Iyi benim kuzene denk gelmedinbasligi okuyunca eto bitmis dedim direk.
Benzin basinci mi 0 oluyor yoksa enjektorler mi isemiyor? Anlayamadik ne oluyo tam![]()
şimdi tekrar yazıyorum :d
aracın akış metresi normalde 55mm çap
fakat benım aracıma 70 mm mustang cobranın ki takılmış.
Buda havayı az okuyor otamatik olarakta benzini enjektörler az işiyor
bu sebebten dolayıda üst viteslerde 4.5 deviri geçmiyor
benzin basınc saati baglandıgında o devirlerde benzin hiç gelmiyor
buNA çözüm sunulan:
Enjektörler büyütülecek
veya yazılım yapılarak orjinel enjektörler fazla işetilecek havaya oranla
en kolayı orjınel akış metre alınacak
orjinel akış metre takma dışındakı işlemler 25 30 hp kadar güç veriyor
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
Eğer akışmetren 0-5v çalışıyorsa ben büyük akışmetreni, küçüğü gibi çalışıyormuşcasına manipüle edebilirim.. 250tl ye malolur sana..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
bu dediğin olaylar gerçekleştiğinde hararet göstergesi ne durumda herşey normal mi görünüyor yoksa hararet olması gerekenden düşük mü görünüyor?
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
[QUOTE=orcunnn;6350557]şimdi tekrar yazıyorum :d
aracın akış metresi normalde 55mm çap
fakat benım aracıma 70 mm mustang cobranın ki takılmış.
Buda havayı az okuyor otamatik olarakta benzini enjektörler az işiyor
bu sebebten dolayıda üst viteslerde 4.5 deviri geçmiyor
benzin basınc saati baglandıgında o devirlerde benzin hiç gelmiyor
eğer bunu benzin hattına taktığın bir benzin basınç saati ile ölçtüysen, ve hattaki basınç sıfıra düşüyorsa, benzin pompan o devirde duruyor demektir.... eğer aksine enjektörlerin tamamen kapanıyor olsaydı tam tersine basınç yükselirdi....
tabi bu senin bahsettiğin olayında olma olasılığı var...
eğerki arabanda geri dönüşsüz benzin hattı varsa ve enjektörlerle beraber benzin pompanda kesiyorsa evet belki sıfıra düşer.... ama normal şartlarda(geri dönüşlü benzin hattı için konuşuyorum) bir benzin pompası kesinlikle devre dışı kalmaz, sürekli devrededir sürekli benzin pompalar....
evet arkadaşlar sorun çözüldü aracın bobini bozukmuş ve bütün sıkıntı gitmiştir
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
akışmetreden olduğuna garanti veren usta mı buldu sorunu?
geçmiş olsun.
hayır saniyeden iki gazladım araç stop etti ve baktıkki bobin erimiş degişince sorun gidecegini anlamıştım zaten daha önce bobin denediler fakat benzin pompasını degişmeden önce araçra birden fazla sorun olunca yanılıyor ustalar bazen ama artık bahane ile degişmeyen hiçbirşey kalmadı benim istedigim oydu güzel oldu
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)