307 1.6 16V benzinlinin contası
1.9 kango zaten tek. 2000 model falan. Motor kodu f ile başlar
Ekleme yapayım,
7afe yani 1.8 contası ile 4afe motorun sıkıştırması yaklaşık 0.2-0.3 cr arasında artar..
4zzfe kodlu 1.4 vvti veya 3zzfe kodlu 1.6 vvti toyota lar için reçete, kesin bilgidir.. stage1 gibi bir debriyaj seti için tsportun debriyaj seti kullanılabilir
1zzfe kodlu 1.8 vvti ın
emme manifoldu
gaz kelebeği
enjektörleri (2zzge de olur)
+ egzoz ve piggyback (örn det 3 : Digital ECU Tuner 3 ) gibi eklemeler ile 140+ hp güçler almak mümkün
bu da şöyle bir örnek olsun mesela; 4zz 97hp > 1zz emme, 1zz kelebek and 1zz enjektörler = 122 hp , egzoz yazılım std
listeye ekledim teşekkürler güzel gidiyoruz![]()
faydalı bilgiler.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
teşekkürler kim bilir neler vardır bilmediğimiz. Yabancı kaynaklı linkler bile yeterli aslında paylaşalımm
1.9 dizel F8Q![]()
Volvo S70 veya c70 T5 lere Reanult safran veya Volvonun 5 sılındırlı N/A motorlarının ekzantırıklerını takarak timing yapılırsa yaklaık 20 hp ye kadar güç alınıyor ben yapmıştım![]()
Sağolunn ekledim devamm![]()
konuyu öldürmeyelim günceli..
Bu konuyu niye öldürmüşüz ki
207 rc de,rcz 200 bujileri daha sağlam olduğundan direk kullanabilirsiniz. Std 207 rc bujisi yazılımla ucu kopuyor.
Ayrıca bmw 320 ler storker kitle kolay 325 oluyor. bilen arkadaşlar kodlarını yazarlar
Çok güzel bir konu olmuş gerçekten fakat bilgi çöplüğüne dönmeyede çok müsait bir konu.Lütfen deneyip test etmiş kişiler bu tür ipuçları buraya yazsınlar "şunu şunu yapınca şöyle oluyormuş" diyeceğiniz hiç bir şey burada paylaşılmamalı.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
B8 A4/A5 1.8/2.0 tfsi oem ic 6lt.
3.0 tdi larınki 8 lt
Bolt on uygun fiyata ic upgrade. Stage 2 aracımda kullanıyorum gayet yeterli.
Parça kodları;
İc- 8K0145805E
Hava Kanalları- 8K0121283F / 8K0121284F
Kimin işine yarar bilmem ama.
2004-2009 arası dizel Ceratolara 2006-2012 model Ceedlerin 6 ileri şanzımanı direk uyumlu diye biliyorum. Ceratoların şanzıman oranı kısa olduğu için böyle çözüm bulan bi kaç kişi vardı.![]()
-2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-
207 RC’ler 5. viteste 220 km civarı kesiciye giriyor yani oldukça kısa. Bu hızı ve haliyle 5. vitesteki yakıt tasarrufunu da arttırmak için 5. vites dişlisini yine Peugeot’un kodlu 2344.F2 dişlisi ile değiştirebilirsiniz. (GT’ler için de geçerli)
Std 207 rc gt bujisi iyi durumda olduğu sürece oldukça yeterli
stage 2 stage 3 te bile sorun çıkarmıyor kendim senelerce kullandım oradan biliyorum
sadece buji aralığı patırdama varsa 0.60mm olarak daraltılmalıdır araç stock ise ona da gerek yok
207 gt rc lerde asıl sorunu thp 200 bujisi yaratıyor porselen kopma olayı yaşandı..
İlla buji değiştirmek isteyen THP 270 bujisini rahatlıkla kullanabilir. Hem iridium (orj platin) hem bir derece daha soğuk
Konu mikelazi tarafından (30-04-2018 Saat 09:19 ) değiştirilmiştir.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)