hele daha once isin ehli olmayan bir yerde yapildiysa tekrar yapmak zorunda kalabilirsiniz ki artik isin ehli tabiri de oldukca korkulasi bir tabir oldu, isimler buyuk ama yapilan isleri gorunce adam bu musteriler kimlere guveniyor dedirtiyor.
hele daha once isin ehli olmayan bir yerde yapildiysa tekrar yapmak zorunda kalabilirsiniz ki artik isin ehli tabiri de oldukca korkulasi bir tabir oldu, isimler buyuk ama yapilan isleri gorunce adam bu musteriler kimlere guveniyor dedirtiyor.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Hangi ilana baksam komple boyalı oluyor. Sebebini soruyorum temizlik boyası deniyor.
Nedir arkadaş bu temizlik boyası,Hep performanslı arabalara denk geliyor nedense temizlik boyası.
4-5 tanesi subaru kullanan arkadaşlarım diğerleri subaru sahibi olan arkadaşlarından aldığı bilgiler doğrultusunda sakın yanaşma diye uyarıp duruyorlar yoksa binmek istediğim araç 2.0 sti merak ediyorum,birde stock motorda olsa sıfır motorda olsa yanlış benzin sonucu kırabiliyor sanırım doğrumu ? Ayar yaptırmak gerekiyormu ?
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
Konuyu genel olarak topladığımız zaman 2.0 wrx ile 2.5 wrx arasında atla deve yok diyebilirmiyiz ? İnsanların ağzına dolanan 2.5 wrx kiriliyormussss şanzıman dagitiyormussss vergisi cokmusss onyargisini kaldirabilirmiyiz.
''Kenji Kita'' Adamsın...!
Temizlik boyası konusu ise şu; Ben kendi adım adına söylüyorum, Bu tarz arabalar öyle çizik verniği atık olarak binilmez, sahibi binmek istemez.
Korhan ında değiği gibi en az bu arabalar 10 yıllık ve 150 000 km civarında.. haliyle değişik zamanlarda değişik zamanlarda boyandığı için ton tutmuyor, yama boya, v.s v.s. keyif arabası oluncada adam güvendiği yerde komple boya attırıyor. Olayın pisikolojik boyutu bu.
Ama adam kazalı arabaya komple boyalı diyordur... o ayrı mesele..Baktıracaksın.
Şu anda hayatımda tek önceliğim arabanın boyası olsa, kendine güvenen bir adı namı duyulmuş bir boyacıya bende komple boya attırabilirim. Şu var, arabamın boyası kötümü... Hayır...Gören bile boşuna boyatırsın diyor..Boyatırsam neden boyatırım, temizlik için.. Şu var arabam 99 model..
Korhan a sonuna kadar katılıyorum..
Adın sanı bilinen kendisi yıllarca subaru yetkili servisinde çalışmış özel subaru servisinde bile adam hava filtresinin bir kısa kenarının süngerini kolay girsin diye koparıp koyuyorsa, Komp. testinden sonra kopardığı buji kablolarını öylece ittirip yerine beni yola gönderiyorsa.. (Kendisi veya kalfası fark etmez) Aşılacak çok fazla mesafemiz vardır.. Bunları anlatmak yazmak inanın benı mutlu etmiyor. Ama bilinçlenip eleştirmezsek nasıl düzeltecekler kendilerini..
Bırakın motor yapmayı...Yağ değiştirmek bile problem bu memlekette..
Motor yapma konusundaki yorularımıda başka konularda görebilirsiniz..
![]()
KOmple boya konusunda satarken mutlaka soru işareti kalır..Fotograflanması lazım komple boyanırken..Detaylarıyla... Bana göre..
Stok arabada pompa benziniyle araç kırılmaz....Örneğin benım 99 GT stok 87+ oktana göre ayarlıdır. 2012 WRX ler 91 oktan, STİ lar 93 oktan a göre ayarlıdır. Subarunun global sitesinde yazıyordu yanılıyorsam. RON+MON / 2 olarak hesaplanır. Yazılımı yapan kişinin ince ayarı çok önemli.
95 ve 97 oktan diye satılan pompa benzinler Tüpraş bildilerine göre;
95 oktan : RON 95+MON 85 =90 oktan yapar...
97 oktan : RON 95 +MON 86 =90,5 oktan yapar..
Ürün Bilgileri - Tüpraş
teşekkürler
koskoca subaru dunyada nam salmıs ımpreza wrx sti stock bınerek motormu kıracak. eger gercekten boyleyse yazık valla.
ben clıo rs ımı yıllardır tepe tepe kullanıyorum roll-drag hıc bısey olmuyo, 1 senedır leon cupra kullanıyorum yerı gelıyo 2.0 bar basıyoruz Allaha sukur onada bısey olmadı, stock motora gt30 takıp yıllardır bınen var hıcbısey olmuyo.
stı 450-500 hp tepe tepe kullanıyım demıyorum 350 hp de tepe tepe kullansanda bısey olmaması lazım bence.
2.5 motorlarin standart hali zayifir, kirilir. bunun birkac sebebi var 2.0l ej207 sti motoru forged pistonludur cok saglamdir , ej25 lerde ise hyperuretic dokum piston vardir emisyon normlarina uymak icin forged piston kullanamadilar hatta ilk mars emisyon degerine uymak icin silindir kapaginin egzoz portuna oksijen basan bir hava pompasi bile takmak zorunda kaldilar. seneye yeni 2.0l makinalar geliyor , direk enjeksiyon sayesinde vag grubunda oldugu gibi tekrar forged piston kullanilabilecek bu sayede tekrar eski saglam fabrika cikisi motorlu sti olacak. ej25 de cok keyifli bir makina alttan torku inanilmaz fakat zaten motoru yapilmayan araba yok iyi yapilmis bir ej25 motorlu araba alirsan yine sikinti yok![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
TD04 turbo 280 BG
WRX intercooler 330 bg
440 cc enjektör 350 bg
WRX oem krank 350 bg
Bu beygirlere kadar kullanılabilir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)