User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: 106 gti yardım...

  1. #20
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her zaman kardeşim
    Sagolasin abicim.

    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl ya şuan rolanti motoruna elektirik gitmiyor yani soket cıkık olemi ?

    iyimiş kanka ya artık rolanti motorun ebedi olarak bozulmaz ne güzel

    elektirik tesisatını sokup atsak ne güzel olur ömür boyu sıkıntısız bineriz

    şaka maka iyi sevindim sorunun cozuldugune ama fişi takınca neden stop ediyor o zaman rolanti motorumu bozuk yeni aldıgın ?
    Kanka 'xsi' arkadasın dedigi gibi rolanti motorunun ucu hareket etmiyordu. Yenisini alıp taktik, yeni olan hareket ediyordu ama bu sefer araçta stop etme olayı ortaya cikti ve eski gaz takılma olayı yine devam etti, artık dediğin gibi rolanti motoru bir daha bozulmaz ahahaha
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  2. #21
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muarrem abi bi tane yawww.....seviyorum seni
    gariban 106 gti....

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OBAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagolasin abicim.



    Kanka 'xsi' arkadasın dedigi gibi rolanti motorunun ucu hareket etmiyordu. Yenisini alıp taktik, yeni olan hareket ediyordu ama bu sefer araçta stop etme olayı ortaya cikti ve eski gaz takılma olayı yine devam etti, artık dediğin gibi rolanti motoru bir daha bozulmaz ahahaha
    yeni alıp sıkıntıların devam ettiyse adaptasyon yapılması lazım

    oda şöyle oluyor:
    • motor ısınmış olsun (gösterge normal yerinde olsun)
    • akünün eksi kutbunu sök, 5 dk bekle
    • akü kutbu sökükken arabaya binip frene bas (tam olarak ne faydası var emin değilim ama ben yaptım, yapmaktan zarar gelmez, yabancı bir forumda okumuştum)
    • akü başını tak
    • kontağı çevir ama marş basma, pompa sesi kesilene kadar bekle, sonra kontağı geri çevir
    • yukarıda ki adımı toplamda 5-6 kere tekrarla
    • en son seferde pompa sesi kesilince marşa bas
    • arabanın rölantisi çok düşük olarak çalışacaktır (500 - 600 devir) sonra birkaç dakika içinde kendini toparlayacak.


    ben 3 defa rölanti motoru değiştirdim (2 kere kendi elimle bozdum ), ilk seferlerde adaptasyonu becerememiştim, rölanti saçmalıyordu, gazdan ayağını çekince gaz takılı kalıyor gibiydi, sonra gaza gelip 1 kere daha denedim, rölanti ip gibi oldu.

    olmazsa tekrar dene, üşenme mutlaka düzelecek, insanın keyfi yerine geliyor rölanti düzelince

  4. #23
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni alıp sıkıntıların devam ettiyse adaptasyon yapılması lazım

    oda şöyle oluyor:
    • motor ısınmış olsun (gösterge normal yerinde olsun)
    • akünün eksi kutbunu sök, 5 dk bekle
    • akü kutbu sökükken arabaya binip frene bas (tam olarak ne faydası var emin değilim ama ben yaptım, yapmaktan zarar gelmez, yabancı bir forumda okumuştum)
    • akü başını tak
    • kontağı çevir ama marş basma, pompa sesi kesilene kadar bekle, sonra kontağı geri çevir
    • yukarıda ki adımı toplamda 5-6 kere tekrarla
    • en son seferde pompa sesi kesilince marşa bas
    • arabanın rölantisi çok düşük olarak çalışacaktır (500 - 600 devir) sonra birkaç dakika içinde kendini toparlayacak.


    ben 3 defa rölanti motoru değiştirdim (2 kere kendi elimle bozdum ), ilk seferlerde adaptasyonu becerememiştim, rölanti saçmalıyordu, gazdan ayağını çekince gaz takılı kalıyor gibiydi, sonra gaza gelip 1 kere daha denedim, rölanti ip gibi oldu.

    olmazsa tekrar dene, üşenme mutlaka düzelecek, insanın keyfi yerine geliyor rölanti düzelince
    Zaten dünde alpertunga kardesim aynı adaptasyon seklini pm atmış... İkinizde cok Sagolun denicem bugun
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  5. #24
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni alıp sıkıntıların devam ettiyse adaptasyon yapılması lazım

    oda şöyle oluyor:
    • motor ısınmış olsun (gösterge normal yerinde olsun)
    • akünün eksi kutbunu sök, 5 dk bekle
    • akü kutbu sökükken arabaya binip frene bas (tam olarak ne faydası var emin değilim ama ben yaptım, yapmaktan zarar gelmez, yabancı bir forumda okumuştum)
    • akü başını tak
    • kontağı çevir ama marş basma, pompa sesi kesilene kadar bekle, sonra kontağı geri çevir
    • yukarıda ki adımı toplamda 5-6 kere tekrarla
    • en son seferde pompa sesi kesilince marşa bas
    • arabanın rölantisi çok düşük olarak çalışacaktır (500 - 600 devir) sonra birkaç dakika içinde kendini toparlayacak.


