User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Rx8 seri 1 swap önerileri

  1. #20
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gündelik Kullanım için olacaksa tek ve en mantıklı Seçenek m50b25 turbo olur.

    2jz iyidir hoştur ama yedek parçasını tr de bulması temini dert olası bi sıkıntıda

  2. #21
    LantisFatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2jz dengeyi bozar derken ls swap cok anlamsiz olur. Evet 2jz bozuyor ama yine s2000 vsasiz kadar olacagini dusunuyorum.kaliteli coileover lastik vs ayar ile dengelenir bence.
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!

  3. #22
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f20 s2k motoruda olabilir aslında

    Mod Edit: Böyle şeyleri ulu orta yazmayın.
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  4. #23
    LantisFatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F20c icin 2jz nin yaninda çöp diyorlar kimle konustuysam
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!

  5. #24
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinalden belirgin şekilde daha ağır motor koymak bence hoş değil. Ön arka ve düşey yönde ağırlık merkezide ciddi miktarda değişecektir pistonlu motor yerleşiminden dolayı.Süspansiyon ayarıyla bir yere kadar tolere edebilir.
    300 hp gibi mütevazi güçler için oem 13b turbo parçalarıyla toplamak daha uygun geliyor bana. Tabi wankel ustası bulmak zor sadece.

  6. #25
    LantisFatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turkiye sartlarinda wankel bosuna bir israr olur
    .2jz 1jz rb25 26 swapla binenler var hatta daha ağır v8 ls swap yapanlar var ve oylece günlük kullaniyorlar.
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!

  7. #26
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklısında, yeniden hesap yapmak, başına oturup uğraşmak gerek swap içinde, sadece para kapıyı tamamen açmıyor.
    Aslında yurtdışı detaylı yapılmış projelerden varsa örnek alınabilir.

    Şimdiden kolay gelsin diyeyim o zaman.

  8. #27
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LantisFatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turkiye sartlarinda wankel bosuna bir israr olur
    .2jz 1jz rb25 26 swapla binenler var hatta daha ağır v8 ls swap yapanlar var ve oylece günlük kullaniyorlar.
    Bu konuyu derince araştırdım zamanında hepsi yapılır gönlümde de bir zamanlar 2jz vardı ama evdeki hesaplar çarşıya uymadı ve aile olarak ufak bir çöküş yaşadık. En mantıklısı şuan bence s50 alıp swaplamak hem atmosferik güç patlama çatlama zor yapar ve daha kısa sürelerde parça temini edebilirsin. 2jz'in sesi çok tahrik edici olsada bulunduğumuz konumu gözardı etmeyin hocam ömrünüz parça beklemeyle geçmesin. 30bin lira bütçe ile s50 yapılır diye düşünüyorum hatta 2jz swaplı rx8 var Türkiyede bir ara ilanlardaydı stoktu sanırım 100 110k küsür gibi rakam yazmıştı ilan sahibi. Bütçeye 10k daha eklerseniz beklerim sabrederim derseniz 2jz çok güzel olur ama çok elektronik bir araç her halükarda uğraştıracaktır sizi.
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  9. #28
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sr20 rb25 gibi motorlarda vardı sanırım yurt dışı projelerinde
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  10. #29
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sr20 rb25 gibi motorlarda vardı sanırım yurt dışı projelerinde
    Rb25det neoda güzel seçenek şuan istanbuldan 1'i 11,500e 2jz tam tesisat satıyor otomatik vites manuele çevirmek +3k eder. Rb25det neo'da aşağı yukarı 11 12 istenmekte neden böyle piyasa çözemedim gerçi bir uzaktan bir tanıdığım abim r33den çıkma 1. seri rb25deti çok uyguna veriyor 9k düşünen var ise numarasını verebilirim.
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  11. #30

    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/İzmit
    Mesaj
    319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LSX derim ben. Hem sıfır alma imkanı var, hem atmosferik, hemde 2jz ve 26dett'den daha ağır bir motor değil. Bonus olarakta 8 silindir. Ha şöyle bişey de var 25k$ bi fiyatı var

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    84
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2JZ M50 ye göre çok başarılı bi motor, şanzuman konusuna gelince M3 ün şanzumanı ile kullanabilirsiniz.

  13. #32
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swap yapmayi bayadir planliyorum varsa motorsuz rx8 satan benimle irtibata geçerse sevinirim

    Rx8 e yapilacak en uygun swap sr20 muhtemelen dengeyi cok bozucagini sanmam kulak vs. Uydurmak gayet kolay tek ugrasilicak sey elektronik olucaktir oda bence cok zor degil

  14. #33
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teamart oktay abi ile görüşmeni tavsiye ederim. Aklındakiler için 3 aşagı 5 yukarı fiyat alabilirsin. Ayrıca swap konusundada baya tecrübeliler
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  15. #34
    HKN737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Dünya :D
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nerden cıktı hic bir forumda boyle birsey gormedim duymadım. v8'e kadar hersey konabiliyor.
    [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=4][SIZE=3]BLACKPEARL
    https://www.youtube.com/user/pilothkn
    https://instagram.com/hkn777x

  16. #35
    HKN737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Dünya :D
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence rotary fazlasıyla keyifli bir motor ben olsam 13b renesis koyar atmosferik yükler devam ederdim... en sorunsuz ve uygunu bu olur gibi ülkemizde...
    [SIZE=3][SIZE=3][SIZE=4][SIZE=3]BLACKPEARL
    https://www.youtube.com/user/pilothkn
    https://instagram.com/hkn777x

  17. #36
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HKN737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence rotary fazlasıyla keyifli bir motor ben olsam 13b renesis koyar atmosferik yükler devam ederdim... en sorunsuz ve uygunu bu olur gibi ülkemizde...
    yada 3rotor turbo

    ama oda gündelik olmuyo dimi?? olsun yinede tercihim 3rotor turbo en gündeliğinden.

    soyle düşünülebilir. turbo olacağı için araba;
    boost controller off = daily use
    boost controller on = race mode
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  18. #37
    LantisFatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam 2jz satiliklarda olanlar vvti ve single turboya cevirmek sanziman uydurmak maliyetli. Rb25 beo daha mantikli
    NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!

  19. #38
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    subaru EJ olmazmı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •