User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2005 Honda Civic Motor Kodu?

  1. #20
    kemalvtec
    Misafir
    bas nosu blok saglam nede olsa

  2. #21
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapan arkadaşlar var hatta buğra tarafından video suda çekilmişti

    vp plakalı görkem die bi arkadaş hangi parçaları kullandı die bilgi alabilirsin.

    dorumu verdim linki bilmiyorum
    http://www.vtunnel.com/index.php/101...7114b6a8515880

    olmadı youtube adı

    Honda Civic Turbo -34 VP 6988-

  3. #22
    adıge
    Misafir
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    test edildi onaylandı frk var baya bi fark var hemde
    toplam 5 tane ile denedik japon vers. tr vers. drag 3 roll 5 boy gibi net farklar vardı.bide japon vers. tek renk gri
    boyanmadıgı takdirde klasik kapı kolları boyasız oluyor. biz kötü diye boyatıcakken birisinin uyarısı ile örendik japon vers. kapı kolları siyah diye

    plakalarıda verimmi
    doğrudur,
    ağırlık farkıda var ama, japon ls'ler en boştur donanım olarak.

  4. #23
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapan arkadaşlar var hatta buğra tarafından video suda çekilmişti

    vp plakalı görkem die bi arkadaş hangi parçaları kullandı die bilgi alabilirsin.
    görkem sattı arabayı, eğer bizim görkemden bahsediyorsanız? (LSD bulunan gri araç)
    nos u alpcan bağlattı seyrantepedeki ustaya.

  5. #24
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    görkem sattı arabayı, eğer bizim görkemden bahsediyorsanız? (LSD bulunan gri araç)
    nos u alpcan bağlattı seyrantepedeki ustaya.

    söktü sattı evet kürekçi görkem

  6. #25
    adıge
    Misafir
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç atmosferik birşeyler yapmak değil zaten,
    ufak çaplı bi turbo uygulaması,

    ancak; fmic, turbo manifoldu tool'un önerisi gibi emme manifoldu gibi ürünleri bulmakta sıkıntı yaşıyorum. (bunlarıda yaptırırız ama astar yüz ve zaman maliyetleri)

    onun dışında turbo, benzin regulatoru, benzin pompası, safc, wasgate, orta boru, son susturucu, gibi parçaları bulmak ve yaptırmak zaten kolay.
    sıkıntı yok aslında, biraz araştırırsan her türlü bilgiye ulaşabilirsin.
    mesela d16y8 emme manifoldu ufak değişikliklerle oluyor, d17'lerin turbo manifoldları direk oluyor... fazla çeşit yok o kadar.

  7. #26
    adıge
    Misafir
    Alıntı kemalvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bas nosu blok saglam nede olsa
    plastik emme manifoldunun nosla sıkıntı çıkartma olasılığı çok daha fazla.
    zaten nos basıp manifoldu patlatan vardı ankarada.

  8. #27
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı adıge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıntı yok aslında, biraz araştırırsan her türlü bilgiye ulaşabilirsin.
    mesela d16y8 emme manifoldu ufak değişikliklerle oluyor, d17'lerin turbo manifoldları direk oluyor... fazla çeşit yok o kadar.
    ben yazıcaktım aynı şeyi tam olarak, d17 lerin turbo manifoldları d16 lara oluyor diye okumuştum biçok yerde.

  9. #28
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı adıge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    plastik emme manifoldunun nosla sıkıntı çıkartma olasılığı çok daha fazla.
    zaten nos basıp manifoldu patlatan vardı ankarada.
    kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

    100 bastı bide

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu motor kodunda pek bişey bulamadım
    ne varsa araştırıyorum. usa da ne diye geçer bu?
    usa da d17 diye geçiyo. ve sanırım motorlar dıştan bakınca bire bir aynı. tr de 1.6 motordan üstü vergi sorunu çıktığından bir arkadaşın dediği gibi destroked versiyon bu motorlar.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

    100 bastı bide
    şanzıman hep sorun zaten !!!

  12. #31
    adıge
    Misafir
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

    100 bastı bide
    tabiki kimse sorun yaşasın istemem,
    ama plastik malzeme, aluminyum döküme göre daha kırılgan malesef, hele ki nosla beraber ani soğumalarda iyi dayandığını düşünüyorum, hemde 100lük...

  13. #32
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı göki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    toplam 5 tane ile denedik japon vers. tr vers. drag 3 roll 5 boy gibi net farklar vardı.bide japon vers. tek renk gri
    boyanmadıgı takdirde klasik kapı kolları boyasız oluyor. biz kötü diye boyatıcakken birisinin uyarısı ile örendik japon vers. kapı kolları siyah diye

    plakalarıda verimmi
    Motorlarda ne gibi farklar var ?
    ARaçların agırlıkları aynımı ?

    3-5 boy tahmini en az 20 hp yapar bana göre ? Kaç beygir bu d16w7'ler o zaman ?

    Bana kulaktan bilgi degilde bakın işte üst kapak farklı bu da şu kadar güç elde edilmesini
    sağlamış gibi bir kaynak gösterirseniz seve seve inanırım.

    Her arabanın durumu farklıdır , kullanım durumu farklıdır debriyaj durumu vs vs farklıdır
    bi araba sunu gecti diye hemen fark var denilemez.

    Bana 1 yazı gösterin güvenilir bi kaynak d16w7 ler güçlü diye inanayım.Yok japonlar
    saklıyomuşta gelmesini istemiyormuş falan Hadi Türkiye'de saklıyolar o zaman japonlar ingiltereye falanda söylemişler bu iş yayılmasın diye
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  14. #33
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman d17 lerin birçok ekipmanı uyumlu olacaktır?

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman d17 lerin birçok ekipmanı uyumlu olacaktır?
    Evt. Bildiğim kadarı ile dıştan bakınca gerek boyut gerekse manifoldların bağlantı noktaları ve uzunlukları bile biribirine uyumlu. O yüzden neredeyse herşey uyumlu olucaktır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #35
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)






    dökümden turbo manifold, sağlam ve dayanıklı duruyor?

  17. #36
    FcX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Aydın/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wikipedia'dan alıntı;

    D16W7

    * Vtec-E
    * Found in:
    o 2005-2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Singapore)
    + Displacement:1590 cm3
    + Compression : 10.9:1
    + Power : (*160) hp (130 kW) @ 7800 rpm & 108 ft·lbf @ 7900 rpm
    + Valvetrain : SOHC
    + Redline 8600RPM
    + Limit 8900RPM
    + Fuel Control : OBD-1 MPFI
    + ECU Code: PM12

    * Also found in 2001-2005 Honda Civic (Europe)
    o Same as above, except:
    o Power: 110hp (81kW) @ 5600 rpm & 152 Nm @ 4300 rpm
    o Redline 6100rpm
    o Limit 6200rpm

  18. #37
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani 160 hp veren 8600 devir çeviren bu motorun kısıtlanmış 6100 kesicili 110 hp halidir mi diyorsunuz VTEC-E denmiş. Buradakiler i-Vtec birde. Bu pazarlama mantıkları beni öldürecek
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #38
    adıge
    Misafir
    Alıntı FcX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wikipedia'dan alıntı;

    D16W7

    * Vtec-E
    * Found in:
    o 2005-2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Singapore)
    + Displacement:1590 cm3
    + Compression : 10.9:1
    + Power : (*160) hp (130 kW) @ 7800 rpm & 108 ft·lbf @ 7900 rpm
    + Valvetrain : SOHC
    + Redline 8600RPM
    + Limit 8900RPM
    + Fuel Control : OBD-1 MPFI
    + ECU Code: PM12
    böyle yanlış bir bilginin wikipedia da olması garip,

    Car Specifications: Honda Civic VTi-L 1.6 (A) 2004 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...%3D13%26aso%3D

    Car Specifications: Honda Civic 1.6 VTI 2007 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...3D13%26aso%3D0

    Car Specifications: Honda Civic 1.8 VTI-S 2007 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...%3D13%26aso%3D

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •