Aslında orjinalinde o kapta toplanan yağ kartere geri dönüyor diye biliyorum ...ama tabi bu aşırı performanslı araçlarda gerekli oluyor ... normal bir araçta çok fazla faydası olacağını düşünmüyorum
Aslında orjinalinde o kapta toplanan yağ kartere geri dönüyor diye biliyorum ...ama tabi bu aşırı performanslı araçlarda gerekli oluyor ... normal bir araçta çok fazla faydası olacağını düşünmüyorum
Buda farklı bi versiyon.Kullanılan malzemeleri herhangi bir hidrolic-pneumatic malzeme satan yerden çok cüzi rakamlara alıp do it yourself tarzında kendinizde yapabilirsiniz.Resimdeki tüp ufak model.bunun büyükleride mevcut.Aşırı yüklü araç olmadığı sürece buda işinizi görebilirsiniz sanırm..
![]()
kelebeğin erken kirlenmesinin sebebini bende bu yağın sebep olduğunu düşünüyordum ve sanırım haklıymışım.peki o açık filtrelerden alıp taksam bunun zararı olurmu?
not: yağ buharı için boru standartta havalandırma hava filtresine bağlı
bu cıkan boruyu direk atmosfere versek herhangi bir kazancı olur mu peki bize? yoksa cevreyi kirletmekten baska bişeye yaramaz mı?
hidrolik malzeme satan bir dükkan bilmiyorum ki
Hidrolik malzeme derken? pompalar; borular filan mı kasettin?
Built to fall....
http://www.maesco.com/products/racor...ccv_intro.html
http://www.automotivespeed.com/produ...products_id=49
bu şekilde bi çözüme gitmek daha mantıklı olabilir
körler sağırlar
pcv nedir?
O plastik gibi basit birşey olabilir, coltlarda egzoz kelebeğini sökmek 40 dk sürüyor temizlemesi filan işkence; ben krank havalandırmasını dışarı veriyim bunda toplansın.
10 / 60 yağ alıyoruz 5 binde bir havaya mı gitsin; geri dökerim ben onu.
Built to fall....
positive carter ventilation
alt kısımda vakum oluşturmak için kullanılan valftir eğer aşırı besleme motorda düzgün çalışmzsa iç kısma basınç kaçırabilir buda keçelerin patlamasına yağlamanın kötü olmasına neden olabilir
http://www.autoshop101.com/forms/h63.pdf
düzgün çalışan pcv genelde sorun oluşturmaz fakat düzgün çalışmıyorsa sorun yapabilir
yağ buharı emmeye yada turbodan vakum için turbo emişine catch tanke verilirse eğer çok fazla buhar fazl detonasyona neden olabilir segmanların kilitlenmesine neden olabilir, bunu aşmak için yağ tutucu bir elemanla yağ tutulabilir ve belirli seviyeye geldiğinde yeniden motora verilecek bir düzenek yapılabilir
körler sağırlar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)