b16 için
ss4-2-1 headers
kat iptal / 51mm düz boru geçişi
standart orta
standart son var..
bu kurulumdan sadece ortayı çıkarsak ve 51mm ile ortayı geçsek..son standart kalsa durum ne olur sizce?
Printable View
b16 için
ss4-2-1 headers
kat iptal / 51mm düz boru geçişi
standart orta
standart son var..
bu kurulumdan sadece ortayı çıkarsak ve 51mm ile ortayı geçsek..son standart kalsa durum ne olur sizce?
çok deişik ve yuksek ıhtımalle kötu bir zırıltı olucak egsozda hiç beenmıceksın;)
onun yerıne ya ortaya spor susturucu yada sona susturucu alman lazım..
Yok sen değilsin :) sitesi bile var :D
http://www.egsozcusuaip.com/
bende ss taktım hiç ses yok :D ilginç
orj. manifold+51mm düz araboru(kat ya da orta susturucu yok manifolddan son susturucuya kadar düz boru)+Otto Slashcut son susturucu = sonuç olarak şehiriçi kullanmıyorum artık, geçen gün şehiriçi kullanayım dedim 2 çevirmeden zar zor sıyrıldım, arada 2 ayrı yerde 2 tane ekip otosu peşime takıldı, 1500 devirde bir vites değiştirmek suretiyle atlattım arkadaşları = sonuç 5 kalp krizi :D
invidia nasildir?
iskender usta vti'a komple düz kıvrımsız bükümsüz 54mm yapacak önümüzdeki günlerde..
:):)
bakalım nasıl olacak sonuç..
:):)
4 1 dc headers komple 51 lık duz boru sonda ss magnum(birebir)
o kadar egzos kombınasyonundan sonra dogrusu budur...basmassan ses yok basarsan amanın:)
zırıll zırıl dıosun :) ses güzel gerçekten
sitede ki resimler üzerine görüldüğü gbi ki işçiliğide işi de 10 numara.
tartışmasız.
evocularda güzel bir blitzz ile bu işi bitirir :p
supersprınt foreverrrr
T1R sparrow dual
ss in hks tarzı egzosu olsa keşke:(
iskender ustanın komple eksozunu kullanıyorum, inanılmaz birşey, elleri dert görmesin..
iskender usta seri üretime geçsede bizde (ist. dışındakiler) nasiplensek:)