User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
22 sonuçtan 20 ile 22 arası

Konu: Motor modifiyesi diyince vtec veya bmw konuşuluyor peki

  1. #20
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şehir efsaneleri:

    xxx motor fabrika tarafından kısılmış motor, önü çok açık
    yy motor aslında çok dayanıksız, HP fazla ama ömrü kısa
    zzz motor falanca kasayı kaldırsın diye güçlendirilmiş motordur...

    vsvsvvs

    arkadaşlar fire mış, vtecmiş vanosluymuş oymuş buymuş, öncelikle hepsi petrol esaslı yakıt kullanan 4 zamanlı motorlar işte... az çok potansiyeli anlarsınız zaten mesela 1,4 motor 8V den ne beklenebilir? nedir modifiye ya da motor güçlendirme amacımız? atmosferik araçlarda çok harcamaya az HP çıkar bunu hepimiz biliriz, aşırı beslemeli motorların ise her zaman için cebinde potansiyel vardır, olaya bu gözle bakın sorularınızın çoğunun cevabını bulursunuz...
    Ne güzel söylemiş bülent abi..
    ALLAH VAR GAM YOK..

  2. #21
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi cebinde çok paran var heralde savurucak yer arıyorsun ben öyle anladım... Honda dediğin aracın dünyanın her yerinde binlerce aftermarket parçası binlerce farklı setup a hatta yüzlerce turbo kiti bile vardır yıllardır modifiye edilen bir motor üstünde kafa patlatılmış bir motor senin aracın ise performans ile alakası olmayan bir araç kimse üstünde kafa patlatmamış sen patlatıcaksın deneme yanılma yolunu izleyeceksin binlerce lira para dökeceksin hevesin kaçıcak. Turbolu bir aracı yüklemek Büyük Turbo Büyük intercooler Büyük enjektor Turbo Dp Egzoz ve yazılım yaparsın sana maksimum 5.000 liraya mal olur parçaya göre fiyat artabilir azalada bilir.Ama sen Turbosu olmayan bir aracı turbolamak istersen işin içine hortumlar borular ecu piston kol segman blok vs vs bir dünya parça girer üstüne bir dünya işçilik girer en az en ölü fiyatı 10.000 lira ki bu punto 1.4 için iyimser bir rakam olur çünkü sen kol piston takmak isteyeceksin ama öyle bir parça bulamayacaksın aracına uygun custom yaptırman gerekicek bu da fiyatın iki katına çıkması demek
    Bence kol piston kolay bulur. T-jetlerinki uyar sonuçta.Fakat lüzumsuz bir uğraş olur.Hazırı varken ne gereği var uyduruk işlerin.Zaten turbo manifoldu bile ayrı problem.Sonuçta harcanan para 10.000'i çok geçer ama alınan beygir t-jet kadar olur.O yüzden turbo araba alıp üzerine yükleme yapmak çok daha pratik olur ki mesajı açan arkadaşın yazdıklarına bakılırsa bu işte çok bilgisiz.
    Yani arkadaşım al bir t-jet yaptır bir yazılım olsun sana 150 beygir bin misler gibi.Sonra 150 yetmiyor dersen egsoz falan filan devam edersin.
    Nadide şeyler değerlidir.

  3. #22
    cagataayk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    Trabzon/Kuşadası
    Mesaj
    434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğiniz 1.4 8v 77hp araçtan kullanıyorum.Söylenilenler gibi eğer paranız varsa lpg takın.Gitmez ama yakmazda.Bu araçta filtre ve egzozdan pek hayır beklemeyin.Ama ötsün gidiyomuş gibi hissettirsin diyorsanız son susturucuyu değişin zaten araçta orjinalinden orta susturucu yok güzel bi ses elde edersiniz..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •