khan Nickli Üyeden Alıntı
arkadaslar yorum yapmislar zaten ama bende sahsi fikrimi soyliyeyim,
anlattigin sikinti su hararetinden olusur genelen hatta hep, su harareti yasayan arabalarda gomlek ovallesir, piston ceneleri kapatir, etek sesi yapar ve yag filmi bozuldugu icin asinti yapar, tek gezi ayi ile kullanmis olamazsin sokerken dusmustur yuzde 90.
rektifiye hatasi , toplama hatasi veya ayar sikintisi olan araba 20k gitmez. en buyuk problem 50k da 5 motor yapman bence, onunda sebebi usta vs degistirmen, arkadaslar ya ustalariniza guvenin sikinti yasayinca degistirmeyin, yada paraya kiyin cok iyi ustaya gidin. sikinti yasiyinca itimat etmeyeceginiz yere zaten hicbir zaman is yaptirmayin.
lpg de yasadigin su hararetinde sebeplerden biri, su harareti dedigim oyle arabanin fosur fosur su kaynatmasi degil darton malzeme ve 2618 malzemeli piston cok kisa sure 108-110 derece su harareti gorsun olcuden kacar. celik malzeme pik malzeme gibi degildir, pik malzemenin dokumde su verildigi icin olcusu daha gec kacar ama oda catlar kirilir isi sebebi ile.