User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: cutout yeri???

  1. #39
    _SeLim_07_
    Misafir
    Sizleri gördükçe ben daha başlamadan ne yapcam allak pullak oldu En doğru konfigürasyon nedir anlamadım

  2. #40
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya hakim bi arkadaş elimizden tutsun

  3. #41
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar, her türlü araba için en iyi çözümleri yazdım yukarı da ve cut out konusunda
    İsterseniz telefonla ulaşın o zaman daha arabaya özel çözümler de üretebiliriz..
    Yavuz selim öngül : 0537 595 1608 - yavuz364@hotmail.com (msn)
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuya hakim bi arkadaş elimizden tutsun
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  4. #42
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dp snrası 63lük borularla sona kadar düz en sonada yine 63lük otto koymayı düşünüyorum ne gbi sorun yaşarım ve ses nasıl olur?bu arada sona koyduğm otto geribasınç için yeterli oluckmıdr yani alt devirlrin ölmemesi için?

  5. #43
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik araba için performans muhtemelen yeterli olucaktır ama o arabayı o şekilde susturmanın imkanı yok çok fazla ses çıkar.. Polisten kurtulma gibi bir şansınız kalmaz..
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dp snrası 63lük borularla sona kadar düz en sonada yine 63lük otto koymayı düşünüyorum ne gbi sorun yaşarım ve ses nasıl olur?bu arada sona koyduğm otto geribasınç için yeterli oluckmıdr yani alt devirlrin ölmemesi için?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  6. #44
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal orta susturucusunu yada spor cat koysak

  7. #45
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal orta susturucu baya fark ettirir ama sport cat veya direct flow bi susturucu olursa yine de yeterli susmaz..
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal orta susturucusunu yada spor cat koysak
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #46
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zman şöyle söyliyim ne az sesli nede aşırı sesli orta derece düzgün tok bi ses istiyorum sistemi nasıl yapmalıyım birazda geri basınç grekli sanırım.

  9. #47
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman ortaya güzel bi susturucu, sona da otto dışında güzel bi susturucu koyarsanız dediğiniz ses gibi birşey olur ama yinede polis garantisi olmaz ***** atmosferikte performans isteniyorsa ses bi yere kadar kısılıyor..
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zman şöyle söyliyim ne az sesli nede aşırı sesli orta derece düzgün tok bi ses istiyorum sistemi nasıl yapmalıyım birazda geri basınç grekli sanırım.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  10. #48
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben buraya bi video koyayım yakın zamanda atmosferik için bi fikir olur arkadaşlara

  11. #49
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim araç atmosferik değilki 207 rc turbo beslemeli:/

  12. #50
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de baştan öyle düşünmüştüm ama sizin yazdığınız egzoz fikri tam bir atmosferik setup idi, o yüzden başka bi araba sandım
    Turbo ise en iyisi en sona güzel bi susturucu gerisi de 70lık .. (daha da iyisi hiç susturucu olmaması yada DP den dışarı çıkması ama günlük kullanmak için bi susturucu şart, gerçi bu şekilde bile polis problem olucaktır.. )
    63 biraz küçük..
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araç atmosferik değilki 207 rc turbo beslemeli:/
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #51

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zman şöyle söyliyim ne az sesli nede aşırı sesli orta derece düzgün tok bi ses istiyorum sistemi nasıl yapmalıyım birazda geri basınç grekli sanırım.
    gürültüsüz istiyorsan zaten cutout sistemini unut. downpipe sonrası içi boş orta susturucu ve en sona kaliteli bir son susturucuyla hem sessiz hemde performanslı bir sistem elde etmiş olursun
    RACE WERKS

  14. #52
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de baştan öyle düşünmüştüm ama sizin yazdığınız egzoz fikri tam bir atmosferik setup idi, o yüzden başka bi araba sandım
    Turbo ise en iyisi en sona güzel bi susturucu gerisi de 70lık .. (daha da iyisi hiç susturucu olmaması yada DP den dışarı çıkması ama günlük kullanmak için bi susturucu şart, gerçi bu şekilde bile polis problem olucaktır.. )
    63 biraz küçük..
    turbo arçta geri bsınç önemli değilmi peki?

  15. #53
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayır değil..
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo arçta geri bsınç önemli değilmi peki?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  16. #54
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    borular 63mm bndeki remusun giriş çapı 51mm otto nun giriş çapı 63mm yine remusu taksak problem olurmu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •