yapan da budur zaten, 300V serisidir, X-clean serisi değl.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Hazır konu açılmışken bende bir soru yönelteyim dedim.Peki 5w40 motul yağlardaki X-clean ile X-cess i karşılaştırdığımızda mesela k20 motor için hangisi daha uygundur ?
X-clean özellikle emisyon normlarını destekleyen, DPF'li araçları hedefleyen, hths değeri ve deposit(Mid SAPS) miktarı emisyon kriterleri gözetilerek düşürülmüş çevreci bir yağdır.
X-cess ise en az X-clean seviyesinde, hatta daha iyi değerlere sahip ama emisyon kriterleri esas alınmadan, DPF sınırlandırmasına takılmadan geliştirilen bir yağdır.
Eğer aracınızda katalizör veya DPF varsa X-clean, düz boru varsaX-cess veya 300V kullanın.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
açıklama için sağolun..
şuan aracımda komple 70mm ara borular var.bundan sonra x-cess kullanmam daha iyi o zaman. 5000kmde bir yağ değiştirdiğim için 300v biraz bütçe sarsıcı![]()
300v bütçe sarsıcı olsa da king'dir !
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)