172 binde fiat fiorino 1.3 mj şirket aracında 2 bin deviri geçtikten sonra cırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye bir ötme başlıyor neden bileniniz var mı ?
172 binde fiat fiorino 1.3 mj şirket aracında 2 bin deviri geçtikten sonra cırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye bir ötme başlıyor neden bileniniz var mı ?
buyuk ıhtımal turboda eger yaptırmayı dusunursenız umranıye sanayıde staj yaptıgım yerde tanıdıgım bı yer var. cekıste bı problem varmı?
http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
/BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
/Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
/Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114
gidişinde problem yok araba kapalı kasa gırtlağa kadar yüklüyoruz hatta
ama artık sürekli yapıyor şimdi mazot aldım geldim her devirde yaıyor
Bence kayışları kontrol ettirin.
Turbodan cırrrr diye bi ses çıktığını hiç duymadım![]()
- Bize Her Yer TRABZON
Bizimkide turbo devrede değilken kulak çınlaması gibi bi ses yapıyo , çok enteresan ,,,30ooo de aldık , 90ooo oldu , halen devam...
İlk kasa 70lik
Triger zinciri alındığı günden bu yana değiştirilmediyse acilen değiştirin.
Kitapçığında yalan olmasın 180.000 km yazıyor ama Türkiye şartlarında en fazla 150 binde değiştirilmeli bence.
Sonra daha büyük sıkıntılara yol açar..
Ben multijet puntomda 132 bin km'de değiştirmiştim usta iyi erken gelmişsin pek bi ömrü kalmamış demişti..
- Bize Her Yer TRABZON
Rolantide sakirti yoksa trigerden gelmiyodur zaten devirlendikce artmaz zincire birsey olmuyo kolay kolay...
Islik sesiyse manifold gevsemis yada turbo cortlamistir..
Cirr vs sesse klimayi ac degisme kesilme varmi gozlemle klima kompresorunden olabilir degilse kayisi bir bosaltip calisin ses kesilmiyosa dorudan servise vs..
Once manifoldu vs kontrol edin gevsemismi diye problem yoksa direk sokun turboyu oyle cok kullanmayin..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)