User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: Enteresan bir stop etme sorunu.

  1. #20
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta eksantrik var diosunuz bence: benzin yolları ile ilgili bir problem var düşük devirlerde benzini yetiştiremiyor olabilir.ama baştan beri neden yapmıyor dersen belki pompa arızalanmıştır.

  2. #21
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçta eksantrik var diosunuz bence: benzin yolları ile ilgili bir problem var düşük devirlerde benzini yetiştiremiyor olabilir.ama baştan beri neden yapmıyor dersen belki pompa arızalanmıştır.
    Şimdi galiba ben anlatamıyorum. Senaryo yazıcam. Lütfen yardımcı olmak isteyen arkadaşlar tekrar okusunlar.

    Aracın durur halde rölanti problemi yok. Ok gibi düzgün bir rölantisi var. Titreme sarsıntı yada dalgalanma YOK. Ancak aracı sürüyorsunuz diyelim. Işıklara 300-400 mt var. Aracı boşa attınız. Aracın rölanti devirine kadar düşmesi gerekiyorya işte tekerlerin döndüğü sürece ister frene basın ister basmayın devir 800-1200 arası dalgalanıyor. Stop etti edicek. İster fren ile ister araç artık ivmesini kaybedip kendi kendine durduğu anda. Yani tekerlekler dönmeyi bıraktığı anda rölanti birden tekrar düzeliyor. Veya yokuştasınız. El freniniz çekili. Rölantide sorun yok. Öndeki araç ilerledi. El frenini indirip aracı salıyorsunuz gene vites boşta. Devir tekrar başlıyo dalgalanmaya. Ne gaza dokunuyoruz ne debriyaja ne vitese. Tek fark yavaşça arabayı boşta hareket ettiriyoruz. Tekrar aracı 0 km hıza getirip durdurduğumuzda rölanti tekrar düzeliyor bir sorun yok. Birde şimdi yeni birşey fark edildi. Oda misal gaza basıyorsunuz ayağınızı gazdan çekince araç viteste iken devirin rölanti seviyesine kadar inmek isteyip o devirdede çekiş olmayınca stop etmesi gerekiyor ya. Onuda yapmıyor devir 1200 e çakılı halde araç sorunsuz gitmeye devam ediyo. Olmayan jigle çekili gibi. Tüm hedefler rölanti motoru gibi gösteriyor son anlattığıma göre ama sıfır orjinali ile değişti.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #22
    mrtcn
    Misafir
    araya daldım ama benim aracımın (206 gti) rölantisi 699rpm, bu çok mu düşük?
    bir de benim bir önceki aracım (206 1.4 8v) de arada sırada (klima kapalıyken) kendi kendine gaz veriyordu, 1150rpm-1200rpm arasına çıkıyordu, boşa salıp yavaşlarken devir önce rölantiye iniyordu daha sonra 100-200 devir oynuyordu. oksijen sensörü değişti ve sorun düzeldi, pek sanmıyorum ilgisi olduğunu ancak belki yardımcı olur..

  4. #23
    emr_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    35/5 - 42
    Mesaj
    1.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    büyük bi ihtimal vestanhaus(yazılısını bilmiyorum).

    sor bakalım eger araba rolantideyken ve durur haldeyken (elfreni cekik) freni pompaladıgında oyanama oluyormu.pedalda sertlesme varmı
    Zannetmiyorum ondan olacağını ..

    boşta giderken sertleşme olur ama tekleme olmaz vestenhoustan ise.
    "Siyahlar Karalanmaya, Beyazlar kirlenmeye mahkum"

    emr: chip atarız
    f@tih_28: nasıl olucak lem msnden mi
    emr:Hee coco uzaktan yardım yollaya tıkla

  5. #24
    Mre85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi galiba ben anlatamıyorum. Senaryo yazıcam. Lütfen yardımcı olmak isteyen arkadaşlar tekrar okusunlar.

    Aracın durur halde rölanti problemi yok. Ok gibi düzgün bir rölantisi var. Titreme sarsıntı yada dalgalanma YOK. Ancak aracı sürüyorsunuz diyelim. Işıklara 300-400 mt var. Aracı boşa attınız. Aracın rölanti devirine kadar düşmesi gerekiyorya işte tekerlerin döndüğü sürece ister frene basın ister basmayın devir 800-1200 arası dalgalanıyor. Stop etti edicek. İster fren ile ister araç artık ivmesini kaybedip kendi kendine durduğu anda. Yani tekerlekler dönmeyi bıraktığı anda rölanti birden tekrar düzeliyor. Veya yokuştasınız. El freniniz çekili. Rölantide sorun yok. Öndeki araç ilerledi. El frenini indirip aracı salıyorsunuz gene vites boşta. Devir tekrar başlıyo dalgalanmaya. Ne gaza dokunuyoruz ne debriyaja ne vitese. Tek fark yavaşça arabayı boşta hareket ettiriyoruz. Tekrar aracı 0 km hıza getirip durdurduğumuzda rölanti tekrar düzeliyor bir sorun yok. Birde şimdi yeni birşey fark edildi. Oda misal gaza basıyorsunuz ayağınızı gazdan çekince araç viteste iken devirin rölanti seviyesine kadar inmek isteyip o devirdede çekiş olmayınca stop etmesi gerekiyor ya. Onuda yapmıyor devir 1200 e çakılı halde araç sorunsuz gitmeye devam ediyo. Olmayan jigle çekili gibi. Tüm hedefler rölanti motoru gibi gösteriyor son anlattığıma göre ama sıfır orjinali ile değişti.

    şanzıman üzerindeki hız sensöründen(eğer varsa tabi)olabilir bende yaşadım benzer bir durum hareket etmeye başladıktan sonra boşa attığın an stop ediyodu durağan haldeyken normal...diğer olay ise çok garip değil bence çünkü belli bir devire kadar benzin keser sonra 1100-1200 gibi tekrar verir..eğer yokuş çıkmıyorsan, araba gaz vermedende devam edebilir

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mre85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman üzerindeki hız sensöründen(eğer varsa tabi)olabilir bende yaşadım benzer bir durum hareket etmeye başladıktan sonra boşa attığın an stop ediyodu durağan haldeyken normal...diğer olay ise çok garip değil bence çünkü belli bir devire kadar benzin keser sonra 1100-1200 gibi tekrar verir..eğer yokuş çıkmıyorsan, araba gaz vermedende devam edebilir
    Tam söylediğin gibi. Varsa o sensörü kontrol edelim o zaman.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #26
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzumanın üstünde uzun aks in hemen çıkışında beyaz bi sensör büyük ihtimalle o bozulmuştur yanlış sinyal gönderiyodur
    RACE WERKS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •