isi amacli iyi ama yapilan cogu pistonda seramik kisminda catlama gibi sikintilar olmustu.
Printable View
isi amacli iyi ama yapilan cogu pistonda seramik kisminda catlama gibi sikintilar olmustu.
niye aynı mesakjları atıp duruyorsun? niye telefon veriyorsun, site üstünden reklam yapmak istiyorsan sponsor olabilirsin
burada paylaşım için varız madem siz bilgilerinizden forumdaki insanların faydalanmasını istiyorsunuz yazın buradan herkes okusun pistonlar hakkında biraz daha fazla bilgi sahibi olsun.
ama maksadınız ürün pazarlamak ise sponsorlar sekmesini inceleyin bence.
mod. arkadaşların postlarınızı durduk yere editlediğini sanmıyorum.
peki semih abi bi sorum olacak... şimdi bir pistonun motor içinde normal şartlarda çalışırkenki ulaştığı bir sıcaklık ve bu sıcaklığa bağlı olarak genleşmesi söz konusu... seramik kaplama yapıldıktan sonra bu genleşme olayı değişeceğinden, performansı yada diğer başka durumları kötü yönde etkilermi?
ayrıca, mantıken yanma odasındaki ısıyı nekadar çok motor içinde tutarsak performansa okadar faydası olur çünkü ısıda kendi basına bir enerjidir, bu mantıkla yanlızca pistonları değilde gömleği süpapları ve üst kapağı seramikle kaplamanın gözle görünür bir faydası olurmu?
bir sorum daha olacak :) elimde ağır bakım sırasında aracıma taktıracağım ferrea süpaplar mevcut, bunları dahada iyileştirmek amacıyla uçlarını kaplatsam motor çalışma sırasında süpapların ısı iletkenliği olması gereknden farklı olacağından dolayı bir sorun teşkil edermi? :)
not:bu kaplamaları yapan yer istanbulda mevcut... yaptırmayı düşünmüyor değilim :)