Alıntı Draniela Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Mesela benim sıfır aldığım koltuk kılıfı hatalı dikişliydi farkettim değiştirecekler öyle kötü bi işçilik oldu ki hiç beğenmedim neymiş oturunca düzelirmiş gerçi sol koltukta neler neler oldu arabada belki ondan şaftı kaymış olabilir fakat yeni kılıf yerine düzeltmeye çalışıp takmışlar şimdi bu gittiğimde monte edicem onlara kılıfı.
yok ya yetkili servise götürüyoruz, %98 müşteri memnuniyeti varmış, ama yalan sanmayın hakaten öyle adamlar bıkmadan usanmadan ilgilendiler bir saatten fazla servisten memnunuz yani. ne bir kayıt falan hani iş emri açmaya vakit bile ayırmadılar hemen daldılar parçayı düzeltmeye, servisteki bakım gören 8 9 tane lineayada hep beraber kontrol ettik, hepsinde aynı hatta bizimkinden daha beterler ayaklık kısımları. neyse artık fazla takmamak gerek demek ki, Almanların işine alışınca insan böyle pimpirik manyağı oluyor işte