1600 müü yuhh yani,barbaros aynen devam tuttugunu ....... cinsden
1600 müü yuhh yani,barbaros aynen devam tuttugunu ....... cinsden
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
arkadaşlar bu dediğiniz işlemi daha önce daha önce birkaç defa yaptım ve elimden geldiği kadarıyla sizi bilgilendiriyim bi kere d serisi sohc kapaklar birbirine uyarlar i es e ya da ex e ya da 1.4 is e vtec kapak da olur
sizin resimlerdeki mugen kapak falan en üste takılan kapak üzerinde sohc vtec yazan bu kapaklar da yine i es 1.4 is e falan direk uyumludur hatta ben sohc vtecimde i es kapağı taktım geyik olsun diye
bu kapağı takmak kolay kısım distribitörler farklı yani obd1 ama öyle obd2 yi takıp 2 kablo yer değiştirmeyle bitmiyo olay silindir position hatası veriyo falan camshaftı hatalı okuyo ve bi sürü sorun oluyo çalışsa bile jdm obd1 olacak yine kapağı taktığınıza saplamalardan biri uyumsuzluk gösteriyo daha uzun olmalı kısa kalıyo yani vtec basınç ve selenoid için hat çekmeniz gerekiyo ve bunun gibi bi çok sıkıntı var ne yapmak istediğinizi yazarsanız tüm yapmanız gerekenleri söyleyebilirim öyle çok çok kolay bi iş de değil sorunsuz miniswaplar mekanikten çok elektromekanik bilgi gerektirir
ECUTECH İstanbul
anlattığın şeyler o kadarda zor şeyler değil aynı şeyi 3 sfer yaptık hiç birinde dediğin problemle karşılaşmadım sadece neyi nerde kullanmayı bildikten sonra problem yok...jdm obd1 diye bir şeye gerek yok si distirbutoru bile takabilirsin böle en basit seyleri bile komplekeymiş düşünmeyin bu en basit olanı ...
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
bilgiler için cok sagol şimdi bana hangi parcalara ihtiyacım oldugunu söylermisiniz yavaş yavaş alıyım
vtec kapak alıcaksın dolu şekilde ,si distiributoru alıcaksın ,p28 beyin alıcaksin ,ve motor tesisatını 0bd1 e çeviriceksin güzel bir ayar yapıp biniceksin...bu kadar...seni burda zorluycak olan tesisatını obd1 e çevirmek olucak ya kendin yapıcaksın ya da bu işi yapan birini bulucaksın ..bu işi yaptığım antalyada arkadaş var adı ümit şu an sıkıntısız bir şekilde biniyor ondanda arabanın genel durumu ve karşılaştığı sıkıntıları bilgi alabilirsin..
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
yardımınız için allah razı olsun abilerim ümit abiyi bursalı kerem abiden duymuştum bizde ondan esinlendik aslın da pm attım ama cevap gelmedi sanırım yogun ondandır.
abi dizzy ne? bu motor tesisatı 0bd1 e cevirme işi kaca yaparlar basitmidir?
anlattığım şeyler zor değil ama sadece mekanikerle bitecek şeyler değil cem onu belirtmek istedim ayrıca 2 distribitörün de obd1 olduğu halde camshaftları aynı notadayken tavzileri birbirine tars bakıyo haa sadece kablo yer değiştirmeyle de bitmiyo bunu da çıkabilecek sorunlar arasına ekledim şimdi sen 3 tane i es e vtec kapak mı yaptın evet si distribitörüyle de çalışır ama bunun için ateşleme haritasını yenilemek lazım avans kısmayla yürüdükten sonra bi anlamı olmuyo kii bunu daha iyi bilirsin
ayrıca detaylı yazdım çünkü konuyu açan kişiler sen değil bu sorunları bilmiyo küçük ya da büyük
ECUTECH İstanbul
yok kendimi yanlış ifade ettim galiba yapılanlarda si kullandık distributor olarak dediğinide anladım tevziye makarası kaçık olabiliyo diosun dorudur ama si disitributorle bunu yyaşamaıosun o yüzden dedim si tam karşılıo.. si da tevziye makarısı tam karşılıo kaçıklık olmuyo.program kısmına gelince tabiki yeniden harita yapıcaksın hemde sıfırdan işin en zahmetli kısmı bu diyebilirim...bu arada sizin yaptığınız arabaların resmi varmı görebilirsek sevinirim paylaşırsan bizle ..ümitin araba oldukça güzel oldu bulursam resimlerini ekliyim..
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
biz şöyle bi sorun yaşadık si distribitörü baştan yazılırsa tamam ama şu an özgürün aracına direk takarsan sıkıntı oluyo benim ilk çalışmam zc motorum yatak sarıp blok çatlayınca i es swap oldu bunu si beyin tesisatıyla çalıştırdım sonra sohc vtec kapak aldım olurdu olmazdı denedik oldu sonra onu turboladım ama arada içime kurt düştü yeni parçalar sipariş edip geri motoru açtım şimdi biraz daha yüklü olacak ardından ex sahibi bi arkadaşıma benim i es den çıkma kapak distribitör falan parçaları taktım ex i i es kapakla çalıştırdık obd1 si distribitörüyle çok da güzel oldu sonra bi draglara sınıf 2 de girme olayı olunca vtece çevirdik ex i exin üzerindeki si distibitörü gece gece çok uyumsuzlık yarattı bize jdm distribitör de gelriken tevzisi kırılmıştı gecenin kötü diğer tevziyi taktık falan düzene girmesi çok sıkıntılı oldu yani bu sorun seni aşmaz ama direk i es e takabilecek birini ya da base map le yürütmeyi deneyecek birini zorlar si distribitörü direk takınca sorun yaratıyo onu demek istedim zaten arkadaş alacaksa d15bninkini alması daha sıkıntısız olabilir diye bu arada araçları dün sökmeye başladık boyanacakalr yeni parçaları gelecek güzel bi proje peşindeyiz yakında paylaşıcam forumda setupları detaylarıyla
ECUTECH İstanbul
1-komple üst kapak dolu şekilde (kskvtecteci uygun kaçırma çok ararsın sonra)
2-si distributor
3-p28 ecu
4-obd1 çevirmen gerekicek onada bilen biri baya uraşıcak
5-güzel bir map yapılıcak muhtemelen tesisaatı obd1 e çeviren mapinide yapar fiyat alırsın..
6-açmışken bide ince conta yaparsın ümite yüksek sıkıştırma piston almıştık..
7- aklıma gelen bu kadar bol sabır biraz para ve alınteriyle biniceksin
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)