User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
46 sonuçtan 39 ile 46 arası

Konu: Audi R8 atesleme bobini

  1. #39
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bobinde hp limiti olmazki
    alakasız
    nedir doğrular hocam? millet neden bobin değiştiriyor?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #40
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R8 bobininin ateşleme voltajı daha yüksek
    daha kaliteli buji çakıyor onun için
    hp limiti nedir benmi yanlış anladım?

  3. #41
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R8 bobininin ateşleme voltajı daha yüksek
    daha kaliteli buji çakıyor onun için
    hp limiti nedir benmi yanlış anladım?
    hocam soru şu aslında, 1,8T ye de bu bobinlerden takılıyor son zamanlarda, 1,4 TSI lara da... range çok geniş, nedir bunun limiti ya da var mıdır limiti?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #42
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaç hp değil de Kaç bar basınç die bir soru sorulsaydı çok daha doğru olurdu ..

    Ateşleme voltajı direk olarak piston içi basınca orantılı artması gerekiyor.. Ancak burada motor sıkıştırması da etkili olduğu için direk olarak bi cevap vermek biraz zor..

    Bence piyasada alınabilecek daha iyi bir bobin var mı ona bakmak lazım maksimum kaç hp diye sormaktansa..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  5. #43
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaç hp değil de Kaç bar basınç die bir soru sorulsaydı çok daha doğru olurdu ..

    Ateşleme voltajı direk olarak piston içi basınca orantılı artması gerekiyor.. Ancak burada motor sıkıştırması da etkili olduğu için direk olarak bi cevap vermek biraz zor..

    Bence piyasada alınabilecek daha iyi bir bobin var mı ona bakmak lazım maksimum kaç hp diye sormaktansa..
    VW ve Audilerde bu bobin kullanılarak en fazla ne gibi güçler alındı soru bu aslında ya da başka araçlarda? Yani Dyno üstünde limitler ne? Denklemi olan bir soru değil yani. Dünyada ne örnekler var merak ettimde. Özellikle bir araç üstünden konuşmak gerekirse 9 sıkıştırmalı 2167cc hacimli bir s2000 de sc6265 turbo ile ve e70 yakıt ile 2 bar basabilirmiyim? Oem ler ile basamıyorumda...
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  6. #44
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben r8 bobini 2jz de kullaniyorum bakalim kac km dayancak
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #45
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben r8 bobini 2jz de kullaniyorum bakalim kac km dayancak
    Selam Sertaç
    2jz de aldığın güç nedir peki?
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #46
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VW ve Audilerde bu bobin kullanılarak en fazla ne gibi güçler alındı soru bu aslında ya da başka araçlarda? Yani Dyno üstünde limitler ne? Denklemi olan bir soru değil yani. Dünyada ne örnekler var merak ettimde. Özellikle bir araç üstünden konuşmak gerekirse 9 sıkıştırmalı 2167cc hacimli bir s2000 de sc6265 turbo ile ve e70 yakıt ile 2 bar basabilirmiyim? Oem ler ile basamıyorumda...
    Genel olarak sorarsanız ben 1600hp gördüm en fazla.. Mutlaka daha fazlası da vardır.. sonuçta ne kadar hacim, ne kadar piston o kadar hp..

    S2000 için de 2 bar basabilirsiniz.. 2 bar civarlarında problem yaşayan hiç duymadım..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •