User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Clio rs

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Clio rs

    Merhaba arkadaşlar aracımın alt devirleri mütiş ama üst devirlerde beni tatmin etmiyor alt devirlere göre çok düşük kalıyor. Aracımda wımmer yazılım komple (headers vs.) ss var. Ama diğer tüm aksam filtre vs. Full orjinal. Sizce bir sorun var mıdır yoksa mk1ler böyle mi?

  2. #2
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımsal da olabilir, aftermarket parçalarında etkisi olabilir. Headers gibi mesela. daha açık yazsanız daha net cevap alabilirsiniz.

    Birde bu karara bir başka rs 'le kıyaslayarak mı vardınız ? psikolojik mi ?
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  3. #3
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wimmer 8000 dv doner
    Orjinal yazilim 7000 dv
    Sen 7000-8000 arasindan bahsediyorsan oralar bos doner zaten egzantrik yetmedigi icin
    Birde speclerini tam anlamadim
    Arabada orjinal olan 4-1 headirs yerine mi SS var yoksa headirs normal duz boru sonda mi SS var
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  4. #4
    NakkaSss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Sin City
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Aracın specleri tam olarak nedir. Birde eğer denediğiniz bi clio rs varsa onun specleri nelerdir? Belkide aracınız normaldir diğer rs in üst devirleri specleri sayesinde daha iyidir?

  5. #5
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı kimden aldın plakası nedir.
    ona göre reçete yazalım
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki

    sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.

  7. #7
    akif52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    ordu
    Mesaj
    193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın sentesine baktır ama aparatlar ve senteyi ii bilen bir kişiye

    filtren varsa 5 bin devirden sonra ses değişiyormu bak yaglı kasnagın calışmıyor olabilir
    onu denemen için

    3 vites 3 bin devirde yada daha altında bas kulagını fltreye ver 5 binden sonra vti açarmış gibi olur sesi ve cekişi on kontrol et.

    benzin pompanda yetiştrmiyor olabilr

    ama benim tahminim sentedir milim kaçık olsa yürümez aracın bende daha önce rs vardı 1 yıl bindim 3 kere sente ayrladım sonuncuda tam yakaladım müthiş olmuştu .

    rs için fltre ve egzos candır 63lük dz boru yap ve sonada istediğini tak sıkmicak bi sustrucu ile ss egzos var yazmışsın 51 lik değildir umarım girişi..
    King performance

  8. #8
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CNT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki

    sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.
    cüneyt hocam gaz kelebeğin tam açılmıyor olabilir. buluştuğumuzda bakarız. gaz kelebeğinden ise ben ayarını yaparım. sente olayı ise bursa'da düzgün bir tamirci veya servis bulmak lazım. 1-2 yer biliyorum. konuşuruz buluşunca.

  9. #9
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CNT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdi bir clio rsle denemedim zaten bursada bir tane daha var cihan arkadaşım da f4r rumuzlu o yüzden böyle bir fırsat minimum düzeyde doğrudur wımmer 8000 rmp yazılım ama sıkıntı 7000 ila 8000arası değil zaten 5,500rmpden sonra 3.vites bir nebze iyi 4. Vites devri bulması yani 150den sonra ağır hızlanma başlıyor. Denediğim araçlar bir 185bg 306gti headers düz boru otto spec ve filtre vardı onunla rollde 2 de açıyorum arayı 3de yanyana kalıyoruz 4 yaptığımda uzuyor gidiyor yani. 2.araçta saxo vts onla ugrasmıslar baya da arkadas soylemiyor fazla bildiğim specleri chips,headers düz boru ss sonda,kapak port polish varmış ,kn filtre kit, gaz kelebeğini aldırmışlar falan filan. Rollde direk başlamamızla adam koyuyor gidiyor yani bu kadar fark olamaması lazım diye düşünüyorum bu da rs yani normal bir şey değil ki

    sanki aracımı yüksek devirlerde sıkan bişeyler var gibi turbo sesi gibi tıss diye ses çıkartıyor.çok yüksek değil ama kulağım iyidir motor konusunda bunu hissediyor duyuyorum yani. Bu arada aracımın egsoz bilgiside : Headers tan sonra düz boru bir 20cm kadar sonra gerisi arkaya kadar ss tir.
    Kompresyonu bi ölçtürün ,laguna pistonu vs takmış olabilirler ,bursada mtm garajda dynoya bi girin dyno sonucuna göre konuşalım.. Araba zır stock bile ola 180 e kadar kesilmeden iner..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •