User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Motor yaptirirken kapak neden taslandir?

  1. #1
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Motor yaptirirken kapak neden taslandir?

    Motorda herhangi bir sorun yokken arac hararet yapmamisken yeninden motor yaptirmak istersek (Ornek: Stroker kit) motor kapagi neden taslanir? Ya da neden taslanma ihtiyaci duyulur. Aciklama su sekilde kapagin altinda temiz bir yuzey elde etmek. Fakat taslanmadan solvent ile silinse temiz bir yuzey elde edilemez mi?
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  2. #2
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hararet yapmasada kullanımdan doğan eğrilik aşınma olur kapakda o yüzden taşlanması gerekir bildiğim kadarıyla.

  3. #3
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    illa her kapak açildiginda taslanacak diye bir zorunluluk yok. kontrolü yapilir, egrilik varsa taslanir.

  4. #4
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Su kanallarin orda kirec camur birikim vs olmussada ustunden bi toz alinir

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kontrolü yapılır, eğrilik yoksa silinir.
    Ama kapak kapakçıya girdiği zaman kontrolünü yaptım, eğrilik yok, al-tak diye çıkmaz genelde. İlle de bi inceden alır, hem kapaktan, hem sizin cepten...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #6
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kontrolü yapılır, eğrilik yoksa silinir.
    Ama kapak kapakçıya girdiği zaman kontrolünü yaptım, eğrilik yok, al-tak diye çıkmaz genelde. İlle de bi inceden alır, hem kapaktan, hem sizin cepten...
    içimden geçeni yazmışsın osman abi
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  7. #7
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cevaplar icin tesekkur ederim beyler. Tahmin ettigim gibi imis.

    Kapak egirligi kapagin uzerine metal levha koyularak olculmuyor mu? Oylese kapagi soktukten sonra kapakciya gitmeye gerek yok. Anlasildi... Ihtiyac olursa gideriz...

    Bazen icimden bir sey diyor MaslakWarehouse'dan al sifir blogu hic ugrasma koy hybrid pistonu hic bir usta ile ugrasma kendi isini kendin hallet...
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  8. #8
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subaru sanırım araç.

    http://www.importtuner.com/tech/impp...tortion_check/

    Contaları iyice gözden geçirir, kontrole edersin. Sentille her açıdan toleransları kontrol edersin. Sorun yoksa yüzeyi temizler, takarsın.

    Tabi bunu araçta evvelinde sorun yok diye varsayarak söylüyorum.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Garanti olsun diye temizlik pasosu gecilebilir egrilik yoksa..

    Tezgahta komperatorle olculunce durum netlesecektir ne kadar paso gerektigi..

  10. #10
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subaru sanırım araç.

    http://www.importtuner.com/tech/impp...tortion_check/

    Contaları iyice gözden geçirir, kontrole edersin. Sentille her açıdan toleransları kontrol edersin. Sorun yoksa yüzeyi temizler, takarsın.

    Tabi bunu araçta evvelinde sorun yok diye varsayarak söylüyorum.
    Yillardir icimde bir stroker sevdasi vardi. Malzemeleri topladim sadece yerine koymak kaldi. Makinayi kullaniyorum bir sikinti yok Masallah...Fakat saglam kapak neden taslandigini anlamadigim icin sordum. Hepsini bakalim kontrol ederiz basladigimizda..

    Herkese cevaplar icin tesekkur ederim.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  11. #11
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 defa motor yaptırdım üst kapak taşlatmadım hiç hararet yapmadıysan üst kapak ile pek işin olmaz tekrar kullanabilrsin..

  12. #12
    timuçin38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 defa motor yaptırdım üst kapak taşlatmadım hiç hararet yapmadıysan üst kapak ile pek işin olmaz tekrar kullanabilrsin..
    Bende taşlatmadım teg de. Fakat ilginç bir durum oldu. 2 sene önce motor rektefiye oldu. gözüm gibi baktım ne hararet ne su eksikliği oldu ama contada yanık oldu. kapağı sökerken bazı civataların torku düşüktü sanırım torklama hatası oldu. kapağı ve blok yüzünü ölçtürdüm hiç bir eğiklik v.s çıkmadı yeni conta aldım taktım düzgün sırası çapraz olarak torkladım hiç bir sıkıntı yok şuan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •