User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Dovme (forged) pistonda mazleme secimi?

  1. #1
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dovme (forged) pistonda mazleme secimi?

    Beyler dovme (forged) pistonda malzemeyi neye gore seciniyorsunuz beyler? 2618 mi 4032 mi? 2618 isinincaya kadar yag eksiltiyor mu? 4032 gunluk kullanilan bir araca daga uygun gorunuyor... Daha baska mazleme var mi bunlardan farkli olarak?

    Her ikisini de kullanan oldu mu?
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  2. #2

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2618 taktım .. henüz 700 km oldu kullanmaya baslayalı acıkcası .. sadece etek sesi yapmadıgını soyleyebılırım sogukken, belki eteklerinde coating olduğundan da ses yapmıyor olabilir. diğer yağ yakma vs hususunda daha sonra ancak bilgi verebilirim biraz daha kullanmam lazım.. şu anda oyle birşey farketmedim ama her gün bakıyorum nerdeyse..

  3. #3
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka nedir?
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  4. #4

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul - kiev
    Mesaj
    485
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    je pistons asymetric olanlarından.

  5. #5
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet secimimi yaptim. 4032'yi tercih ettim... Gunluk kullanima daha uygun olmasi, sogukken gomlegi daha az dovmesi vb sebeplerden dolayi.

    Eger yarismak icin arac hazirliyor olsayidim... terchim 2618 olurdu... O daha saglam bir malzeme...
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  6. #6
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun km yapıcaksan 4032 daha mantıklı. Zaten çoğu stokta bulunan piston 4032'den oluşuyor. Ancak üreticilerin kendi silikon oranları da bir etken. 2 farklı üreticiden 2 farklı 4032 içerikli farklı genleşme oranına sahip pistonlar mevcut. Performans uygulamalarında uzun ömür ön planda değil ise 2618 tercihim olurdu. Niyetim tercih te ettim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #7
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun km yapıcaksan 4032 daha mantıklı. Zaten çoğu stokta bulunan piston 4032'den oluşuyor. Ancak üreticilerin kendi silikon oranları da bir etken. 2 farklı üreticiden 2 farklı 4032 içerikli farklı genleşme oranına sahip pistonlar mevcut. Performans uygulamalarında uzun ömür ön planda değil ise 2618 tercihim olurdu. Niyetim tercih te ettim.
    Evet hocam katiliyorum ben gunluk kullanim, uzun omur vs icin Mahle'nin 4032'ni tercih ettim.

    300whp uzeri bir guc hedeflemiyorum.

    Yarismak amacli bir arac hazirliyor olsaydim dedigim gibi 2618'i tercih ederdim.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •