User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Tofaş swap ford 2.0 GLS projesi

  1. #1
    mud
    Misafir

    Tofaş swap ford 2.0 GLS projesi

    Merhaba arkadaşlar aylardır aklımda olan bi fikri sizlere danışmak istiyorum...

    Tofaş a ford sierra 2.0 GLS motoru koymak

    Bunu istememin amacı hem günlük kullanıma uygun araç yapmak hem drift aracı yapmak... ve bunu düşük bir bütceyle halletmek, turbolu tofaşlar genelde kırılıyor ve tüpte kullanılamıyor bu yüzden istemiyorum

    merak ettiklerim;
    sizce ford sierra motoru sağlıklı çalışır mı?
    enjeksiyon sistemi beyini ateşleme sistemi sorun çıkartır mı?
    akslar nasıl hallediliyor şanzuman diff nasıl uyduruluyor tofaş şanzumanına uyar mı ford motoru
    Lütfen bu işten anlayanlar aklıma gelmeyen bütün soruları cevaplayabilirse sevinirim... swap işlemi nasıl yapılıyor bilmiyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,

  2. #2
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelıkle sıerra arkadan cekıslı dıff sorununu cok ugrasmadan halledersın madem takıyosun gls yerıne gts tak turbolu olan motorları var sıerranın ama sunuda gozonunde bulundur sıerra motorunun parcaları agırdır üzebilir en basıtı trıger gergısı her soktugunde degıstırmen gerekır 70 tl bı sente ıcın aynı gun ıcınde 4 defa degıstırdıgım ıcın

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sierra cosworth dışında turbolu motor yok sierralarda benzinli. 2 litre atmosferik 125 hp motor. Triger zincirlidir. Gergisi her seferinde değişmez. Tofaş şanzımanı uymaz. Komple şanzıman ile beraber takmanız gerek ama sığmaz büyük ihtimalle. Bi de arabanın önü gereğinden fazla ağırlaşacak. Denge bozulacak. Onun yerine Sierra alın daha iyi. Maliyet daha düşük olur.
    IN BOOST WE TRUST

  4. #4
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zıncır ıcın gergı var kardesım basıncla calısan ve tek seferlık bı parca bende bı poset dolusu var

  5. #5
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sierra alın ya da 2.0 taunus OHC motor atın.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #6
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ohc daha mantikli bi motor. Taunuslardada kullanildi ayni motor. Daha saglam daha basit. Turboya yatkin. Sierra motorunu onermiyorum. Hem maliyet hem agirlik olarak. Ohc olursa abarth sanziman uyabilir

  7. #7
    mud
    Misafir
    teşekkür ederim tavsiyelerinizden dolayı... OHC motor hangisi oluyor?

    ya da alternatif önerileriniz var mı?

  8. #8
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OHC motor dedikleri taunus motorudur sade ve sorunsuz bir motordur 205 blok olursa ileride turbo coswort karışımı yaparsın.Modifiye dünyasında bir honda kadar olmasada önü açık bir motordur ford pinto engine diye aratırsan yabancı kaynaklardan bir sürü bilgiler edinirsin.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  9. #9
    mk35280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 lı yıllarda Oktaykan Power ın yaptığı bir taunus vardı ohc motorlu atmosferik 190 hp çıkarmışlardı bu motordan.Ama motoru alırken HC ve LC diye iki tipi var HC olan yüksek sıkıştırmalı onu seçmen daha iyi olacaktır.Zincir muhafazasının üzerinde yazar genelde.Ford capri lerin orjinal headers manifolduda direk uyar.

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sierra doch alaminyum kapak olduğundan fazla sıkıştırmaya gelmiyor. verim alamazsın. taunus motoru bence daha sağlıklı.

  11. #11
    mud
    Misafir
    güncel bilgiler alalım arkadaşlar

  12. #12
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne gibi bilgiler istiyorsun sen yaz bilen yardım eder zaten

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •