Yağ jetleri emin olmamakla beraber, tek bir noktada oluşabilecek overheating i önlüyor.
Bunu da belli aralıklarda yağ püskürterek hem sürtünme azaltma amaçlı, hem de ısı dağılımı amaçlı yapıyor sanıyorum.
Çok bilgim yok yağ jetleri hakkında..
Yağ jetleri emin olmamakla beraber, tek bir noktada oluşabilecek overheating i önlüyor.
Bunu da belli aralıklarda yağ püskürterek hem sürtünme azaltma amaçlı, hem de ısı dağılımı amaçlı yapıyor sanıyorum.
Çok bilgim yok yağ jetleri hakkında..
Malın yapısı elektroniği olmayan nozzle gibi görünüyor, geleni gönderiyor sanki ?
Forumda bilen yokmudur ?
Rs Cosworth' ta Yağ pompasına bağlı yağ borusu ve yukarı doğru yağ püsküren ağızlar var.
Standard Çap, Strok, PistonKol Ölçüler ise şöyledir..
Çap : 90,8mm
Strok : 76,95mm
Çap / Strok Oranı :1,18
PistonKol : 128,5mm
Rod/Strok Ratio :1,67
Yaklaşık 380 - 420 bhp
Eğer daha yüksek güç elde etmek istiyorsak
PistonKol : 136,5mm
Rod/Strok Ratio: 1,77
Ders çalışırken aklıma geldi, belli noktalardaki piston kol krank hızını hesaplamayı bilmeyipte hesaplamak isteyenler olursa diye ekliyorum. Direkt formül falan değil ama okuyunca bi akşamda halledilmeyecek şey de değil.
Course: Mekanizma Tekniği konum, hız ve ivme analizi bölümlerini okumak yeterli
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)