    ben 3 defa rölanti motoru değiştirdim (2 kere kendi elimle bozdum ), ilk seferlerde adaptasyonu becerememiştim, rölanti saçmalıyordu, gazdan ayağını çekince gaz takılı kalıyor gibiydi, sonra gaza gelip 1 kere daha denedim, rölanti ip gibi oldu.

    olmazsa tekrar dene, üşenme mutlaka düzelecek, insanın keyfi yerine geliyor rölanti düzelince
    Yaaa bu işlem ters tepti araba gaz yemediği an stop etmeye basladi yine.
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  6. #25
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde az önce farkına vardım, kontagi açıktan sonraki benzin işeme olayı bazen kapanıyor bazen kapanmıyor, yani sürekli işiyor.
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  7. #26
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gaz kelebeğini kapandığında dayandığı yerde küçük bi alyan vida var onunlada ufak tefek ayarlar yapın ama rölanti bozuk die çok oynarsanız bu sefer de 2000 3000 lerde takılı kalır

    birde emme manifoldunun altında vacuum hatları var vestingouse regülatör vs gidiyo onlardanda kırılmış veya çatlamış olanlar olabilir

  8. #27
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kelebeğini kapandığında dayandığı yerde küçük bi alyan vida var onunlada ufak tefek ayarlar yapın ama rölanti bozuk die çok oynarsanız bu sefer de 2000 3000 lerde takılı kalır

    birde emme manifoldunun altında vacuum hatları var vestingouse regülatör vs gidiyo onlardanda kırılmış veya çatlamış olanlar olabilir
    İlk başlarda o ufak alyandan da yapılmıştı ayar ama sorun baska yerde sanırım. Olmazsa manifoldun altina bakayım bide.
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OBAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaaa bu işlem ters tepti araba gaz yemediği an stop etmeye basladi yine.
    birşeyler değiştiğine göre adaptasyon biraz işe yarıyor gibi, denemeye devam..

    adaptasyonu motor ısınmışken yapıyorsun di mi?

    fikir yürütüyorum: motor soğukken ki rölanti konumu ile sıcakken ki farklı oluyor, eğer adaptasyonu motor soğukken, motor ısınınca rölanti konumu iyice kapanıp, ayağını gazdan çekince motoru durduruyor olabilir..

    eğer buna dikkat etmediysen motorun ısındığına emin olup adaptasyonu tekrar yap..

    bende ilk seferlerde yapamamıştım..

  10. #29
    sadikbeyazit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oban yarın mami abiye birkere daha rahatsız etmen gerekiyor...
    EcuTech Remapping

  11. #30
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birşeyler değiştiğine göre adaptasyon biraz işe yarıyor gibi, denemeye devam..

    adaptasyonu motor ısınmışken yapıyorsun di mi?

    fikir yürütüyorum: motor soğukken ki rölanti konumu ile sıcakken ki farklı oluyor, eğer adaptasyonu motor soğukken, motor ısınınca rölanti konumu iyice kapanıp, ayağını gazdan çekince motoru durduruyor olabilir..

    eğer buna dikkat etmediysen motorun ısındığına emin olup adaptasyonu tekrar yap..

    bende ilk seferlerde yapamamıştım..
    Motor sicakken yaptık.... :s

    Alıntı sadikbeyazit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oban yarın mami abiye birkere daha rahatsız etmen gerekiyor...
    Sadık haklisin kardesim yarın bi alo dicez mami abiye...
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  12. #31
    GTCihad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OBAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mami abimiz sıkıntıyı çözdü Allah razı olsun kendisinden
    Nasıl çözdü kardeşim bizide aydınlat bendede ufak bir rölanti sorunu var , gerçi benimki rölanti sensörünü temizlettikten sonra sapıttı sorun %90 sensörde ama bilgilendirirsen seviniriz
    BVP Mugen TYPE R
    Cooper S R56
    YTP 106 GTI
    Jet 106 GTI

  13. #32
    OBAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    DENİZLİ
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GTCihad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl çözdü kardeşim bizide aydınlat bendede ufak bir rölanti sorunu var , gerçi benimki rölanti sensörünü temizlettikten sonra sapıttı sorun %90 sensörde ama bilgilendirirsen seviniriz
    Bi once ki sayfada yazmıştım kardesim.
    BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!

    Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...

  14. #33
    akif52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    ordu
    Mesaj
    193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adaptasyonla bukadar ugraşaya ne gerek var orjinal pug cihazı olan yer bul cihaza baglayıp rolnti motorunu alıştırın olsun bitsin . yada servise git adaptasyon yapsınlar alıcakları para 100lirayı geçmez zaten ugrasırken yakmıştırsın 100 liralık benzini
    King performance

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •