User Tag List

Sayfa 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon
120 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Elektronik Vanalı Egzoz

  1. #39
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alpcim ben bunu 11:1 sıkıştırması olan bir arabada kullandığım için bişey farketmedim. ancak subarunun alt devirleri eski arabama göre zaten oldukca zayıf olduğu için type r dakiyle aynı yere takınca alt devirlerde kaybın daha bir hissedilebilir olacağını zannediyorum.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  2. #40

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim takmak istedigim 2 yer var biri UPtan sonra ama bunda qtec çok ısınır diyolar zarar verirmişim ...digeride DP den sonra.. hangisinden daha iyi verim alırım? 1barda yürütücem çünkü ***** ben yurtdışındayken babam hafta sonları garajdan cıkarıcak qtec ac kapa yapmaz, yaptıgım yazılım ile 2türlüde yürütmek isterim. artısı olurumu yada eksisi böle olunca?
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  3. #41
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlarım bu konuyu bayadır görüyorum ama ilk defa yazıyorum sanırım..madem sesi olsun yürüyen race bi makınam olsun ama vana olsun ben buna inanın cok karsıyım..ben bunu yapıorum eğer bi yere gidersem sehir içi bi yerse veya ailemLe bi yere gidiyosam veya kız arkadaşımLa susturucumu takıorum.ama rol vs bisey varsa susturucusuz cıkıorum ve sonda modLu makınam oLupta 51 mm son susturucu iLe gezmıorum bu bana cok yanLış..saygılar..

  4. #42
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlarım bu konuyu bayadır görüyorum ama ilk defa yazıyorum sanırım..madem sesi olsun yürüyen race bi makınam olsun ama vana olsun ben buna inanın cok karsıyım..ben bunu yapıorum eğer bi yere gidersem sehir içi bi yerse veya ailemLe bi yere gidiyosam veya kız arkadaşımLa susturucumu takıorum.ama rol vs bisey varsa susturucusuz cıkıorum ve sonda modLu makınam oLupta 51 mm son susturucu iLe gezmıorum bu bana cok yanLış..saygılar..
    QTEC'in 2.5" ve 3" lik vana sistemleri var.. 51mm lik boru gerekmiyor illâ ki..(demek istediğini yanlış anlamadıysam eğer sorunun cevabı bu)

  5. #43

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  6. #44
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu videoda egzoz acık kapalıyken varda benmi anlamadım yoksa sadece acıkmı videoda
    Fuck The System !!!

  7. #45
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağol ancak ben o tip şeylerle uğraşmak istemiyorum.
    uğraşmada bence o tipi bu tipi her tipiyle sende saol...

  8. #46
    emr_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    35/5 - 42
    Mesaj
    1.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayarı tutturulup sağlam kalabilirse süper bi sistem.
    "Siyahlar Karalanmaya, Beyazlar kirlenmeye mahkum"

    emr: chip atarız
    f@tih_28: nasıl olucak lem msnden mi
    emr:Hee coco uzaktan yardım yollaya tıkla

  9. #47

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alp1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim takmak istedigim 2 yer var biri UPtan sonra ama bunda qtec çok ısınır diyolar zarar verirmişim ...digeride DP den sonra.. hangisinden daha iyi verim alırım? 1barda yürütücem çünkü ***** ben yurtdışındayken babam hafta sonları garajdan cıkarıcak qtec ac kapa yapmaz, yaptıgım yazılım ile 2türlüde yürütmek isterim. artısı olurumu yada eksisi böle olunca?
    alp atlamısım uppipedan sonrasına takılmaz yivrim qtec. ya downpipedan sonrasına yo axel backten oncesine veya dirsege.

    fakat dısarı veren tip qtec takmak yerine su aralar bizim tercihimiz inline apexi biliyorsun. manuel oldugu icin bozulma sansı cok az aynı zamandada cok fonsyonel.

  10. #48
    YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    35
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O inline apexi güzel bir alet..

  11. #49
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    inline apexi dediğiniz nasıl bir sistem ? gugıl'da aradım ancak apexi EVC (exhaust valve controller) bulabildim sadece.. şöyle birşeymiş;


  12. #50
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben APEXİ kullanıyorum, sesi bayağı bir kesiyor ama kapalıyken yürünmüyor asla, sadece 10da1 gaz ile polisin vs önünden geçmek, sitede gece komşuları rahatsız etmeden parketmek gibi işlere yarıyor, otobanda da yarım kapalı vaziyette egsoz gürltüsünü kısıp gitmek gibi güzel işlevleri var...

  13. #51
    ozKn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    TR-Izmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    videosu wardı bunun subaruda denemişlerdi !

  14. #52
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    silencerli son susturucu hks otto türevi işinize yarayabilir MBde kullanmak nekadar doğru olur bilemem

    yada son susturucu önüne flanş yaptırılıp stock susturucu ve performans susturucunuz dönüşümlü kullanılabilir...

  15. #53
    yılancı
    Misafir
    http://www.youtube.com/watch?v=K7jGYnhbQQU. youtube böyle bır egsoz var

  16. #54
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Peki şöyle bir alternatif düşünsek;

    Kattan sonra bu tarz ekipmanları koyup ucunu boş bırakmak mantıksız,

    Kattan sonra bu tarz ekipmanları koyup 2. boru çekmek zor ve zahmetli,

    Alternatif olarak son susturucunun 20-30 cm önüne bu ekipmanı koysak ( aracımızın üzerinde araç için 1 e 1 üretilmiş, hesapları yapılmış bir sistemin varolduğunu kabul edelim ) ve eğer ki müsaitse diğer tarafa, iç kısma da orjinal susturucu koysak.

    Ekipman a konumunda iken çıkışı spor son susturucudan, b konumunda iken standart son susturucudan verse..


    Ne gibi dezavantajları, zorlukları olur?

  17. #55

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki şöyle bir alternatif düşünsek;

    Kattan sonra bu tarz ekipmanları koyup ucunu boş bırakmak mantıksız,

    Kattan sonra bu tarz ekipmanları koyup 2. boru çekmek zor ve zahmetli,

    Alternatif olarak son susturucunun 20-30 cm önüne bu ekipmanı koysak ( aracımızın üzerinde araç için 1 e 1 üretilmiş, hesapları yapılmış bir sistemin varolduğunu kabul edelim ) ve eğer ki müsaitse diğer tarafa, iç kısma da orjinal susturucu koysak.

    Ekipman a konumunda iken çıkışı spor son susturucudan, b konumunda iken standart son susturucudan verse..


    Ne gibi dezavantajları, zorlukları olur?
    Böyle birşey yapmayı bende çok istiyorum...Ama çok meşakkatli olacagı kanısındayım

  18. #56
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben gecenlerde bir proje yaptım sizlede paylasıyım.gerci daha bitmedi ama isime yaramadı diil...
    Fuck The System !!!

  19. #57
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    direk cıkısımın oldugu yer...ayrlanmıs bir acıyla plastik kısıma gelmeden yere dogru veriyor gazı...





    bu acık hali...




    [URL=http://g.imageshack.us/img221/egg3ds5.jpg/1/][IMG]


    buda kapalı hali...ama gordugunuz kapak yerine elektronik kapak gelcek...

    arabanın altına egilip rahatca inligiz anahtarılya acıp,kapayabiliryosunuz...
    tabiki bunun kitini alıp takmak cok daha mantıklı...ama butceye gore hareket oldugundan ben bu sekilde yaptım...elektronik kapak gelincede tam olcak...kapalıyken tamamen standart egzoz sesi geliyor.en ufak bir problem yasanmıyor
    Fuck The System !!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •