8 enjektor hiç fantezi değil hiçte sıkıntı çekmezsin
enjektor var ancak gerçekten çok ciddi pahalı 1150 euro gibi ama yetermi yetmezmi sölemiyorlar vermekte istwemiyorlar normalde ama 1150 ye ben Bmotorsports tan alabiliyorum
Printable View
peki dsg araçlarda hangi stage lerde şanzuman yazılımı veya kavrama vs upgrade i yapılmalı yada dsg ile ilgili ne tür geliştirmeler gerekmektedir?
peki kaç cc bu enj ler? birde vermek istememelerinin sebebi nedir ?
şimdi 500 hp civarı bi sorun yok , peki enj sonrası güç geldiğinde aks , debriyaj , vs vs yetecek mi bu konuda ki görüşlerin neler?
sachs 2 debriyajda vitesler gecmiyor , buna alternatif hangi baskı balata var ? neden bu projeyi birileri yapmıyor ? en son mehmet ünal kardeşimle siz yapacaktınız neden vazgectiniz ve mehmet evo ya döndü ?
1.8T projeleri bu kadar ilerilere taşınmışken 2.0TFSI neden biryere geldi ve tıkandı TR de ve kısmen dünyada ?
bi aydınlat bizi sayın doktorum :) iyi çalışmalar , kolay gelsin.
enjektorlerin 900 cc olduğunu sölediler biz kendi yarış arabalarımızda kullanıruz dediler dediklerine göre calibresi çok zormuş bilmiyorum denemedim hiç polarrize sıkıntı çekilebilirmiş cruisE olaylarnda 2000 devir altında sıkıntı çekersiniz dediler
debriyaj olarak clutchmaster twin plate kullanabilrisin
memonun ewoya dönme nedeni bizim ipnelerin kafasına girmesi drag yapmak istemesi biliyorsn mehmetin anılarıçok dragta :) x5 e geçilmişliği var ueuhe ue :)
şaka bi yana ewo ile drag arabası hazırlamak istedi ondan dolayı ewoya döndük
2.0 8 enjektorçok mantıklı ve kullanışlli olurneden ön yargısınız çözemedim:)
Hem titizlikten hemde gereklilikten. ayda 2500 km yapıyorum 2 ay sonunda hep değiştiriyorum, temiz yağ her zaman iyidir:)
kışın motul 5 30 yazında 5 40 kullanıyorum ben.
Ertuğ bizim sanzumanlar DQ350 zaten 350 tork la cıktıgından öyle adlandırılıyo. Şuan 600 tork seviyelerinde kullanmama rağmen bi sorun yok ve 60 bin km ye geldi arabam. 10 binde bir yağını ve mekatronik filtresini değiştiriyorum. Yokuşlarda dikkatli kalkıyorum vs. İyi bakıldığı sürece turbo da büyütsen torkun 600 civarlarında olucağı için sorun olmaz. Enjektör olmadığı sürece en iyi clutch oem olan. Serviste hazır çanak geliyo balatalar bitince onu değiştiriyosun. Kavramada volanda 1700 tl civarlarında bu arada...
Oz 8 enjektöre bir örnek kardeşim araç yunanlıların
Auto Technica Racing - Vw Golf Gti Mammos - 10.8 @ Drag Battle Thiva 20/10-2013 - YouTube
araç listesi ve çıkarttığı süre:
VW Golf GTI 2.0TFSI ( BWA )
Specs :
Garrett GTX3071R / 0.63
Tubular exhaust manifold
3" turboback exhaust
3.5" mafless intake
Front mount intercooler kit
Custom intake manifold
8 injection fuel system
Cat cams stg2 camshafts
Supertech valve springs + retainers
AEM water-methanol kit
SSP upgraded DSG clutch kit
R32 Haldex 4wd modification
The car made 10.832sec for 1/4mile , with 129.03mph exit speed , at Thiva DragPark (national drag event in Greece ) .
Tyres : Continental sport contact 3 ( DOT2009 )
Fuel : 100RON + water-methanol injection
Boost : 2.35bar@4500rpm / 2.15bar@7500rpm
8 enjektorde sıkıntı yok :) söylüyorum ehe :)
benimde bildiğim dq350 idizma sasırdım malesef :)
dq350 ye yağ 10 bin mi* yapma etme sen yağ motor sanzıman değitir gitsin leventcim açıkcası bence sanzıaman ın daha çok ısınıyordur euhe
konu çok faydalı olmuş bence
Bunları çok merak ediyodum konu çok faydalı olmuş teşekkür ederim :)
neden .63 ar seçiyorsunuz :)
2.0tfsi motorlarında 1.6thp'(207rc207gtds3)ler gibi kronik sorunları varmıdır??.satın alıp yüklemek ve günlük 400 hp 450 hp civarlarında binmek istesek stage 3 yeterli olur sanırım.yakıt ı ne durumda olur.önericeginiz ne vardir kendi aracımı satılıga koydum.2.0tfsi bakıyorum.s3,golf,l.cupra 3'lemınden hangisini onerirsiniz.ankarada motor konusunda yardımcı olucak arkadaşlar varmıdır.selamlar teşekkrler.oz' bizi aydınlat lütfenn
Cam follower disinda tas gibidir
Cam follower parça kodu nedir sertaç değiştireyim benimkini 5000 km ye yaklaştı
cam follower dediginiz şey thp motorların valvesi gibi galiba durmadan kacırıyor bozuluyor vs?
malesef yazılım olduğu zaman ömrü çabuk bitiyor ve değişilmezse yüksek rakamlı masraflar çıkartabiliyor
gayet başarılı kanka.
peki bunlara ne diceksin? adamlar k04 ile 510 hp güç alıyorlar...
https://www.youtube.com/watch?v=sYCw...e_gdata_player
s3 - cupra - golf 5 gti hangisini önerirsiniz
bu arada BKR7EİX Buji kullanan varmı aramızda?
Sert@ç - chare
teşekkürler arkadaşlar
4 ceker uzunda yoruluyor ama yeterli güçteki bi s3 gayet başarılı yuruyebilir gibime geliyor..
06d 109 309c
Yeni degistirdigim oem yag filtresi isini duzgun yapiyomus gibi gelmiyo sanki tikali gibi
Bu yag filtresi bwa motorda nerde acaba bilen varmi sokup kontrol etmeyi dusunuyoum
Bujileri NGK PFR 8S 8EG takin arabanin sesi gidisi yakitim degisiyor
Servisden alabilirsiniz
30 R yapmaz isen oem dewam edebilirsin zaten 7 soğukluğunda olmalılar gayet yeterlidir
ben oem kullanıyorum Oz' evet 7 soğukluğundalar ve bence gayet yeterliler...
valla ben şunu kesinlikle diyebilirimki, oem buji yi taktım dünya varmış dedim.
asla iridyum buji gibi bi hata yapmam.
alt devirde basıyodum ufak bi patırdama oluyodu aptallaşma vardı arabada. nedir ne değildir derken, oem bujiye geri döndüm. arabanın dünyası değişti.. keyifime diyecek yok şu an hiçbir sıkıntı yok maşallah :D
lanet olsun iridyum buji sana :D
aslında benim başka düşüncem Sogutma ihtiyacini tek cooler la çözmek boru yapmak basit ama litre olarak önemli 8 9 litre arasi methanol destegi ile cok yarari olur diye düşünmekteyim
Bunun dışında kafamı karıstıran noktra blow of muhabbeti
2.0T FSI Turbo FWD : atpturbo.com
burda her türlü parca var blow off takilsin diye :)
Arkadaşlar bu verilen liste Golf GTİ 2.0 FSİ motor içinde geçerli mi? Özgün abi yazmamış onu.
Benim bildiğim zaten Cupra,S3 ve Golf R bu motorun altyapısını kullanmıyor mu yanılıyormuyum varmı bilgisi olan?