Boost cut demeye çalışmış EmirHahahaha
aynı sorun farklı sebeblerle benımde basıma gelmıstı ılk seferınde krank kasnagının gobegıyle kayıs kısmı arasında sert plastık dıyım bensana onunla baglanmıs cok yuksek devırlerde bazen o lastık esneme yapıo bazen kacırıyodu otomatıkmen aracın sente ayarındada degısıklıkler oluyo ve emme egzos zmanlarını tutturamıyodu patırdamalar cekısten dusme gıbı sorunlar yasıyodum bence bıde trıger kısmını kontrol ettır egzantrıklerle kasnagını baglantı vıdaları kran kasnagı oralara bı baktır derım
videoyu izleyemedim faka uzun süredir benzer bir problem bende de mevcut, araç 6000 devirden sonra boost creep nedeniyle turbo basıncı hızlı bir şekilde yükseliyor, 1 bar civarlarında sizin anlattığınız gibi kesik kesik patırdamalar yapıyor, bu sırada afr 10 un altına düşüyor, 2871 internal wg li turboya geçtikten sonra bu problemle karşılaştım, megan egzoz manifoldu downpipe ve orta susturuculu 76 lık egzoz mevcut araçta, fakat creepin önüne geçemediğim için (wg ti açık pozisyonda bağlayınca bile basınç 6000 devirin üzerinde 1 barı geçiyor) deneme fırsatı bulamadım.
Aracı ilk aldığım dönemde 5000 devir civarında benzer bir şekilde kesinti problemi yaşamıştım, o zaman ateşleme çipinin temassızlığı sonucu olduğunu ateşleme çipini değiştirdiğimizde fark ettik, başka bir s14 ün ateşleme çipini taktığımızda problem çözülmüştü sonrasında kendi çipimi tekrar takınca onunda çalıştığını fark ettik, oradaki elektrik kabloları egzoz manifoldunun sıcaklığından etkileniyor (özellikle aftermarket manifoldlar ile) eriyebiliyor veya fişlerde temassızlık olabiliyor, kontrol ettirmenizde fayda var. Sıcaktan etkilenme ateşleme çipi içinde geçerli tabi...
Slm sorun boost cut gibi görünüyor. Wg veya selenoid varsa kontrol edebilirsiniz hortumda çıkmış olabilir.
Arabayı bugün Mustafa(Mechanix) abiyle test ettik. Sıkıntının hava kaçağından değil benzin pompasından kaynaklanabileceğini düşündü.. En son ne zaman değiştiğiyle alakalı bir bilgimiz olmadığı için yakın bir zamanda wideband alıp olan biteni tam bir anladıktan sonra benzin pompasını değiştireceğim sanırım.
Tam gazın dışında, %60-70 gazla yani hızlı devir artışı olmadığında araçta videodaki gibi bir sorun yaşanmıyor..Bunu test etmemi sormuştunuz denedim..Herhangi bir sıkıntı olmadı o şekilde..Bende sorunu giderene kadar son gaz gitmeyecem artık![]()
Bu arada Mustafa abiye çok teşekkürler ilgi ve alakası için..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)