User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
46 sonuçtan 39 ile 46 arası

Konu: E39 528İ ÇÖzÜlemeyen problem

  1. #39
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nedir sıkıntı merak ettim
    Aralık 2012 de bendeki mesajı, bizim sitede yani bmwteam'de... bunu öncesinde arkadaş arabayı aldığına pişman olduğunu, Ankara'ya dönerken hararet yaptırdığını kendisi sitede yazmıştı... biz bu arkadaşa bir sürü akıl verdik, bir sürü yere gitti kendisi, o paraları harcadığını iddia etti...

    'the_patriot
    BMWTeaM

    Üyeler
    Pip
    441 posts
    0 warning points
    Yazma tarihi: 29 December 2012 - 10:41 PM
    ***** aracım 98 528i tek vanos

    aracımda ıvmelenme sıkıntısı vardı vıdeo da eklemıstım
    5 vıtes tam gaz verdıgımde fakırmetrenın hıc 14lt den yukarı gıtmemesı v.s


    arkadaslar yapılan ıslemlerı yazıyorum

    arac pc ye baglandı ve arıza vermedı

    bızde saglam yururu olan bır 528i aynı model aynı beyın v.s olan bı aracın degerlerını bı kenara not ettık

    once benım aracın lambda sensorlerı degıstı
    daha sonra akısmetre degıstı
    daha sonra bogaz kelebek potansıyometresı degıstı
    daha sonra aracın beynı degıstı
    bujıler degıstı
    bobınler kontrol edıldı
    egzantrık sensoru degstı
    krank sensoru degıstı
    aracın katalızoru bosaltıldı
    aracın sentesı 2 defa kontrol edıldı
    vanos kontrol edıldı
    SANZIMAN INDIRILDI sanzıman yenılendı
    motor kompresoru olculdu bır sılındır 140 dıgerlerı 150 cıktı
    lpg sistemi söküldü
    enjektorler degıstı
    benzın pompası basıncı kontroledıldı
    emme manıfoltu sokuldu hava hortumları kontrol edıldı
    yag sıklonu degıstı
    v.s v.s v.s

    ama sorun halen devam etmekte

    rampa asagı bıle hemde bayagı bı dık rampa elmadagdan kırıkkaleye dogru 120 ıle gıderken 5 vıtes tam gaz verıyorum ve 316 kadar bıle bı ıvmelenme yok fakırmetrede yıne 12-14 lıtre arası

    3 vıteste duz yolda devır bıtıremıyor bıle yanı 5500 devırde kalıyor daha ılerısı yok


    arabada suanda modlu bı beyın var yanı chıp tunıng ıslemı uygulanmısonunla bıle arac yurumuyor kendı beynı ılede degısen dıger beyın ılede


    aracta degısmeyen tek aksam sanzıman beynı kaldı ve bu can bus sıstemı neyse o

    ne yapıcagımı sasırdım baska yapılması gereken bısey varmıdır sıızın aklınıza gelen bısey varmı

    bu ıslemler halıylede bır haylı kulfetlı oldu ama sorun halen devam etmekte'



    sonrasında siteden bir arkadaşımdan beyin aldı, parasını ortadan kaybolduktan aylar sonra ödedi, ama kendisi yine süper oldu, harika oldu diye yazdı, sonrası ***** bir şekilde ortadan kayboldu, bu da arkadaşın o arkasından laf ettiği kişilere teşekkür mesajı, tarihlere dikkat!


    'the_patriot
    BMWTeaM

    Üyeler
    Pip
    441 posts
    0 warning points
    Yazma tarihi: 24 January 2013 - 06:54 PM
    gecmıste yasadıgım ***** sıkıntıları uzun uzatıya yazmak ıstemıyorum

    aracımda suankı son durum gayet güzel
    arac eskıye nazaran suanda cok cok ust performanslarda ve suan ıcın sorunsuz

    ilginctir lpg de daha once hıc gıtmeyen aracım suanda lpg ınanılmaz bı performansa sahıp ve yakıtımda bır o kadar dusuk
    90tl lık lpg ıle suanda sehır ıcı ve dısı karısık 300km yi gordum ve halen gaz ıle kullanıyorum

    benzındede performans cok ıyı ama o cekıstekı salınmayı az da olsa yıne yapıyor ama lpg de osalınma neredeyse hıc yok
    bıde ben lambdalardan 1 tanesını degıstırmıstım otekı saglam sanmıstık ama otekıdebozuk sanıyorum oda degısmelı


    sonuc olarak sanzıman yapıldıktan sonra arac tekrar bırdaha sanzıman arızası verdı ve tekrar sanzımancı ve servıs arasında mekık dokudu ve aracı teslım aldıgımda hersey tatmın edıcı ıdı

    yakıtım suanda acaıp dusuk yanı ankaradan kızılcahamam a gıttım geldım ve halen gaz ıle kullanıyorum
    kıslık lastıkler var uzerınde araca neredeyse hep 4 kısı bındık ve 90tl lpg ıle 300 km yaptım ve halen gaz ıle devam edıyorum


    suan gayet huzurlu ve mutluyum

    ısıklarda kalıkslarım felan bayagı bı guzel mesela bugun bı e39 520iile denedik ayırdım 520yi

    yalnız arabanın beynı ecumen tarafından chiplendi bunuda soyleyım

    burdan bana yardımcı olmaya calısan fıkır veren tavsıyede bulunan tum arkadaslara tesekkurler

    Ankara Namlı Bmw ve ecumen gökhan a yardımları ıcın bır kez daha tesekkurler '
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #40
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı patriot06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun cozulsun dıye sılındır kapagı yapıldı sorun cozulsun dıye sanzıman ıkı defa ındı sorun cozulsun dıye 7000tl harcandı ve en sonunda tavsıye ettıgın ove ove bıtıremedıgın ustan BU ARABADAN UCMASINI BEKLEME BU ARABA M5 DEGIL deyıp sankı hıc bmw kullanmamısım gıbı benı kandırmaya calıstı
    yanı soylemeyım dedım ama zorla soylettın TAMAM M5 DEGIL UCMAZDA AMA BI 520 KADARDAMI UZAMAZ ?
    SENIN TAVSIYE ETTIGIN USTAYA CEVABEN !
    kusura bakma ama o paraları benim ustamda harcamadın, hatta 1 lira bile harcamadın arabaya, nasıl bir ruh halin var bilemiyorum ama 7-8 ayda bir aynı cümlelerde farklı sitelerde konu açıyorsun, amacın nedir?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #41
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendin zaten yazmıştın arabanın nesi olduğunu, bu kısımları da yazsaydın da herkes sorunun nerede olduğunu anlasaydı...


    'the_patriot
    BMWTeaM

    Üyeler
    Pip
    441 posts
    0 warning points
    Yazma tarihi: 09 October 2012 - 06:40 PM
    hataydan ankaraya donerken hararetımın yukseldı

    pozantı otoyolunda saga cektım ve kaputu kaldırdım borular acaıp şiş ve radyator dekı hava alma vıdasını actım havasını aldım
    ve yaklasık 4 lıtre su ekledım
    tabı hararetle beraber aracım teklemeye basladı gaz yemedı ve atesleme olabıldıgıne bozuldu ve sonunda stop ettı
    eyvah bu arac bı daha calısmaz dedım

    suyunu felan tamamlayınca bastım calıstı ve pozantı merkeze kadar gıttım
    durdum bı lokantanın onune kaldırdım kaputu havada bayagı bı serındı arac serınlesın dedım ve bıde yemek v.s oldu
    aradan 45 dk gectı aracın yanına gıttım aklıma yag a bakmak geldı ve baktım aracta gram yag yok

    4lıtre 10/40 aldım koydum yag sevıyesı normale geldı ama oncesınde yag lambasını hıc yakmadı ama yag lambası şarj lambasına gore gec sonuyordu
    ve yag degısımınden sonra max 2500km yol yapmıstım

    neyse yagı tamamladım suyu tamamladım aracın calısması normal ama bu seferde gaza basınca motordan tuhaf bı ugultu ve aracta cekıs namına bısey yok
    yanı ha şahın dogan kullanıyosunuz ha 528i


    hatta suanda lpg de buyuk vıteslerde tekleme yapıyor benzınde o tekleme yok
    ama araba ılk harret ve tekleye tekleye stop ettıgınde benzınle kullanıyordum


    sanıyorum benım vanos tamamıyla bozuk ama bu kadar yag eksılltmesı nedendır
    sılındır kapak contasıda yuksek ıhtımalle bı yerınden yara aldı yırtıldı atesleme odalarına su yada buhar kacırıyor


    dha once vanos tamırı yaptırmadım ne kadara mal olur ve sılındır kapağı tamırı '
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #42
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ohoooo motor kofte olmus
    4 litre su . 4 litre yag eksik...

  5. #43
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ohoooo motor kofte olmus
    4 litre su . 4 litre yag eksik...
    yok olur mu, araçta bir vida var, onu bulup çevirince araç uçak oluyor, ama hiç birimiz bu vidanın nerede olduğunu bilmediğimiz için yardımcı olamadık...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #44
    Gokmen Erbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok olur mu, araçta bir vida var, onu bulup çevirince araç uçak oluyor, ama hiç birimiz bu vidanın nerede olduğunu bilmediğimiz için yardımcı olamadık...
    o bizim yetersizliğimiz techturkeyde biri çıkıp söyleyecek o vidanın nerede olduğunu

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı patriot06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu bı kac kısıden duydum
    ama gıttıgım yerler boyle bıseyın olmayacagını soyledı
    yanı yolda hareket halındeyken hıc dıagnoza baglanmadı
    klasik tamirci işte, diyagnozdan anladığı arıza kaydı silmek, arıza ışığını söndürmek..

    geçen haftasonu da kayınpederin otomatik 206 ya bağlayıp teste çıktık, otomatik viteste solenoid arızası var..

    araç sürerken arıza verince solenoid arızası olduğunu söyleyen arıza kaydı oluşuyor ekranda, ama motoru kapatıp tekrar çalıştırınca, solenoid arızası kaydı uçuyor ekrandan kendi kendine..

    anlatmak istediğim bir laptopla, yol testine çıkmadan, diyagnoz yapılmış dememek lazım..

    sensör verilerini izlemeden, enjeksiyon sürelerini vs. incelemedikten sonra bilgisayarla arıza tespitin ne anlamı kaldı..

  8. #46
    10 ur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    klasik tamirci işte, diyagnozdan anladığı arıza kaydı silmek, arıza ışığını söndürmek..

    geçen haftasonu da kayınpederin otomatik 206 ya bağlayıp teste çıktık, otomatik viteste solenoid arızası var..

    araç sürerken arıza verince solenoid arızası olduğunu söyleyen arıza kaydı oluşuyor ekranda, ama motoru kapatıp tekrar çalıştırınca, solenoid arızası kaydı uçuyor ekrandan kendi kendine..

    anlatmak istediğim bir laptopla, yol testine çıkmadan, diyagnoz yapılmış dememek lazım..

    sensör verilerini izlemeden, enjeksiyon sürelerini vs. incelemedikten sonra bilgisayarla arıza tespitin ne anlamı kaldı..

    bizdede 206 varken aynı arıza oluştu araba giderken arıza ışığı yanıyor ve araba gitmek istemiyor, motoru stop edip tekrar çalıştırınca araba normale dönüyor. Bizde selenoid denen valfmidir nedir 2 kere değiştirdik, hatta şanzıman açılacak bile dediler buna yetkili serviste dahil,sorun düzelmedi en sonunda bi usta bulduk ve otomatik vitesin kablo tesisatında sorun var dedi ve tesisatı elden geçirdik sorun düzeldi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •