User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: NEDEN 0-100 değilde 100-200 Ölçümü yapılır.

  1. #20
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guc verimi en iyi ara hizlanmalarda kendini gosterir de ondan. Caddede 1000 hp kik bir suprayi 350 hplik bir subari yada evo ile 0-100 de gecebilirsin bu kisiyi o anlik tatmin edebilir ancak guclu olan arac tutunmaya baslatiktan sonra ki bu 80-100 km hizlara tekamul eder o zaman isler degisir supra yok olur gider sende el sallarsin gule gule diye.

    100-200 olcumler 500+ guclerdeki araclar icin cok daha ideal hizlilik olcumleridir asil tercih sebebide budur.


    Hayatim boyunca 200 hp uzeri bir araca sahip olmadim buna muteakip hic bir zamanda 0-100 hizlanma olculerini kaile almadim bundan sonra da alacagimi sanmiyorum.
    Ben bir araç alacağım zaman 0-100'e bakıyorum. Bu bana aracın dişli oranları ve tutunmasıyla ilgili fikir veriyor. Dişli oranları çok önemli benim için.
    Nadide şeyler değerlidir.

  2. #21
    poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 de sürücü faktörü de çok önemli yani refleksler biraz yavaşsa 0,2 saniye bile ciddi zaman kaybettirir ve aracın gerçek gücünü göremezsin ama
    100-200 de sürücünün vites değiştirmek için vereceği refleks süresi uzuyor dolayısıyla aracın gücünü daha rahat görebiliyorsun.
    Tabi tutunma da 0-100 de önemli bir etken.
    "Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."

  3. #22
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bilmiyorum kalkis denemeleri bana cok apacice geliyor,drag falan yanlis anlasilmasin...
    0-100de guclu araba 4 ceker degilse cok patinaja kaliyor,gucun bir onemi kalmiyor.Birde roll yaparken otobanda otobanin akisini kesmiyorsunuz sizde hareket halindesiniz.0dan kalkmak icin trafigi durdurmaniz lazim malesef
    roll diye bir şey yoktur, tüm dünyada resmi drag yarışları düzenlenir roll değil. Ülkemizde de roll tercih edilmesinin sebebi daha düşük sürücülük yeteneklerine sahip olsanızda roll yapabilirsiniz ama drag için ciddi sürücülük teknikleri kullanmak ve aracı çok iyi tanımak gerekir. Babamda kullansa 100-200 basar yani.
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG-Golf7 1.6TDI

  4. #23
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100-200 drag yarışına göre daha ucuzda ondan biz sadece hızlanmayla ilgileniyoruz durmak veya tutunmak gibi dertler çokta dert değil gibi türkiyede
    birde dragların resmi olanlarının kuralları var falan bize gelmez kural işi ya herkez kafasına göre en iyi olduğu noktayı tutturup geçmeye çalıyor sıfırdan kalkmak zor iş
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  5. #24
    bartworkz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    182
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Durumu net bir şekilde açıklıyor.

  6. #25
    Aliko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    43
    Şehir
    Turko
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 400 lük önden çeker arabayla nasıl 0-100 yapayım. stock süspansiyonla. ? araba 3 viteste sarıyor. imkansız gt 3076 lıklar ne yapsın birden turbo bi gelecek gümm 550 beygir 2 lastik. o arada bir civikle başa baş yürür 100 e kadar herhalde

  7. #26
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Aliko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 400 lük önden çeker arabayla nasıl 0-100 yapayım. stock süspansiyonla. ? araba 3 viteste sarıyor. imkansız gt 3076 lıklar ne yapsın birden turbo bi gelecek gümm 550 beygir 2 lastik. o arada bir civikle başa baş yürür 100 e kadar herhalde
    Civic geçer
    Nadide şeyler değerlidir.

  8. #27
    E46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ölçülebilirliği arttırmak için
    Peugeot 206 RC Feline -1.4 Hdi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •