User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: cutout yeri???

  1. #20
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde 1.8 atmosferik aracımıza ilk susturucudan sonra montaj yaptık.uzun süredir kullanıyoruz. kullanışlı oluyor ama alt deviri baya etkiliyor..üst devir rahatlatıyor. komple egzoz yaptırcam isteyen olursa cut-out u verebiliriim..

  2. #21
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı billie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru şekilde monte etmişsin ses dipgaz keyifli olacaktır özelikle kesicide çat pat sesler gelebilir buda işin keyifli kısmı
    inş.kötü bi ses olmaz

  3. #22
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ,
    Cut out taki ses tamamen montaj yeri ve montaj şeklidir, o yüzden cut outun sesi die birşey söz konusu değildir... Güzel yapılırsa normal egzozlu bir arabadan farkı olmuyor...
    Yavuz açabilirmsin bunu rica etsem örn 207 RC için en uygun montaj yeri vb?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  4. #23
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnde 207 rc var down pipe yatırdm ve cut outuda hemen bitimine arkaya kadarda 60lık düz yaptk ve sona orjinal susturucuyu koydk yarında yazılım ve filtre kiti takıcz yaptığım eksoz sistemi mantklımı sizce bide bi arkadaş sesin iyi olmuyacagını söylemiş bu turbo araçta değişirmi iyi yönde
    Selam ,

    Monte edilmiş halinin bir fotosunu koyarmısının rica etsem?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #24
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam ,

    Monte edilmiş halinin bir fotosunu koyarmısının rica etsem?
    özgür abi yarın teslim alıyorm aracı fotoları çeker akşam koyarm sana bi sorum olck filtre işini nasıl yapmalıyım simotatın karbon üniversal kitini düşünüorm arıza ışığı ykmaz değilmi bu filtre olayı?

  6. #25
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özgür abi yarın teslim alıyorm aracı fotoları çeker akşam koyarm sana bi sorum olck filtre işini nasıl yapmalıyım simotatın karbon üniversal kitini düşünüorm arıza ışığı ykmaz değilmi bu filtre olayı?
    207 konusuna gel..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  7. #26
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cut out u Bir alttaki arkadaşın yazısındaki gibi yaparsanız normal egzoz sisteminden (komple düz boru veya modifiye egzoz diyelim) hiç farkı olmaz, yani cut out ile alacağınız ses ile normal egzoz yapma ile alacağınız sesin hiç farkı yoktur onu demeye çalışıyorum..
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam arkadaş hoş bir egsoz sesi duymak için cutout düşünmüş. Ben de cutout açıkken öyle pek de hoş bir ses çıkmaz anlamında söyledim. Cutout sesi diye yazdığım açık pozisyondaki sestir. Kapalıyken de kaçırma ihtimalini ve bu ihtimalin kaliteyle alakalı olduğunu vurguladım.

    Açıkcası halen de @rcpyldz arkadaşın ses beklentileri ve stock aracı açısından cutout'un pek de uygun olmadığını düşünüyorum. (kapalıyken tabi ki orjinal gibi olur ama beklentilerine ulaşmak için açarsa da umduğunu bulamaz. zaten performans beklentisi de yok. sonuçta bir işe yaramamış olur. )
    En güzel ve verimli sistemi yapmışsınız
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnde 207 rc var down pipe yatırdm ve cut outuda hemen bitimine arkaya kadarda 60lık düz yaptk ve sona orjinal susturucuyu koydk yarında yazılım ve filtre kiti takıcz yaptığım eksoz sistemi mantklımı sizce bide bi arkadaş sesin iyi olmuyacagını söylemiş bu turbo araçta değişirmi iyi yönde
    Kısaca şöyle açıklayabilirim.. Turbo arabalarda en verimlisi direk downpipeden dışarı vermek, atmosferik arabalarda ise arabaya bağlı olarak gerekli backpressure sağlayacak yere takılabilir..
    Mesela yukarıda örnek gösterdiğim arkadaş çok güzel bir uygulama yapmış...
    Tabi downpipe a takılan vana da ses güzel olmayabiliyor (en basit yöntem), o yüzden de vanadan sonra ufak bi düz geçişli susturucu veya boru konarak ses güzelleştirilebilir...
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavuz açabilirmsin bunu rica etsem örn 207 RC için en uygun montaj yeri vb?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #27
    Cıhat YAVAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    940
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de vtec2 var kat iptali 51 lik düz boru var sonda da otto var fakat gına geldi polislerden sona orj susturucuyu koyucam cuout u nereye koymak daha mantıklı olur araçta sadece cai kat iptal 51 lik ara boru var şimdiden teşekkürler

  9. #28
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rcpyldz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dinlemedim en basit bu yontem oldugu ıcın bunu dusundum son susturucu olayına girmek ıstemedıgımden dolayı aracımda egzoz goruntusu istemıyorum garaja giriş cıkısında sıkıntı cıkaracaktır merak ettiğim aklıma takılan bı konu, düşünce sadece gelecek yorumlara gore ciddiye alacagım bu dusunceyı
    Alıntı Cıhat YAVAS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de vtec2 var kat iptali 51 lik düz boru var sonda da otto var fakat gına geldi polislerden sona orj susturucuyu koyucam cuout u nereye koymak daha mantıklı olur araçta sadece cai kat iptal 51 lik ara boru var şimdiden teşekkürler
    Atmosferik araçlarda orta susturucu ve son susturuculu bir sistem yapıp cut out'u son susturucudan önce takarsanız daha mantıklı olur. Orta susturucu cut out açıkken sistemde son susturucu görevini yapar böylece backpressure orta susturucu tarafından sağlanmış olur.

    Cut out headerstan sonra takılırsa atmosferik ve güçlü tune edilmemiş otomobillerde çok faydası olacalacağını sanmıyorum.

  10. #29
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal son susturucudan önce vana koyarsanız aracınız komple düz boru olur o...
    Komple düz boru ile aracınızdan randıman alabiliyor musunuz bilmiyorum ama alamıyorsanız, ortaya direk geçişli bi orta susturucu koyarsanız hem sesi düzenler hem de komple düz + orta susturucu olmuş olur..
    EDİT : üstteki arkadaşla aynı şeyi yazmışız
    Alıntı Cıhat YAVAS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de vtec2 var kat iptali 51 lik düz boru var sonda da otto var fakat gına geldi polislerden sona orj susturucuyu koyucam cuout u nereye koymak daha mantıklı olur araçta sadece cai kat iptal 51 lik ara boru var şimdiden teşekkürler
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  11. #30
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    qtp kaliteli olmazsa down pipe yakın olunca ısıdan dolayı sorun yaratabilir

  12. #31
    _SeLim_07_
    Misafir
    Valla billa benim kafam karıştı nereye koydurcam şu vanayı :S dediğinize göre bazı yerlerde ses ve araç performansına artış olarak bi katkısı yokmuş

  13. #32
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _SeLim_07_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla billa benim kafam karıştı nereye koydurcam şu vanayı :S dediğinize göre bazı yerlerde ses ve araç performansına artış olarak bi katkısı yokmuş
    Turbo araçta nereye konarsa onsun az yada çok faydası olacaktır.Mantık basit turbo araçta best exhaust no exhaust..

    Tabii downpipe a ne kadar yakın olursa gaz o kadar erken tahliye olacağından o kadar perf. artışı olacaktır..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  14. #33
    _SeLim_07_
    Misafir
    Bazıları cat iptali ile alt devirlerde düşüş yaşanacağını söylüyor, bizim amacımız arabamız yay gibi fırlasın Zaten antalyada sürekli 4500 devir ve üstü kullancak ne kadar yolumuz var ki ?

  15. #34
    rcpyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferik araçlarda orta susturucu ve son susturuculu bir sistem yapıp cut out'u son susturucudan önce takarsanız daha mantıklı olur. Orta susturucu cut out açıkken sistemde son susturucu görevini yapar böylece backpressure orta susturucu tarafından sağlanmış olur.

    Cut out headerstan sonra takılırsa atmosferik ve güçlü tune edilmemiş otomobillerde çok faydası olacalacağını sanmıyorum.
    dedıgınız gıbı aracım tamemn stock orta susturucu var orta ve son arasına dusunuyorum bu sekılde yapmak ıstesem orta susturucuyu degıstırmem daha farklı bırsey takmam gerekır mı
    Instagram: rcpyldz34 - otomobilya

  16. #35
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu down pipe dan snra çıkışı kimseye tavsiye etmiyorum arkadaşlar bugün teslim aldım aracı daha önce bu kadar kötü bi ses duymmıştmçarşmba günü cut outu iptal ediyoruz dp den snra spor cat sndada otto sistem kople 63 lük ses olayı kötü olurmu yine sizce:/

  17. #36
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabaya göre ses çok değişiklik gösteriyor ama dediğiniz gibi downpipe dan yapılan çıkışın sesi çok hoş olmayabiyor..
    Tabi performans açısından daha yapabilecek birşey yok...
    Çıkıştan sonra bi parça boru koysaydınız daha düzgün bir ses alabilirdiniz...
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu down pipe dan snra çıkışı kimseye tavsiye etmiyorum arkadaşlar bugün teslim aldım aracı daha önce bu kadar kötü bi ses duymmıştmçarşmba günü cut outu iptal ediyoruz dp den snra spor cat sndada otto sistem kople 63 lük ses olayı kötü olurmu yine sizce:/
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  18. #37

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten cutout amacı ses değildir ki güzel sesde verebilir rezalet kamyon gibide çıkabilir amaç performansdır istenilen anda orjinal sistemle yola devam edebilmektir..
    RACE WERKS

  19. #38
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben şimdi bu cut out sistemi iptal edicem ama nasıl devam edelim bilmiyorum?63lük dp ve borular var.
    1.spor cat sonada remus veya otto
    2.orjinal orta susturucu sona remus veya otto
    3.dp snrası düz 63 lük sona remus veye otto
    bide şu back pressure dedikleri olay var kafam iyice karıştı yaf:/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •