User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: s14b25 motoru nasıl bılırsınız:)

  1. #1
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    s14b25 motoru nasıl bılırsınız:)

    arkadaslar bı s14b25 motor var bunu 316 kasaya koymayı dusunuyoruz motoru gormedık ama soylenıldıgı kadarıyla temız tak calıstır durumdaymıs rektefıye ıstemez denıldı bu motorun parca durumu nasıl bulunur mu yorar mı ınsanı guc olarak ne verır motor sanzuman ve elektrık tesısatıyla bırlıkte ayrıca degıstırmemız gereken parcalar nelerdır

  2. #2
    35AV7431 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E30 m3 orjinal motoru sanırım söylediğiniz. Eğer o ise parçasını kolay temin edebileceğinizi sanmiyorum.

  3. #3
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 35AV7431 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E30 m3 orjinal motoru sanırım söylediğiniz. Eğer o ise parçasını kolay temin edebileceğinizi sanmiyorum.
    evet orjınal e30 m3 motoru bende zaten bu konuda kararsız kaldım alıpta parca bulamazsak bı ıse yaramaz

  4. #4
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle orijinal E30 M3 motor kodu S14B25 değil S14B23. B25'ler EVO III olarak çıkan dünyada bilmem kaç tane kalmış olan 240hp'lik sınırlı sayıdaki üretimler. Motorun orijinal B25 olduğunu iddia ediyorlarsa direk koşarak uzaklaşın. Yok araç B23'ten stroker ile 2.5'e çevrildiyse de içinde ne kullanıldığını, nasıl kullanıldığını bilmeden S14 motoru almanız çok mantıklı olmaz. Parçası kolay temin edilebilir mi.. Edilebilir. Sırf S14 üzerine uzmanlaşmış bir kaç firma var. Ama fiyatları uygun olur mu diye düşünürseniz kesinlikle yanılırsınız. 4 silindir Swap düşünüyorsanız 1.8is ler işinizi görür zevkli hale getirir. Ama 6 silindir varken değer mi derseniz değmez. S14'ün fiyatı da tabi bu saydıklarım arsında bir etmen. Sizin gözden çıkaracağınız meblağ ile alakalı bir durum kısacası. Bütçenize güvenmiyorsanız ben tavsiye etmem.

  5. #5
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ha diğer sorularınızı cevaplamayı unuttum bu arada. LMC plakalı S14B23 2.5 stroker'lı aracımızın dynoda nossuz 276hp sonucu vardı. Türkiye'de en düzgün toplanmış, kırılmadan bozulmadan çalışabilmiş bir kaç stroker'lı S14'ten birisi idi. 8600 devir dönüyorduk. Getrag şanzumanlıydı. SL55 AMG ile denediğimizde 2-3 boyla önde bitiriyordu. DBS plakalı TypeR (ki efsanedir bilenler olur) draglarda küçük bir talihsizlik sonucu geçmişti bizi. Normal şartlarda 2-3 boyla onuda geçebileceğimizi biliyordum. Neyse.

    Stock halde 200hp olarak çıkan bir motordur ama realistik olarak söylüyorum şuan kaliteli bir dyno'da maksimum 170-175hp verir. Dediğim gibi sizi misli misli tatmin eder. Ama bilmediğiniz motor için güvenip bu işlere girmek mümkünse son tercihiniz olsun.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •