Fren zaten brembo 323 mm var cok cok iyi duruyor aracta hafif oldugu icin , amortisor icin araba sert daha piste cikmadim ama virajlara girdim ciktim govde salinimi hic yok arabada belki yay ile biraz daha sikilastirilabilir zaten peugeotsport amortisorleri var yeticegini dusunuyorum
pejo o amortisörleri yayları ile birlikte satıyor zaten. eğer 3000€ luk amortisörleri aldıysan diyecek bir şey yok. ( tanesi ). O arabanın orijinal halini bilmiyorum brembo kaliperli falan ise sorun olmaz belki. ama modifiyeli hali bile 310 mm. umarım bir yanlışlık yoktur.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
ben tamamen farklı bakıyorum duruma. arabayı modifiye ettiniz ve bunları yptınız gibi geldi. pejo modifiye parçalarında bu dediklerinizi pek kullanmıyor. saydıklarınızı pejodan almak isteseniz zaten araba parası. basit hesap ile amortisörler vidasına kadar. 3500 den 7bin kilit 1000. frenler 3000 diye gidiyor. gerisini siz hesaplayın
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Evet, by PS'lerde bu sayılanlar araç üstünde geliyor.
Şu 323mm diskleri 17" jantta test etme niyetim var benim de uzun süredir. 302mm'ler 207RC'dekilerle aynı ama nedense ve sanırım cam tavandan, 208'de daha zorlanıyorlar gibi.
Birkac gun once 208 gti by peugeotsport aldim
Kilit,fren vs marsa bas piste git ne zamandir aklimdaydi 308 gti ile 208 gti by ps ama kismet 208 imis
Simdi merak ettiklerime geleyim nette cok bilgi bulamadim belkide nerde arayacagimi bilmiorum
Bu araba 208 hp fakat turbosu nedir,Mini r56 jcw ile aynimidir ? Miniler cok hizli oluyor cunku
İkinci olarak cooler takmadan yazilim yapilmasi taraftari degil sanirim herkes cunku oem cooler cok rezaletmis,bu araca ne cooleri takabiliriz ? Orjinalde bile iat 110 lara geliyor deniyor cunku
Tecrubeleri olan varsa paylasir ise sevinirim,ben bir cok mini sahibi oldum ve buda ayni setup ve bu kilo ile ucar diye dusundum n18 motor oldugu icin ama sanirim biraz ugras gerekecek
Team PAŞAOĞLU
Hayırlı olsun cem
turbo ile ilgili Alinin güzel bir araştırması vardı hatırlıyorum
da 208 gti turbosu std cooper s 207 rc turbonun ayarında öyle jcw falan değil...
Cooler olarak Airtec tavsiye ederim kendim de var etkili bir cooler by ps için de yeni çıktı hazır kit halinde al tak şeklinde
AIRTEC Motorsport - AIRTEC Peugeot Sport 208 GTI STAGE 2 front mount intercooler
Jcw ok turbosu büyük de 184 lük cooper s ne kadar hızlı mesela ? Neredeyse hepsi Çoğu otom vites merak ettim ?
Jcw turbosu tarzında daha büyük ve al tak şeklinde şöyle bir alternatif var
FrankenTurbo | F21 Hybrid Turbocharger for Peugeot 207 and 308
Bu da 208 gti Turbosu
Konu tuFAN tarafından (08-12-2017 Saat 21:25 ) değiştirilmiştir.
Tufan selam Thp 208 olunxa motor ve n18 olunca bn direk mini jcw ile ayni sandim
Jcw soyle hizli oluyor cooler,dp,kutu ici filtre,dv ve yazilim ole 265-270 hp oluyor n18 ler ve 11-11.5 saniye arasi gidiyor
5000 tl harcayarak bu rakamlar bence ultra muthisti
Ben 208 i pist icin aldim zaten ama turboyu ayni zannediyordum yalan degil thp 208 i thp 200 den farkli sandim ben
Team PAŞAOĞLU
Turbo farkli olabilir,arastir derim.
308gti cooler i olabilir. Hatta onun turbosunu al eger uzerinde ki yetersizse.
Hidrolik degis ve duzgun balata tak.
Viraj demiri ve cok sert olamayan 1-2cm alcaltan yay tak.
One kamber ne kadar verilebiliyor,gor derim sonrasi kolay.
Murat abi ben cok uzun sure kullanamam sikilirim zaten,orjinali bile gayet keyifli dun mudurle test surusu yaptik oda begendi baya hizli ve yol tutuyor gercekten
Simdi modifiye kismina gelince yuruyene birsey yapmam araba keyifli,fren hidroligi Srf var
Performans olarakta isterimki 1 gunde heraey takilsa keske ben artik braz bolt on seviyorum ugarsmasiz
Ama simdi turbo ufak ise yurtdisindan cooler getir vs pek ugrasirmiyim bilmiorum cunku mininin hizlisini kullandigim icin benim kafamdaki konsept oydu hizli ve yol tutan pejo custom a cok sicak degilim ama dedigim gibi
Team PAŞAOĞLU
Cooler 308gtı yahu,zor degıl kı. Servıden bıle sıparıs edebılırsın.
Eger pıste cıkıcaksan vıraj demırı takmak cok basıt. Ayrıca on duzen ayarı olmadan pıste cıkmak zaten olmaz.
Sadece turbo ısıne gırme yeterlı
Bence hiç 308 gti coolerıma bulaşma rczr cooler ile aynı ise giriş çıkış yerleri farklı olduğu için boruların yeri değişicek ve borulama uzayacağı için lag problemi ile karşı karşıya kalabilirsin. Bizim 208 gti sahibi arkadaşlar gibi cooler yaptırıp(hazır ölçüleri var ustada) yoluna devam edebilirsin ki kullanan her arkadaş memnun kaldı. Yazılım işi sıkıntılı şuan da ali abi bir proje üstünde eğer istediği verimi alırsa yazılım işi çözülmüş olucak. Ama o thp200 üstünde çalışıyo thp208 beyin ayrımıdır aynımıdır bir bilgim yok. Keyifli bir araç almışsınız kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
Forge intercooler ve forge dv sonrasi bir durum boyle
Dp takmiyorum cunku yazilim olmadan gerek yok diye dusunuyorum
Team PAŞAOĞLU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)