Evet üst kapak sıkılı kepler yokken dönüyor yada kepler sıkılı üst kapak yokken dönüyor
Printable View
krank orjınalımı yoksa hurdacıdan mı aldınız?
d16a9 krank ı olduguna emınmısınız
kapagi takmadan sadece kapak saplamalarini sıkarak baktinizmi?
İllaki bakilmistir ama ne bilim tiribe soktu bu mevzu beni blokta catlak vs olma olasiligi olabilirmi hani sikinca kasiyodur falan. Gercekten ilginc yataklardan olsa kepler sikildiginfa krank donmez kollardan olsa alttaraf toplandiginda blok yuzeyinden piston cikinti yapar belli eder ne alaka yav :beuj: harbi karisik mevzu
Blok catlagina bakildi çatlak şişme vs yok. Hocam herkes tribe girdi bu konu hakkında yurt dislarima kadar aranildi sonuç yok biri cikip kesin su sorun var diyemiyo yatakta pislik blok taslanmis piston vuruyo yada konuda gördüğünüz şekilde söyleniyor bizde anlamadik galiba dünyada ilk olduk tarihe gecicez :D
burdan kesin şu demek cok zor , ustune o kadar usta kafa yormusken.
stroke dan yada kepleri fazla sıkmakla bi ilgisi yok soyledigin kadariyla.
bi tavsiyem daha var. alt kepleri sıkın. daha sonra kapagi sıkarken bir kisi devamli krangi ileri geri hareket ettirsin.sorunun nerde başladigini daha net gorebilirsiniz.
yatağın birinde ölçü hatası var kalın geldiği için dönmüyor krank... kepleri gevşettiğinde krankın tekrar dönmesinin nedeni bu... krankın orijinal değil yada takılan yataklar hatalı ölçüde...
Hocam eksantrikler takılı olmadığından tüm sübaplar kapalı, pistonun biri vakumda biri sıkıştırmada kalacak bu yüzden. Sebep bu olabilir mi?
Buda değilse video çekin koyun buraya bu şekilde zor olacak.
Diğer soruna gelince stroke olayını şöyle anlatayım, D17 krankının piston kollarını bağladığınız yer daha uzundur dolayısı ile piston daha fazla yukarı çıkar daha fazla aşağı iner.
öncelik krank ve yatak ölçüleri kontrol edilmeli diye düşünüyorum.