The D15B shares the same head as the US Civic SI (D16Z6) but a unique block, crank, and rods. the car shard the 1.5L displacement of the other D15 blocks, but the rods were the same length as the D16's. Despite this, the crank and bearing sizes were not the same.
Us civic si la aynı üst kapağı paylaşmasına rağmen bu motorlar farklı blok krank ve millere sahiptir. motorun için normal d15b ile aynı olmasına rağmen mil uzunlukları d16 ile aynıdır. Ayrıca krank ve mil yataklarıda aynı diildir.
4 ekimde sizinlede yarışmak nasip olur inş kazasız belasız..
tam olarak anlayamadım..TR deki si larda 130 hp degilmi ztn?onların motor kodu D16A9 mu oluyordu?bide onlarda tek egzantrik milimi vardı yoksa çiftmi?buda 130 hp ama vtec mi?
tam olarak anlayamadım..TR deki si larda 130 hp degilmi ztn?onların motor kodu D16A9 mu oluyordu?bide onlarda tek egzantrik milimi vardı yoksa çiftmi?buda 130 hp ama vtec mi?
tr de ki si lar çift egzantrik 1.6 motor ve vtec değil (D16A9), bu araba 1.5 motor tek egzantrik ve vtec (D15B)