User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
39 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic EF Motor değişikliği

  1. #1
    kenangulsever
    Misafir

    Civic EF Motor değişikliği

    Arkadaşlar civic ef'imde artık motor ve otomatik şanzıman olarak ömrünü doldurmak üzere ve bende acıkcası motor yaptırmaktansa farklılık olarak başka model civic komple motor ve şanzıman düşünüyorum. Acaba civic ef'lere hangi motorları rahatca koyabiliriz tabikide otomatik şanzımanıda düz şanzımana cevirmek istiyorum. Komple motor ve şanzıman yaptırmaya kalktığımda çok külfetli olacak ve onun yerine böyle bi arayış içine girmek istedim bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşların yardımını bekliyorum ...

  2. #2
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B20 iyi gider bence
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  3. #3
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    performans amaçlı değil se ek kasalara swap yapılan araçlar baya bi arttı şu sıralar onlardan çıkan bi motoru bulabilirseniz bi b16 b18 yada k20 gibi kombinasyondan daha uygun olacaktır

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 koyabilirsin komple motor şanzıman beyin tesisat gayet güzel olur
    RACE WERKS

  5. #5
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beklentiye bağlı bence bu. Şaka makinası yapayım derseniz k20, b20, b18, b16 diye iner aşagı dogru.. Yada öyle büyük beklentilerim yok sadece motorum sıkıntılı ona masraf etmektense swap yapayım derseniz d16 yada d14 koyarsınız esnaf mode
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  6. #6
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16 koyabilirsin komple motor şanzıman beyin tesisat gayet güzel olur
    Bencede gayet yeterli ve keyifli olur.
    SongürGarage

    USPeformance
    by UtkuSelamoğlu

  7. #7
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ek kasada ki 1.4 motoru koymak mantıklı aslında işletme sıkıntısıda olmaz diye düşünüyorum
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  8. #8
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16 yada d16 ayrılan butceye gore

    hibrit motor(b20-b18) kasmaya bence gerek yok ef'e zaten hafif
    Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
    Daily Drive: Mini Countryman Diesel

  9. #9
    kenangulsever
    Misafir
    Aslında otomatik şanzıman keyfini baya aldım aractan ve hem performans amaçlı değişik bieşey olsun istiyorum benim fikrimden geçende b16 olur .Piayasada ortalama şanzıman dahil ne kadara bulabilirim acaba

  10. #10
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütçe ne kadar ona göre öneride bulunaydık
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  11. #11
    kenangulsever
    Misafir
    Bugun efin orj motor ve şanzıman yaptırmaya kalktıgımda 3000 tl gibi masrafı gözden cıkarmıstım fakat böle bi projede bütçeyi artırabilirim.

  12. #12
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda si-crx motoru al derim en mantıklısı o paralara o motor sana k20 gibi gelir
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  13. #13
    kenangulsever
    Misafir
    Açıkcası benim korkumda o aldıgım motorda sıkıntılı olursa hiçbişey anlamam bu işten

  14. #14
    cemsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    648
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ruhsata işletmeyi düşünüyorsanız eğer aracının beygir gücünden %30 dan daha fazla gücü olan herhangi bir honda motorunu işletemezsiniz.
    Yani benim bildiğim kadarıyla ef'ler 90 hp, üzerine 27 hp daha eklersek 117 hp yapar. Bundan daha güçlü bir motoru işletemezsiniz kanuni olarak, hacmi kaç olursa olsun, isterse 4000 cc olsun.

    Ha benim adamım,tanıdığım,eşim dostum var derseniz bu memlekette olmaz diye bir şey yok o da ayrı konu
    - 50 km/h hızla giderken 27 metre ilerideki yayaya çarpmadan durabilirsin, 60 km/h hızla aynı yayaya 44 km/h hızla çarparsın.

  15. #15
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kenangulsever Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Açıkcası benim korkumda o aldıgım motorda sıkıntılı olursa hiçbişey anlamam bu işten
    kapalı kutu alıyorsun hiç birşeyin ne olacağı belli olmaz aldığın motoru açtırıp kontrol ettirsen senin motoru yaptırmanla aynı para.. iyi düşünmek lazım ben yerinde olsam kendi motorunu yaptırır enjeksiyonluya çeviririm.. sohc vtec kapağı geçtim en azından enjeksiyonlu olur daha az yakıt tüketimin olur..
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  16. #16
    kenangulsever
    Misafir
    Ruhsat konusunda sıkıntım olacagını düşünmüyorum fakat bahsettiğin güç olarak sadece kağıt üstünde görünen güce bakacaklardır yani motorun orj verileri yani.

  17. #17
    kenangulsever
    Misafir
    Alıntı dc_crx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapalı kutu alıyorsun hiç birşeyin ne olacağı belli olmaz aldığın motoru açtırıp kontrol ettirsen senin motoru yaptırmanla aynı para.. iyi düşünmek lazım ben yerinde olsam kendi motorunu yaptırır enjeksiyonluya çeviririm.. sohc vtec kapağı geçtim en azından enjeksiyonlu olur daha az yakıt tüketimin olur..
    Valla bende bu yüzden çok kararsız kalıyorum ne yalan söyleyeyim.

  18. #18
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazı yerler istiyor ama motor gücü değil silindir hacmi ölçüm yapıp servis onaylı olması gerekiyormuş.. integrada başımıza geldi.. benzeri birşey motor değişikliği değilde ruhat yenide çıkartırken memurların yanlışlıkları yüzünden.
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  19. #19
    cemsultan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    648
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor değiştiği zaman araca proje çizdirmeniz gerekir yetkili makine mühendisine, sonra o proje TSE tarafından onaylanır, araç TSE'ye götürülür bu sırada, orda motor numarası kontrol edilir. TSE'de motor numarasından hangi motorun ne kadar güçte olduğunu bulacak kadar akıllı olduğu için KW cinsinden motor gücüne bakar, %30 aşmazsa onaylar, motor hacmi onlar için önemli değil.

    Biz gidip makina mühendisleri odasından ve tse den öğrendik bunu, isterseniz bulunduğunuz ilden sorabilirsiniz.

    Ama dediğim gibi, adamın varsa her şey olur
    - 50 km/h hızla giderken 27 metre ilerideki yayaya çarpmadan durabilirsin, 60 km/h hızla aynı yayaya 44 km/h hızla çarparsın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •