User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: 190 E 2.0 LPG patlatma sorunu

  1. #1
    ssbutuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    190 E 2.0 LPG patlatma sorunu

    Aracımda buji buji kabloları hava filtresi kazanın altında bulunan ördek yeni değiştirildi fakat sürekli patlatma yapıyor.Konu ile ilgili bilgisi olan var mı ?

    Ayrıca Patlatmayı engellemek için hava filtre kazanın üstüne bi aparat koyduk sıkışan gaz ordan çıksın patlamadan sonra hortum çıkmasın diye ama sonuç aynı değişmedi.

  2. #2
    ssbutuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güncel ++++++++++++++
    Çıkmıştır o ; kırık olsa duramazsın

  3. #3
    safaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Zeytinburnu \ Beylikdüzü
    Mesaj
    647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim eski aracta hava filtresi hortumu yirtildiktan sonra marsa basarken patlama oluyordu. Degistirince duzeldi. Gereginden fazla hava yaparmi ki

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buji aralığını değiştirip deneyin dreim

  5. #5
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O araçlarda kronik maalesef.
    K-jetronic araçların çoğunda bu sorun var.
    Araç aslında injection sistemine sahip fakat günümüzdeki injection sistemleri gibi değil. CIS denen sürekli püskürten bi sistem vs.
    bu araçlara göre direkt bir lpg sistemi olmadığı için karbüratörlü araçlara uygulanan sistemleri uyguluyorlar. o nedenle patlatıyor vs.

    Blos lpg mikseri denen bi mikser var. kendi başına lpg karbüratörü gibi çalışır. bu mikser işinizi çözer.
    ya da ankara da ems-spark var, sahibi emre. şaşmazda koçöz mercedes le birlikte çalışıyorlar. onlar aracınıza standalone beyinle birlikte sıralı lpg uygulaması yapabilirler.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  6. #6
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O araçlarda kronik maalesef.
    K-jetronic araçların çoğunda bu sorun var.
    Araç aslında injection sistemine sahip fakat günümüzdeki injection sistemleri gibi değil. CIS denen sürekli püskürten bi sistem vs.
    bu araçlara göre direkt bir lpg sistemi olmadığı için karbüratörlü araçlara uygulanan sistemleri uyguluyorlar. o nedenle patlatıyor vs.

    Blos lpg mikseri denen bi mikser var. kendi başına lpg karbüratörü gibi çalışır. bu mikser işinizi çözer.
    ya da ankara da ems-spark var, sahibi emre. şaşmazda koçöz mercedes le birlikte çalışıyorlar. onlar aracınıza standalone beyinle birlikte sıralı lpg uygulaması yapabilirler.
    Aynen kesinlikle, Emre sıralı sistem ile çözer, tavsiye ederim. Ona şuanlık bütçe ayırmamam derseniz, eğer araç marş basarken patlatıyor ise, marşı benzinde yapacaksınız, benim araçta kjetronik M103 eski tip sistem var, araç çalışırken benzinde çalışıyor, bi kere gaza basıp 1500 devire geldiğinde lpg ye geçiyor, stop edip çalıştırdığım zaman yine benzinde çalışıyor, yine aynı şekil. LPG mikserinizde böyle olacak bu arada.


    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  7. #7
    ssbutuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 300E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen kesinlikle, Emre sıralı sistem ile çözer, tavsiye ederim. Ona şuanlık bütçe ayırmamam derseniz, eğer araç marş basarken patlatıyor ise, marşı benzinde yapacaksınız, benim araçta kjetronik M103 eski tip sistem var, araç çalışırken benzinde çalışıyor, bi kere gaza basıp 1500 devire geldiğinde lpg ye geçiyor, stop edip çalıştırdığım zaman yine benzinde çalışıyor, yine aynı şekil. LPG mikserinizde böyle olacak bu arada.


    Yok marş basarken patlatma yapmıyor.Seyir halinde ve kalkış esnasında yapıyor. Dediğiniz kişi Emre TUNALI sanırım.Araştırdım hatta araçları takip ettim fakat ben Bursa da yaşıyorum herhangi bir sorun olduğu zaman burda yapılan iş ve işçilikten anlayacak birini bulamamaktan çekiniyorum.
    Çıkmıştır o ; kırık olsa duramazsın

  8. #8
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınızın ateşleme sistemi ne durumda, ateşleme sistemininde temiz ve sağlıklı çalışması lazım, daha sonra güzel bir gaz ayarıda yapıldığı zaman, patlama yapması için hiç bir sebep kalmıyor.
    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  9. #9
    Benz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ateşleme sisteminiz tamamen yenilenmeli , Soğukta Benzinde çalıştırıp biraz ısınınca gaza geçerseniz sorun kısmen çözülür. Ama tamamen çözümü sıralı sistem , Bütçem yetmez dersenizde BLOS Mikser.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •