selamlar, ne zamandır yazacağım aklımda, bir türlü yazamadım. Honda prelude'lerdeki (H22) "open deck" ve "closed deck" arasındaki farklılıklar, avantajları - dezavantajları hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
selamlar, ne zamandır yazacağım aklımda, bir türlü yazamadım. Honda prelude'lerdeki (H22) "open deck" ve "closed deck" arasındaki farklılıklar, avantajları - dezavantajları hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
Kabaca tabir edersem
Open deckler de blok yüzeyine üstten baktıgında su kanallarını görürsün
close deckler de göremezsin
Open deck olan bloguna block guard takarsan bir nevi close deck olur yüzeysel
örnek resimleri H22 bloklardan koyuyorum
Block guard
http://realstreetperformance.com/sto...h22a4-486.html
tabi yapıcagın setupta önemli eğerki turbo setup yapıcaksan seni çok alakadar etmez bu olay opendeck bloguna darton mid sleeves çakar kullanırsın
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
İngilizceniz varsa Closed Deck vs Semi Closed Deck vs Open Deck Blocks - BMW 3-Series (E90 E92) Forum - E90Post.com okumanızı tavsiye ederim.
Yada özetle;
open deck= üretici açısından üretmesi kolay daha hafif, ancak yüksek silindir basınçlarında zayıf kalıyor (diğerlerine göre)
semi closed deck= üretmesi bir parça daha zor, ancak blok tarafından daha fazla noktadan destekleniyor haliyle yüksek silindir basınçlarına daha elverişli (open decke göre)
closed deck= üretmesi diğer ikisine göre daha zor daha çok vakit alıyor, üretildikten sonra daha ağır, ancak yüksek silindir basınçlarına dayanımı çok daha fazla.
linktekileri olduğu gibi çevirdim basitçe.
teşekkürler.. şu an için hatta 2008 den beri stock kullanıyorum.. yavaş yavaş kaşınmaya başlar gibi oldumstock internal ile 0,4-0,5 barda close deck te gömlek vs olmadan kullanma gibi bir fantazim oluştu son günlerde.. sc mi turbo mu kararsız kaldım..
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
sonrasına gerek yok 0,8 fazla bile bana 5 senedir 1 kere rolling bile yapmadım aradayla
ev-iş-ev arası günde sabit 15 km yapıyorum zaten.. motor hazır close deck.. peki bu bahsi geçen su kanalları olmadığında hararet ya da ne bilim egt sıkıntısı çıkar mı
edit: araba 2002 den beri bende, değişeni yok tampon ve b16a2 , b18c5 ve h22den başka.. bi swap daha kaldırmaz benim bünye![]()
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
İkisinde de su kanalı var zaten conta kapak basıyor cogu yerine
close deck tabiki daha iyidir
sulama ile alakalı birşey değil
iki blok arasındaki gömleklerin mukvemeti fark ediyor
1 indr yekpare tek parcayken digerinde gömlekler blokta arası açık yani koyuvermye daha müsait kaba tabirle
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
bilirim o koyuvermeyi.. b16 da 4 pistondan 2.5 tane çıkmıştı motordan.. önce bi şu ateşleme sıkıntısının içinden çıkıyımda ilersine bakarız... arada tekleme yapıyor afr 10.0 a geliyor biraz basında dönüyor normale.. teklemeyi tps ilk %10 luk dilimdeylen yapıyor.
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
Arızayı bulmuşssun bile![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
modülüm torpidoda bi zamanı yakalasam halletcemde pehhh nerdeee
## Parental Advisory Excessive VTEC Power ##
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)