He yaw öyle mi böyle mi düşünürken bujinin takılı olmadığını unuttuk :D mantıklı bir sebep ararken mantıktan uzaklaştık arkadaşın sayesinde :D
Printable View
Ne oldu bir gelişme yokmu?
Eğer kayış takıp çeviriyorsanız motoru sente kaçık olabilir subaplara değiyor olabilir pistonlar yarım tur döner ve durur çeviremezsiniz alt kasnaktan onun haricinde kapağı söküp pistonları üst ölü noktaya bir alın gömlekle payları nasıl rektifiye hatasıda olabilr bu durum silindir kapağı yokken dönen krank kapakla dönmüyorsa sorunu altta aramayın keplerinizi kontrol edin sıkın tekrar.. subaplarda değmiyorsa sorununuz kesinlikle rektifiye hatasıdır bunu ya rektifiyeciyle yada contayla kurtarabilirsinz..
Lan ne saçma sorun bu arkadaş ya, kapak saplamaları kranka mı değiyor nedir :D:D:D
Kusura bakmayım bi kaç gündür aracın başındayım baştan motor indirdim rektefe vs o işlere giriştim giremedim sonuç yok krank 0 ile değişti çatlak testi baştan yapıldı yataklar değişti ve alıştırıldı ve benim krank yine kitliyo kendini :@
Imzamda telim var ustan beni arasin
Arkadas bızle kaynatmıyosun sanırım :) işin espırısıde senın blokta sıkıntı var galıba değiştir kurtul yok boyle bişey yanı
arkadaşla görüştüm blokta çatlak çıkmış :(
Sonuc olarak blok tekrar rekteve oldu çatlak yokmuş yamulma varmis şuan elime ulasti blok bi sknti yok allahin izniyle pazartesi marsa basicaz herkese tesekkur ederim
Şu an kol dönüyormu yani :)
Evet kol donuyor toplaniyo simdi motor bugun basamicaz gibi marsa allahin izniyle yarin basicaz
Bloktaki yamulma krankın dönmesine mani oluyorsa ana yatak tutuyormuş demektir. Hangi yöntemle düzelttiler bilmiyorum ama, orjinal yatak kullanılamayacağını tahmin ediyorum. Eğer durum buysa yatak seçimine dikkat etmek gerekir.
Bir de merak ettim, ne sebeple yamulmuş blok?